Niet tof purny! Takkie wat een geniale ava! Fijn dat het tentamen goed ging ! (Naam even kwijt) Ik heb volgende periode stage, maar kan greoon blijven werken ernaast. Heerlijk zo'n flexibele baas
Zoals verwacht heeft mijn gepensioneerde vader weer een kerstpakket! , 2de jaar dat hij er niet meer werkt maar nog steeds krijgt hij een goedgevuld pakket! (mag ook wel na 50 jaar in dienst)
Heel erg, maar mijn kerst sfeer is even weg.. Al een paar weken. Een samenhang van te vroeg de kerst feelings gekregen en het slechte regen weer
Jolien87
Geplaatst: 22-12-14 09:22
Ik mis ook wel heel erg de sneeuw moet ik zeggen. Dit herfstweer maakt het niet makkelijk om in de kerstsfeer te blijven.
xXutopiaXx
Geplaatst: 22-12-14 18:54
Ja 't is echt vreselijk weer Maar ik heb voor 't eerst weer een superlief vriendje en daardoor moet ik zeggen dat ik meer zin in kerst heb dan ik sinds nog maar een kindje was heb gehad
Vandaag een kerstboom van takjes gemaakt en daar de bijzondere kerstkaarten aan gehangen En er zijn kerstkoekjes onderweg. Deeg ligt nu in de koelkast Straks vormpjes uitsteken en in de oven
Tinypic is weer lekker bezig, dus kan hem helaas niet draaien
Ik heb alleen een kerstsfeer als ik 's avonds naast de kerstboom zit, een film kijk en af en toe iets van onze schaal met kerstklokjes chocolade en zo pak. Voor de rest is mijn kerststemming meegevlogen met deze storm
Nog 1 nachtje slapen en dan is het kerstavond!! Omdat wij op beide kerstdagen iets gaan doen met (mijn) familie, hebben we besloten kerstavond met zijn tweetjes een beetje bijzonder te maken. Daarom gaan we lekker uit eten en daarna thuis de kerstkadootjes uitpakken die we voor elkaar onder de boom hebben liggen. Waarschijnlijk onder het genot van een kopje koffie of warme choco met een paar kerstbonbons want ik heb speciaal een voorraadje van mijn favo bonbonnerie op Texel laten overkomen En stiekem vanavond al van gesnoept hoor
Verder.... :
Happy16
Geplaatst: 23-12-14 23:56
Superleuk die raamsticker! En een leuke kerstkaart Alwiene, is jouw hond?
Op weer.nl staat er voor zaterdag 10 mm sneeuw hier in Alphen