Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 19:48

Ik heb het idee dat iemand tegen mij aan het liegen is. Dan ken jij me nog niet lang genoeg denk ik dan. Want iets doen waar ik niet achter sta is 1 ding (moet je zelf weten) maar van liegen word ik echt ziedend. :+

Maar ik kan het niet vragen want ik krijg nietszeggende antwoorden en/of berichten komen niet meer aan. :+

En nee er is geen ruzie.

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 20:03

Het aanbod mobiele telefoons. Wat zijn er veel :oo

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 20:09

Mag nog niet het duurzaamheidsbudget uitgeven in m'n proeftijd, flauw hoor :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:11

Paarden eten het nieuwe hooi van dit jaar niet goed. Helaas veel stof ook. Wil mn hooiboer eigenlijk niet kwijt want mag er ookmn mest kwijt en t gaat zo fijn bij hem. Ff n appie en halen maar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:16

Wat voor ellende er vandaag allemaal was.

Ik was onderweg naar de veluwe met een vriendin. En onderweg kwamen we langs een ongeluk met dodelijke afloop. Je kreeg echt kippenvel van hoe die auto erbij stond, was echt afschuwelijk om te zien. En helemaal vreselijk voor de nabestaanden.

En dan in onze eigen omgeving een lichaam in het water gevonden. En nog een flatgebouw afgezet vanwege forensisch onderzoek.

Op de veluwe zelf ook nog een ambulance en poltie dus ook daar was wat vervelends gebeurd

Het beseft wel hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Maar zoveel ellende is toch wel vreselijk. En dan te bedenken wat mensen hebben moeten door staan.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:46

Zebrastreep schreef:

Ik was onderweg naar de veluwe met een vriendin. En onderweg kwamen we langs een ongeluk met dodelijke afloop. Je kreeg echt kippenvel van hoe die auto erbij stond, was echt afschuwelijk om te zien. En helemaal vreselijk voor de nabestaanden.

En dan in onze eigen omgeving een lichaam in het water gevonden. En nog een flatgebouw afgezet vanwege forensisch onderzoek.

Op de veluwe zelf ook nog een ambulance en poltie dus ook daar was wat vervelends gebeurd

Het beseft wel hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Maar zoveel ellende is toch wel vreselijk. En dan te bedenken wat mensen hebben moeten door staan.

Er ligt een lichaam in het water vlakbij waar jij woont? Pfoe dat is ook wel heftig.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:46

Hutcherson schreef:
Paarden eten het nieuwe hooi van dit jaar niet goed. Helaas veel stof ook. Wil mn hooiboer eigenlijk niet kwijt want mag er ookmn mest kwijt en t gaat zo fijn bij hem. Ff n appie en halen maar.

Goh bij jullie ook al? Hier gooien ze het door de hele stal heen, zelfs degende die altijd alles op eet laat het deels liggen. Het is gewoon van eigen land, net als vorig jaar, maar ze lijken het er niet mee eens

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:58

Waarom moeten die %$#@ muggen mij nu juist pakken,
voel werkelijk de jeukbulten op beide voeten omhoog komen.

En net te laat met het dood slaan van de mug die op mijn arm zat,
en nu een bult achter heeft gelaten. :x _-:(

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 22:00

Bloodymary schreef:
Met de hogedrukspuit per ongeluk over mijn teen gegaan. Een snee, blaren en doet pijn. Lesje geleerd, voortaan laarzen aan.

Dat smeekt om een foto :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 22:19

imaudy schreef:
Zebrastreep schreef:

Er ligt een lichaam in het water vlakbij waar jij woont? Pfoe dat is ook wel heftig.

