Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:48

Ik heb het idee dat iemand tegen mij aan het liegen is. Dan ken jij me nog niet lang genoeg denk ik dan. Want iets doen waar ik niet achter sta is 1 ding (moet je zelf weten) maar van liegen word ik echt ziedend. :+

Maar ik kan het niet vragen want ik krijg nietszeggende antwoorden en/of berichten komen niet meer aan. :+

En nee er is geen ruzie.

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:03

Het aanbod mobiele telefoons. Wat zijn er veel :oo

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:09

Mag nog niet het duurzaamheidsbudget uitgeven in m'n proeftijd, flauw hoor :')

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Paarden eten het nieuwe hooi van dit jaar niet goed. Helaas veel stof ook. Wil mn hooiboer eigenlijk niet kwijt want mag er ookmn mest kwijt en t gaat zo fijn bij hem. Ff n appie en halen maar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

Wat voor ellende er vandaag allemaal was.

Ik was onderweg naar de veluwe met een vriendin. En onderweg kwamen we langs een ongeluk met dodelijke afloop. Je kreeg echt kippenvel van hoe die auto erbij stond, was echt afschuwelijk om te zien. En helemaal vreselijk voor de nabestaanden.

En dan in onze eigen omgeving een lichaam in het water gevonden. En nog een flatgebouw afgezet vanwege forensisch onderzoek.

Op de veluwe zelf ook nog een ambulance en poltie dus ook daar was wat vervelends gebeurd

Het beseft wel hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Maar zoveel ellende is toch wel vreselijk. En dan te bedenken wat mensen hebben moeten door staan.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 0 min geleden

Zebrastreep schreef:
Wat voor ellende er vandaag allemaal was.

Ik was onderweg naar de veluwe met een vriendin. En onderweg kwamen we langs een ongeluk met dodelijke afloop. Je kreeg echt kippenvel van hoe die auto erbij stond, was echt afschuwelijk om te zien. En helemaal vreselijk voor de nabestaanden.

En dan in onze eigen omgeving een lichaam in het water gevonden. En nog een flatgebouw afgezet vanwege forensisch onderzoek.

Op de veluwe zelf ook nog een ambulance en poltie dus ook daar was wat vervelends gebeurd

Het beseft wel hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Maar zoveel ellende is toch wel vreselijk. En dan te bedenken wat mensen hebben moeten door staan.

Er ligt een lichaam in het water vlakbij waar jij woont? Pfoe dat is ook wel heftig.