Geplaatst: 05-02-25 23:37
Zebrastreep schreef:
Een huis toegewezen gekregen , zo enorm blij!
Geweldig, van harte!
Zebrastreep
Geplaatst: 06-02-25 10:16
Bedankt voor alle felicitaties
Dat is trouwens ook wel een waarom ben jij blij vandaag , nou dat iedereen zo lief reageerde en blij voor mij is .
Vooral de reactie van mijn opa en oma was echt heel schattig. Ik had ze express nog even niks verteld totdat het zo goed als zeker was. Ze waren helemaal verrast en zo blij.
Gisteren geslaagd voor mijn Verpleegtechnisch handelen praktijk examen! Alleen mijn verbeterplan nog afmaken en finetunen en dan mag ik mezelf officieel Verzorgende IG noemen!!!
Ik ben blij dat mijn klasgenoot net zo nerveus is voor de eerste stagedag morgen als ik, want ik kreeg al een hele spam met berichtjes over hoe laat ik er ben en wat we gaan doen. Het komt wel goed, de docent waar we bij stagelopen is heel aardig, en we hoeven ook niet meteen voor de klas te staan. Dit is gewoon gezonde spanning
Ik heb vanmiddag vrij genomen dus ik ga nu lekker naar huis.
flintstones
Geplaatst: 07-02-25 19:06
ik heb leuk nieuws gekregen. Ik heb mijn vaste ronde als postbode vorige maand moeten afgeven aan een nieuweling. nu ben ik 3,5 weekvervanger geweest (waarvan 1 week vakantie en een halve week ziek). maar ik kreeg vandaag te horen dat ik vanaf maandag terug mijn eigen werk mag doen (wel nog gecombineerd met een andere ronde maar ben al blij dat k er terug op sta)
Vandaag voor het eerst sinds ik in de ziektewet zit eens energiek wakker geworden. Wilde meteen mn bed uit voelde me enigszins uitgerust had zin om iets te ondernemen. Dus naast lekker naar de paardjes te gaan (en als ijsklont terug te komen). Lekker 3 gangen gekookt. Door diverse trauma’s de horeca thuis komen te zitten en na 1,5 jaar pas weer eens echt zin om te koken.
En ik kan het nog steeds hoorde ik van vriendlief. Dit mag ik vaker doen vertelde ie.
Als het onder medisch fitness zou vallen dan is het mogelijk ook verzekerd. Heb alleen gemeente polis van zorgverzekering wel de uitgebreide die er is.
Eigenlijk ook speciaal voor chronisch zieken.
Tancreda4
Geplaatst: 09-02-25 02:23
Fijne gezellige leuke dag gehad! Escaperoom, bowlen, lekker eten en drinken en filmpje kijken