Paar dorpen verder maar wel in de buurt. Wandelaars hadden deze persoon gevonden. Lijkt mij ook vreselijk ben je lekker aan het wandelen krijg je de schrik van je leven.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 22:35

Polarize schreef:
Hutcherson schreef:

Goh bij jullie ook al? Hier gooien ze het door de hele stal heen, zelfs degende die altijd alles op eet laat het deels liggen. Het is gewoon van eigen land, net als vorig jaar, maar ze lijken het er niet mee eens

Het hooi rook goed, zag er goed uit. Ik heb altijd grote balen maar je weet natuurlijk nooit wat je koopt tot je de baal los hebt. Maar echt alle nieuwe balen van 2025 vol stof en eten echt heel mondjesmaat. Ik kon het eerst nog mixen met 2024 hooi maar alles is nu op. Ga nu morgen hooi in plastic halen. Het stof is echt niet grappig. Ben net hyawata (rooksignalen)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 22:44

Schijnbaar krijg je maar 15 uur audioboeken per maand van spotify ..
Stond volgens mij nergens toen ik gisteren ben gaan luisteren en vandaag weer.
fiets gezeik, we betalen al 15 euro of whatever het nu is voor deze oliebol, en dan nog extra hierop willen cashen???

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 23:28

Ga in bed liggen, kat over mijn kussen heen gezeken. Op het hoofdbord en helemaal doorgelopen naar mijn matras. Alles meurt, had al een rotdag. Hele bed afgeschreven nu... Krijg ik er nooit meer uit.
Morgen meteen even dierenarts bellen... Grrr.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 05:21

Een bericht dat jongeren in Den Bosch een zwaan hebben mishandeld. Ze hebben het dier aangereden, geschopt en geslagen. Wat bezielt zulke figuren toch, en hoe kan je een weerloos dier dit aandoen?!? Ik ben er naar van, bah!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 06:03

prompter schreef:
Een bericht dat jongeren in Den Bosch een zwaan hebben mishandeld. Ze hebben het dier aangereden, geschopt en geslagen. Wat bezielt zulke figuren toch, en hoe kan je een weerloos dier dit aandoen?!? Ik ben er naar van, bah!

Wtf...hoe dan...
En dit stopt niet bij dieren...
Wat een idioten!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 06:10

prompter schreef:

Ben gelijk kotsmisselijk, alleen al het lezen ervan maakt me letterlijk ziek. Niet alleen de jongeren bestraffen, maar ook de ouders.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 06:52

Nou ik denk dat ik gek word. Ik ben in een kantoor waar ik niet vaak werk, paar keer gezeten. Ik heb mijn tas binnen gezet, schuifdeur open voor frisse lucht en ben gaan zoeken naar sleutels van het printhok. Ik kom terug in het kantoor, zie ik ineens dat er 2 tafels staan in het midden van de kamer. Ik zou zweren dat die er net niet was, vorige keren in elk geval echt niet. Ik ben er dan net nog langsgelopen! Er staan koekjes op en een soort snoepdoos. Ik ben retenieuwsgierig, die doos zou ik gelijk al onderzocht hebben. Ik snap er niks van _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:02

Netjes m’n bord in m’n vaatwasser gezet. Had ik geen zin in maar toch gedaan.

Doe ik de vaatwasser dicht. Natuurlijk te lomp en hard. Flikkert alles wat er in staat om en uit de rekjes.

Heb me omgedraaid. Dit is een probleem voor Marlinde over 8 uur. :evaw:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:10

Gedroomd dat mijn moeder weer terug aan het roken was. Gewoon woest wakker geworden daardoor.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:34

Niobe schreef:
Nou ik denk dat ik gek word. Ik ben in een kantoor waar ik niet vaak werk, paar keer gezeten. Ik heb mijn tas binnen gezet, schuifdeur open voor frisse lucht en ben gaan zoeken naar sleutels van het printhok. Ik kom terug in het kantoor, zie ik ineens dat er 2 tafels staan in het midden van de kamer. Ik zou zweren dat die er net niet was, vorige keren in elk geval echt niet. Ik ben er dan net nog langsgelopen! Er staan koekjes op en een soort snoepdoos. Ik ben retenieuwsgierig, die doos zou ik gelijk al onderzocht hebben. Ik snap er niks van _O-

Ik zie gewoon letterlijk je verbazing :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:39

Het is wel hetzelfde kantoor? _O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:49

Ben je wel het goede kantoor ingelopen? :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:50

*zit met popcorn klaar voor het antwoord*

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 07:50

Ik zit klaar voor een gesprek met de arbo, die mij meestal toch niet (wil) begrijpen.... :')
ben benieuwd waar we vandaag weer op uit gaan komen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 08:09

Straks naar de huisarts en ik voel mij al zo gespannen, maar nu helemaal.

Wel blij dat ik zo snel terrecht kan.