Vreselijk weer. Doe mij dan maar tien graden vorst en dan droog. Na lesgeven in een buiten bak en wederom in buitenbak twee paarden trainen en 35 km op de fiets heb ik het vandaag officieel gehad!
dravergekkie
Geplaatst: 20-01-14 23:09
Hier nog één !
Word zo moedeloos van dit weer.
Het begon vanochtend met miezer en eindigde in steeds harderen regen en nu nog niet droog.?
Ik dacht dat we een paar droge dagen zouden krijgen
Hier de hele dag droog op een beetje SNEEUW!! na........ niet boven de 1.8 graden geweest vandaag, dus lekker frisjes. Vanavond beetje miezer maar stelt weinig voor. Het droogt hier goed af! (de wei dan). Je kan je tenminste beter kleden hiertegen dan tegen zoveel regen...
Netam89
Geplaatst: 21-01-14 08:12
Hier regent het iets, temperatuur 2 graden
janouk
Geplaatst: 21-01-14 08:30
Hier is het heel speciaal nu buiten: windkracht 0. En dat terwijl het hier eigenlijk altijd waait. Daarom is Schiphol hier ook gebouwd.
Het was heel apart vannacht, het was heel stil buiten omdat er bijna geen wind stond. Echt prachtig! Jammer dat ik echt moe was en naar bed wilde, anders had ik gewoon buiten staan luisteren naar de stilte. Vandaag fris, maar zacht. Ik kijk al niet meer naar de weersverwachtingen, er klopt toch geen zier van.
Lijkt me leuk, nu ons molen een verwarmd hokje heeft waar we kunnen zitten heb ik toch minder last van de kou. Rond het vriespunt malen lijkt me leuk om mee te maken.
Donkere wolken met een gelige waas over de lucht en ik heb al de hele dag knallende koppijn. Dat betekent meestal maar 1 ding: er komt sneeuw aan! Wellicht niet hier maar dan trekt het over.
gohya
Geplaatst: 21-01-14 18:54
Ik geloof dat het Noorden en Oosten weer kans op sneeuw hebben. Hier heeft het 2 x een héél klein beetje gemiezert,duurde ook vrij kort.Verder heel de dag droog. Het is nu 3 graden hier. Ik hoor om me heen dat er zaterdag sneeuw gaat vallen in het hele land? Nou laat dat dan maar op zondag komen,zou zaterdag nog graag willen voetballen.En op zondag is íedereen vrij van het werk [op sommige na] dus beter komt het dan op zondag,áls het komt.