Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:37

Neee huh! Ik vind dit zo niet als jij klinken, wat een geluk! Wat fijn!!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:48

Relaxed schreef:
Ik had vrijdagavond een date en vanmorgen al een eigen tandenborstel bij hem staan.. straks komt ie ook nog ff. Ben een beetje flabbergasted dat dit me ineens overkomt, maar het voelt enorm goed <3

Had het al helemaal opgegeven en was helemaal tevreden met mijn leven haha :')

*\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:50

Wat ontzettend leuk Relaxed!!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 21:58

Nou na een relatie van bijna 3 jaar, die helaas echt op een k*t manier is stuk gelopen.. Zit ik ook weer op tinder. Misschien nu gewoon puur voor afleiding maar je weet nooit wat eruit komt..

Dussss ik klets gezellig mee!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 23:25

Relaxed wat leuk!
Xsensibel welkom!

Mijn gesprekken zijn allemaal wat dood en tinder doet raar. Ik zet mn km op 40. Hij laat 120 zien. Wtf

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 23:39

Ik ben met mn date/vriendje/whatever een nachtje naar Vlieland, en hij heeft me vanmiddag verteld dat hij van me houdt <3

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 23:47

Vjestagirl schreef:
Ik ben met mn date/vriendje/whatever een nachtje naar Vlieland, en hij heeft me vanmiddag verteld dat hij van me houdt <3

*\%/*

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 08:01

Hoii!
Normaal een mee lezer maar nu een vraag.
Gisteravond tinder aangemaakt gewoon benieuwd of het iets is.
Niets vreemds in profiel maar wil net inloggen en mijn account blijkt verwijderd. Is er een manier om te achterhalen hoe het komt? Had alleen beetje geswiped nog geen match gehad gisteravond.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 08:22

Mijn account is ook verwijderd? En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.

Maarja... nu is mn account om wat voor rede dan ook verwijderd. Dus kan ik er niks meer mee....

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:37

Wat leuk Relaxed! Hopen dat het zo leuk blijft gaan :)

Vjestagirl, wat een omslag ineens! Fijn dat het zo goed gaat :D

Ik heb een heel stom ongelukje gehad, schouder uit de kom. Dus loop nu met een sling om en ga woensdag dat nachtje weg naar de bush bush :+ Baal er wel van, want het is natuurlijk op meerdere vlakken mega onhandig ^) Maar hij heeft al een grotere rugzak geregeld zodat ie wat van mijn spullen kan dragen, dus dat is wel heel fijn :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:39

Wat fijn voor jullie, Relaxed en Vjestagirl <3 !

ElSea, ai! Beterschap...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 13:45

ElSea schreef:

Ik heb een heel stom ongelukje gehad, schouder uit de kom. Dus loop nu met een sling om en ga woensdag dat nachtje weg naar de bush bush :+ Baal er wel van, want het is natuurlijk op meerdere vlakken mega onhandig ^) Maar hij heeft al een grotere rugzak geregeld zodat ie wat van mijn spullen kan dragen, dus dat is wel heel fijn :)

Oeiii knap dat je gaat, ik zou niet meer gaan.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 15:02

Peelie schreef:
Mijn account is ook verwijderd? En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.

Maarja... nu is mn account om wat voor rede dan ook verwijderd. Dus kan ik er niks meer mee....
.

Die van mij doet het nu ineens weer??

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 15:18

Zonnetje81 schreef:
ElSea schreef:

Oeiii knap dat je gaat, ik zou niet meer gaan.

Haha zo makkelijk ben ik niet uit het veld te slaan, mijn benen doen het nog gelukkig :D En we hadden geen annuleringsverzekering, want dit verwacht je niet (althans ik niet) :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 16:43

Valerie93 schreef:
Peelie schreef:

.

Die van mij doet het nu ineens weer??

Nope. Hier nog niet. Ik heb dit in oktober ook een keer gehad en toen deed hij het ineens wel weer ja. Maar dat lijkt nu niet het geval... ik snap er niks van.

Ik heb een mail naar de helpdesk gedaan.

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-23 17:10

Ik heb tinder en badoo de deur uitgedaan. Echt even geen zin meer in al het gedoe steeds.

Nu wel nog contact met een leuke gozer aan de andere lant van Brabant. Niet per se relatiemateriaal, want hij komt net uit een relatie van 6 jaar. Maar het is wel heel gezellig, hebben dezelfde visie op veel verschillende gebieden. Klikt heel leuk iig :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 11:49

Ik was leuk aan het daten met iemand, paar dates gehad en uitgesproken dat we elkaar wel echt leuk vonden… vrijdag nog gehad over een spa weekend over een tijdje, ik wilde alvast oriënteren en boeken dus gevraagd of hij het ook nog steeds zag zitten etc, kreeg een erg enthousiaste ja…
vervolgens is hij afgelopen weekend het hele weekend bij iemand geweest die hij ook date (poly), heeft blijkbaar hele goede gesprekken met haar gehad en daaruit was de conclusie dat hij het tóch niet ziet zitten met mij en geen tijd heeft/wil maken. Ik ben vooral echt een beetje verbaasd maar ook wel teleurgesteld en boos… hij heeft de afgelopen tijd best wel vaak benoemd dat hij me leuk vond en dat dit goed voelde… en dan 1 weekend met haar en alles is anders? Nouja :n

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 11:51

Dus je date iemand die met meerdere vrouwen date? Even voor mijn beeld.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 11:56

Oh, dat is wel naar Tanya, onverwachts dus ook..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 11:59

Bij mij was dat dus ook het geval. Vorige week zaterdag was hij nog helemaal in de "ik vind je leuk, ik vind je leuk, ik vind je leuk" net zo vaak tegen mij zeggen, met oogcontact en alles, todat we het allebij ook echt voelde (je weet wel, totdat je de kriebels in je buik voelt). En in de loop van de week sloeg het om en op vrijdag was hij met andere mensen ingesprek op tinder terwijl we exclueief aan het daten waren. Toen heb ik het afgekapt.

