hopelijk dat het iemand was die dacht het even leuk na te doen. Gelukkig was het maar klein!
Goldie
Geplaatst: 23-05-11 12:38
Ik was gister de hele dag op het strand bij Hargen, daarna wat eten in Schoorl en toen zag ik idd ook weer een hoop brandweerwagens voorbij rijden, gelukkig viel het allemaal mee...
BrankaZ
Geplaatst: 23-05-11 14:10
maritJ_e schreef:
hopelijk dat het iemand was die dacht het even leuk na te doen. Gelukkig was het maar klein!
Hopelijk gewoon een ongelukje of door broeien doordat het zo lang droog is geweest. Liever geen copy cat!
Het heeft vorige week toch best veel geregend? Lijkt me sterk dat het dan door broeien is gekomen.. Of moeten de duinen meer regen hebben om niet meer droog te zijn?
zoveel heeft het volgens mij niet geregend....blij dat het maar klein brandje was..maar toch ben ik bang dat de aanstichter nog steeds rondloopt al is t wel een tijdje heerlijk rustig
rocymax
Geplaatst: 23-05-11 14:32
Ik dacht dat er 2 van de verdachten al hadden bekend, of heb ik het mis??
BrankaZ
Geplaatst: 23-05-11 15:23
2 verdachten hebben een aantal branden bekend en van de 3e is het voorarrest verlengd. Het lijkt mij dat ze dat niet doen als er geen serieuze verdenkingen zijn.
ik heb via facebook trouwens een uitnodiging gekregen die een (vage) vriendin van mij heeft aangemaakt. zij woont in camperduin echt in de duinen. uitnodiging voor "help de schoorlse duinen uit de brand". verder geen idee wat de bedoeling is. staat dat iedereen die wil moet verzamelen op punt x, datum en tijd enz erbij.. ben wel benieuwd eigenlijk, ik kan alleen niet op die datum
Ik wou net zeggen, bij mijn vriend op t werk was de waterzuivering overstroomd, kon t niet meer aan. (ok, dat is dan wel in de beemster, maar neem aan dat het bij het strand ook wel goed geregend heeft ) Bij hem was er binnen een half uur 200.000 liter water op t dak gevallen.. Grond is hier in ieder geval goed nat
hyppolyte
Geplaatst: 21-06-11 13:33
Zo, ze zijn wel volop aan het patrouilleren nu, echt super! We zijn gisteren echt minstens 10 politieagenten tegengekomen tijdens onze rit!
Anoniem
Geplaatst: 21-06-11 13:59
hyppolyte schreef:
Zo, ze zijn wel volop aan het patrouilleren nu, echt super! We zijn gisteren echt minstens 10 politieagenten tegengekomen tijdens onze rit!
Wow dat is goed nieuws! En het stortregent ook lekker dus dat scheelt
Dat is gek, hier is echt niet droog meer hoor. Ik weet dat er in de duinen wel even meer water nodig is, dan hier, maar toch is er aardig wat gevallen de laatste tijd.
LePapillon
Geplaatst: 22-06-11 14:24
Gelukkig blijft het rustig!
Een kennis van mij is brandweerman en heeft ook geblust in Schoorl. Hij wist te vertellen dat ze tijdens het natrekken van de Alkmaarder er achter zijn gekomen dat er op het moment dat hij in het buitenland was, daar bij die plaatsen ook branden waren.. En hij is in Schoorl gespot dat hij uit de bosjes kwam en er vlak daarna daar brand was. En dat is niet genoeg bewijs..