Maar ik kan het niet vragen want ik krijg nietszeggende antwoorden en/of berichten komen niet meer aan.

En nee er is geen ruzie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zebrastreep schreef:Wat voor ellende er vandaag allemaal was.
Ik was onderweg naar de veluwe met een vriendin. En onderweg kwamen we langs een ongeluk met dodelijke afloop. Je kreeg echt kippenvel van hoe die auto erbij stond, was echt afschuwelijk om te zien. En helemaal vreselijk voor de nabestaanden.
En dan in onze eigen omgeving een lichaam in het water gevonden. En nog een flatgebouw afgezet vanwege forensisch onderzoek.
Op de veluwe zelf ook nog een ambulance en poltie dus ook daar was wat vervelends gebeurd
Het beseft wel hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Maar zoveel ellende is toch wel vreselijk. En dan te bedenken wat mensen hebben moeten door staan.
Hutcherson schreef:Paarden eten het nieuwe hooi van dit jaar niet goed. Helaas veel stof ook. Wil mn hooiboer eigenlijk niet kwijt want mag er ookmn mest kwijt en t gaat zo fijn bij hem. Ff n appie en halen maar.
imaudy schreef:Zebrastreep schreef:Wat voor ellende er vandaag allemaal was.
Ik was onderweg naar de veluwe met een vriendin. En onderweg kwamen we langs een ongeluk met dodelijke afloop. Je kreeg echt kippenvel van hoe die auto erbij stond, was echt afschuwelijk om te zien. En helemaal vreselijk voor de nabestaanden.
En dan in onze eigen omgeving een lichaam in het water gevonden. En nog een flatgebouw afgezet vanwege forensisch onderzoek.
Op de veluwe zelf ook nog een ambulance en poltie dus ook daar was wat vervelends gebeurd
Het beseft wel hoe kwetsbaar je eigenlijk bent. Maar zoveel ellende is toch wel vreselijk. En dan te bedenken wat mensen hebben moeten door staan.
Er ligt een lichaam in het water vlakbij waar jij woont? Pfoe dat is ook wel heftig.
Polarize schreef:Hutcherson schreef:Paarden eten het nieuwe hooi van dit jaar niet goed. Helaas veel stof ook. Wil mn hooiboer eigenlijk niet kwijt want mag er ookmn mest kwijt en t gaat zo fijn bij hem. Ff n appie en halen maar.
Goh bij jullie ook al? Hier gooien ze het door de hele stal heen, zelfs degende die altijd alles op eet laat het deels liggen. Het is gewoon van eigen land, net als vorig jaar, maar ze lijken het er niet mee eens
prompter schreef:Een bericht dat jongeren in Den Bosch een zwaan hebben mishandeld. Ze hebben het dier aangereden, geschopt en geslagen. Wat bezielt zulke figuren toch, en hoe kan je een weerloos dier dit aandoen?!? Ik ben er naar van, bah!
prompter schreef:Een bericht dat jongeren in Den Bosch een zwaan hebben mishandeld. Ze hebben het dier aangereden, geschopt en geslagen. Wat bezielt zulke figuren toch, en hoe kan je een weerloos dier dit aandoen?!? Ik ben er naar van, bah!
Niobe schreef:Nou ik denk dat ik gek word. Ik ben in een kantoor waar ik niet vaak werk, paar keer gezeten. Ik heb mijn tas binnen gezet, schuifdeur open voor frisse lucht en ben gaan zoeken naar sleutels van het printhok. Ik kom terug in het kantoor, zie ik ineens dat er 2 tafels staan in het midden van de kamer. Ik zou zweren dat die er net niet was, vorige keren in elk geval echt niet. Ik ben er dan net nog langsgelopen! Er staan koekjes op en een soort snoepdoos. Ik ben retenieuwsgierig, die doos zou ik gelijk al onderzocht hebben. Ik snap er niks van