noviceh schreef:Heel stom LG… weet je waar het door komt?

Ik denk van de recentste 2 nieuwe soorten medicatie die opgestart zijn.
De ene 3 maand geleden en de andere 1 maand geleden.
Bovenop de ruim 10 soorten medicatie die ik standaard al moest nemen per dag...
Shenavallie schreef:Oh jee, zwanger?
Nee haha dat niet
Yavanna schreef:Je zal er niet blij mee zijn, maar het is wel goed voor de lijn, ik benijd je alleen niet. Hoop dat het snel over is.
Stom, haar verven met henna, dat is altijd zo’n klus. Maar grijs haar vind ik nog veel erger, dus toch maar accepteren dat het een hele klus is.

Nou euh de lijn is daar wel blij mee hoor, die klaagt niet maar gezien de hoeveelheid medicatie die ik dagelijks moet nemen, is het niet zo ideaal om dat zonder voedingsstoffen te moeten doen.
Dus ik zit eerlijk gezegd in tweestrijd
Enerzijds zou ik dit gerust nog een aantal kilo's willen afwachten namelijk...
Oef ik verf niet meer, dan maar grijs haar
Anna79 schreef:Ik zou even een bezoekje aan de huisarts brengen. Sterkte!
Daar zit ik helaas al veel te vaak naar mijn zin
als het op de herhalingsafspraak nog zo is, zal ik het wel ter sprake brengen.
_Karlijn schreef:Zoiets heb ik ook gehad van vorig jaar november tm juni ofzo, echt geen eetlust maar ook alle drinken stond me tegen. Ik heb er nooit de vinger op kunnen leggen maar gelukkig kreeg ik al medische drinkvoeding vóór die periode om andere redenen, dat was nog enigszins weg te krijgen, en drinken moest ik mezelf echt verplichten, soms dronk ik maar een glas of 2 glazen per dag. Sterkte!
Daar dacht ik ook aan, aangezien soep nog een klein beetje wil lukken was ik ook al aan drinkvoeding aan het denken inderdaad.
Drinken is hier overigens altijd al een moeilijke geweest, 1 glas per dag 's avonds was eigenlijk altijd mijn standaard...
Jolliegirl schreef:Ohhh mensen..."zwanger?" ( Vooral als mensen zeggen dat ze.misselijk zijn..niet eten... Of buikpijn hebben..of zelfs als ze wat aangekomen zijn....) Wat een rot vraag vind ik dat!
Dat vraag je niet aan een vrouw.... Gewoon niet...
Sorry, even een stom van mij!
Vervelend dat je niets kunt eten. Heb je enige idee hoe het komt?
Eet je helemaal niets? Drink je wel?
Ik begrijp je stom maar ik nam er geen aanstoot aan hoor
Ik vermoed door de recent opgestarte 2 extra soorten medicatie.
3 maand en 1 maand geleden toegevoegd.
En nee ik eet helemaal niets. 1 hap bijvoorbeeld van een boterham en alles keert zich alweer... Soep gaat nog een klein beetje, half kommetje ofzo...
Snoep, koek, wafels, cake, aardappelen, frietjes, vlees, allemaal zelfde effect, het gaat niet door en komt er weer uit. Maar ik ben niet misselijk nochtans.
Drinken gaat nog wel maar dat doe ik standaard al van kleins af te weinig.
Maar enkel water, al de rest qua drinken is ook een no go tegenwoordig.
Jolliegirl schreef:[
Afbeelding ]
Ik kan hier zo van genieten

Wat lekker knus zeg! Heerlijk