Ik heb deze vandaag binnen gekregen, ziet er precies uit als op de fotos en past ook precies
Is van Burberry, mix van wol, zijde en cashmere
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naborah schreef:MyWishMax schreef:
De verkoper kan aanklikken of zij de verzendkosten betalen of de koper. Ik heb ook aangeklikt dat de koper moest betalen, maar dat was niet zo'n duidelijk gebrek als hier
Dit is inderdaad waar ik nu huiverig voor ben, want als zij dan inderdaad klikt op "retourkosten koper" (oid) dan ben ik daar niet tevreden mee, maar geen idee of ik na die stap alsnog Vinted kan inschakelen om mee te kijken? Dit item voldoet gewoon niet aan de beschrijving en met deze attitude is mijn goodwill ook wel een beetje verdwenen. Eerste keer dat ik dit proces doorloop dus geen idee.
Edit: volgende keer doe ik een leuke post met mijn succesvolle Vinted items haha
Amber_anne schreef:[ [url=m/3GDz4l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze vandaag binnen gekregen, ziet er precies uit als op de fotos en past ook precies
Niwla schreef:Dat is volgens mij standaard, dat had ik laatst ook.
Wat gebeurt er eigenlijk als je een artikel retourneert i.v.m. een gebrek (een gat in dit geval) en de verkoopster haalt het pakket niet op van het afleverpunt?
Naborah schreef:MyWishMax schreef:De verkoper kan aanklikken of zij de verzendkosten betalen of de koper. Ik heb ook aangeklikt dat de koper moest betalen, maar dat was niet zo'n duidelijk gebrek als hier
Dit is inderdaad waar ik nu huiverig voor ben, want als zij dan inderdaad klikt op "retourkosten koper" (oid) dan ben ik daar niet tevreden mee, maar geen idee of ik na die stap alsnog Vinted kan inschakelen om mee te kijken? Dit item voldoet gewoon niet aan de beschrijving en met deze attitude is mijn goodwill ook wel een beetje verdwenen. Eerste keer dat ik dit proces doorloop dus geen idee.
Edit: volgende keer doe ik een leuke post met mijn succesvolle Vinted items haha
_San87_ schreef:Naborah schreef:Dit is inderdaad waar ik nu huiverig voor ben, want als zij dan inderdaad klikt op "retourkosten koper" (oid) dan ben ik daar niet tevreden mee, maar geen idee of ik na die stap alsnog Vinted kan inschakelen om mee te kijken? Dit item voldoet gewoon niet aan de beschrijving en met deze attitude is mijn goodwill ook wel een beetje verdwenen. Eerste keer dat ik dit proces doorloop dus geen idee.
Ik zou Vinted meteen inschakelen. Nogal bizar dat jij kosten moet maken omdat zij niet oplet.
Amber_anne schreef:[ [url=m/3GDz4l.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Amber_anne schreef:[ [url=m/3GDz4l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een tof kraagje aan je shirt! Ben heel benieuwd hoe hij je staat!
Ik had twee weken terug een beetje op geluk een blouse van Studio Anneloes gekocht. Beetje bang voor het motief in combinatie met mijn haar, maar is echt heel goed uitgepakt. Deze week in Stockholm voor het eerst aangetrokken en hij past perfect.
Vind het echt een fijn merk. Heb er al een paar leuke dingen van kunnen scoren.
[ [url=m/vevp0e.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2n7pEK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zojuist nog een leuke blouse erbij gekocht van SA. Beide waren nieuw, van 79,95 voor 25 euro.
[ [url=m/6ikfIw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xSkfhw.png]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Het blijft vaag, ja! Ik vind het hele retourneren toch heel apart bij een site als vinted. Om het als eis te stellen iig.
Ethelate schreef:PSvanLot schreef:
Wat een tof kraagje aan je shirt! Ben heel benieuwd hoe hij je staat!
Ik had twee weken terug een beetje op geluk een blouse van Studio Anneloes gekocht. Beetje bang voor het motief in combinatie met mijn haar, maar is echt heel goed uitgepakt. Deze week in Stockholm voor het eerst aangetrokken en hij past perfect.
Vind het echt een fijn merk. Heb er al een paar leuke dingen van kunnen scoren.
[ [url=m/vevp0e.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2n7pEK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zojuist nog een leuke blouse erbij gekocht van SA. Beide waren nieuw, van 79,95 voor 25 euro.
[ [url=m/6ikfIw.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xSkfhw.png]Afbeelding[/url] ]
Kleur kan goed! En die 2e blouse heb ik ook over getwijfeld
PSvanLot schreef:MyWishMax schreef:Het blijft vaag, ja! Ik vind het hele retourneren toch heel apart bij een site als vinted. Om het als eis te stellen iig.
Ik denk dat ze daar mee afdekken dat mensen het niet als een winkel gaan zien waar je iets kunt bestellen, passen, niet naar je zin en weer terug.
Als er echt een flinke schade oid aan is wat bewust is achtergehouden, dan begrijp ik dat de verkoper de verzendkosten zou moeten betalen, maar ik weet van verschillende mensen dat er toch ook flink geprobeerd wordt terug te sturen als het artikel tegenvalt.
Niwla schreef:Dat is volgens mij standaard, dat had ik laatst ook.
Wat gebeurt er eigenlijk als je een artikel retourneert i.v.m. een gebrek (een gat in dit geval) en de verkoopster haalt het pakket niet op van het afleverpunt?
MyWishMax schreef:NietIk zoek toevallig ook iets van costes en dat is gewoon heel veel scrollen. En daarna de zoekopdracht opslaan zodat je nieuwe artikelen te zien krijgt.
Maar als mensen het model niet in de titel of beschrijving zetten zit er niks anders opm