Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik vind dat je broer integer overkomt als ik eerlijk mag zijn. Ik zou ook geen geld van iemand pinnen die dementerend is en niet weet wat hij zegt..
xPabloBokt schreef:Ik vind dat je broer integer overkomt als ik eerlijk mag zijn. Ik zou ook geen geld van iemand pinnen die dementerend is en niet weet wat hij zegt..
Marcella schreef:Als het uitgesteld of verlengd wordt heb ik pech.![]()
Mag hopen dat er toch wel binnenkort een uitspraak gaat komen. Half juli is het 1 jaar.
MyWishMax schreef:Dat ligt er helemaal aan in welke fase je zit. Van begin tot echt definitieve uitspraak zat bij mij 3 jaar. Zonder rechtzaak 1,5 jaar. Andere uitkering, maar uwv blijft uwv. En de rechtbank is nog drukker.
MyWishMax schreef:Ja ik zat te rekenen en hier was het geen 3 jaar maar bijna 5En dat wel omdat de zittingen door corona niet in persoon waren. Dat vind ik nog steeds achterlijk, mijn hele beroep heb ik nooit een rechtbank van binnen gezien en hebben ze alles alleen maar met de stukken gedaan. Was ook qua behandeling echt een hele slechte zaak. En dat zeg ik niet omdat ik verloor, maar dat zei de advocaat ook vanwege de hele gang van zaken.
Jolliegirl schreef:Bellatrix schreef:Ik erger mij aan mijn hoest die nog steeds niet weg is. Het is bijna een week geleden, ik ben er wel klaar mee.
Bereid je maar voor... 8 weken hier.
![]()
Ben er eindelijk vanaf.
DuoPenotti schreef:Een bekende paardenwinkel die een demomodel stuurt voor de volle prijs.
Met duidelijke montage/demontage sporen.
Ik heb er 109,95 voor betaald.
En wat hing er aan, een oud uitgedroogd prijskaartje van 65 euro![]()
Nu is dat voor het ding geen probleem, dat is er niet slechter van geworden.
Maar een showroommodel voor zulke prijs verkopen daar vind ik toch wat van...
Dus net even een mailtje gestuurd dat ik het netjes zou vinden een tegemoetkoming te ontvangen.
Ik ben benieuwd....
DuoPenotti schreef:DuoPenotti schreef:Een bekende paardenwinkel die een demomodel stuurt voor de volle prijs.
Met duidelijke montage/demontage sporen.
Ik heb er 109,95 voor betaald.
En wat hing er aan, een oud uitgedroogd prijskaartje van 65 euro![]()
Nu is dat voor het ding geen probleem, dat is er niet slechter van geworden.
Maar een showroommodel voor zulke prijs verkopen daar vind ik toch wat van...
Dus net even een mailtje gestuurd dat ik het netjes zou vinden een tegemoetkoming te ontvangen.
Ik ben benieuwd....
Ik heb al snel antwoord en ik krijg als tegemoetkoming een cadeaubon t.w.v. 40,00. Deze is onbeperkt geldig.
Dat vind ik een prima oplossing. Netjes opgelost vind ik.