Het gevoel van boosheid en verdriet staat hier nu ook op de voorgrond. Hoe kan iemand ineens zo omslaan. Waarom is hij niet eerder eerlijk tegen mij geweest. Heb ik bepaalde zaken geaccepteerd in de hoop dat het bij zou draaien (het antwoord is ja, daar neem ik dan ook mijn eigen verantwoordelijkheid voor). Maar zijn er ook dingen die ik heb gemist. Misschien.

Ik kan nog steeds niet inloggen op tinder. Er word gesteld dat ik de guidlines overschreden heb, maar ik zou niet weten hoe of wanneer/waarom. Ik heb de helpdesk gemailt met de vraag om verduidelijking welke guidlines ik dan overschreden zou hebben, maar dan krijg ik een generiek mailtje terug. Daar schiet ik dus niks mee op...

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 12:19

Oh dames ik snap jullie zó goed. Mijn (nu inmiddels ex) vriend ging naar het buitenland voor zijn werk begin November. Er was niks aan de hand. Eind vd maand kwam ik erachter dat hij inmiddels al 3 maanden een relatie had achter mn rug om en al 3x was vreemd gegaan op het eiland.

Afgelopen maanden keihard ons best gedaan, goede gesprekken en ik had echt het gevoel dat we eruit zouden komen. Je verklaard me voor gek als iemand je dat heeft geflikt maar na 3 jaar geef je niet zomaar op. 2 weken geleden wilde hij er nog voor vechten.

Hij kwam woensdag thuis na 4 maanden en kwam me vertellen dat hij al een maand een ander heeft…

Ik begrijp het mannelijke volk zó niet..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 12:25

Zonnetje81 schreef:
Dus je date iemand die met meerdere vrouwen date? Even voor mijn beeld.

Ja klopt :j en ook daar gesprekken over gehad, hij wil het liefst polyamoreus dus evt meerdere relaties. Dus had dit niet zo verwacht :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 12:27

Peelie schreef:
Bij mij was dat dus ook het geval. Vorige week zaterdag was hij nog helemaal in de "ik vind je leuk, ik vind je leuk, ik vind je leuk" net zo vaak tegen mij zeggen, met oogcontact en alles, todat we het allebij ook echt voelde (je weet wel, totdat je de kriebels in je buik voelt). En in de loop van de week sloeg het om en op vrijdag was hij met andere mensen ingesprek op tinder terwijl we exclueief aan het daten waren. Toen heb ik het afgekapt.

Het gevoel van boosheid en verdriet staat hier nu ook op de voorgrond. Hoe kan iemand ineens zo omslaan. Waarom is hij niet eerder eerlijk tegen mij geweest. Heb ik bepaalde zaken geaccepteerd in de hoop dat het bij zou draaien (het antwoord is ja, daar neem ik dan ook mijn eigen verantwoordelijkheid voor). Maar zijn er ook dingen die ik heb gemist. Misschien.

Ik kan nog steeds niet inloggen op tinder. Er word gesteld dat ik de guidlines overschreden heb, maar ik zou niet weten hoe of wanneer/waarom. Ik heb de helpdesk gemailt met de vraag om verduidelijking welke guidlines ik dan overschreden zou hebben, maar dan krijg ik een generiek mailtje terug. Daar schiet ik dus niks mee op...

Ik ben ook geband ervan, als dat eenmaal is gebeurd kom je er niet meer op en ze geven je dus ook geen verklaring :') dus ik richt me maar op andere dating apps, vind breeze nog steeds een leuke.

Wat ik vooral lastig vind is dat je dus ook gewoon niet meer kan vertrouwen op wat iemand zegt of doet, want het kan zo snel omslaan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 12:57

Heel herkenbaar uit het verleden.
Ik had ook een keer een date, hij vond mij zo leuk dat je het vanzelf ook gaat voelen.
En ineens na 2 weken deed ie vreemd, verdween vd aardbodem en kwam dan toch weer aankakken.
Kwam wel naar mij maar wilde verder niks van me en sliep heel veel. Maar tja als je dan al into iemand bent dan wil je iemand doorgronden/helpen of whatever. Veel verdriet gehad en toen afgekapt.
Maanden later appte hij weer terwijl ik wist dat hij allang een ander had, dus was ook niet te vertrouwen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-23 13:12

Wat een nare verhalen -O-

Als je niet meer verder wil met iemand, om wat voor reden dan ook, zég dat dan gewoon. Maar ga niet achter iemands rug om allerlei rottigheid uithalen...

Overigens herken ik het ook wel dat je dingen accepteert of zelfs bij je zelf zoekt/neerlegt in de hoop dat iemand bij draait of bij je blijft. Dat is zo'n beetje de hele kern van mijn vorige relatie. En je ziet het pas als je eruit bent, dat is het vervelende.

:(:) voor iedereen die het kan gebruiken!