Ik kwam iets tegen wat een heleboel van jullie volgens mij wel leuk vinden. Het tijdschrift Flow heeft een boek uitgebracht met daarin allemaal kaartjes, labels, doe-het-zelf-enveloppen etc. Echt heel mooi, het kost € 14,95.
Ik kan het niet direct linken, maar als je naar http://www.flowmagazine.com/order/ gaat en je kiest dan onderin 'special editions', dan is het het 'Book for paper lovers'.
Kocht het vandaag bij de Jumbo.
lui

Ze gaat twee van mijn penpals ook een kerstkaartje sturen, zo lief!! Toch zo fijn dat er naast al die mensen die vinden 'dat ze geen aandacht verdienen' ook nog mensen zijn die wel het goede in mensen willen zien en ze willen schrijven. Ik hoop nog altijd dat mijn vriend op een gegeven moment ook in gaat zien dat het echt zo slecht allemaal niet is om gevangenen te schrijven.
Ik wacht Richard's antwoord als - als hij überhaupt gaat antwoorden - en zie dan wel hoe en wat. Ik begrijp m'n vriend ook, maar door onze compleet verschillende ingesteldheid is het beter dat er geen contact wordt gemaakt..
En hij is even koppig als een ezel, heb ook geen zin in ruzie daarrond, dus dan leg ik mij er ook gewoon bij neer.. Ik blijf hier uiteraard wel meelezen, vind het echt interessant