Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElSea schreef:Wat leuk Relaxed! Hopen dat het zo leuk blijft gaan
Vjestagirl, wat een omslag ineens! Fijn dat het zo goed gaat![]()
Ik heb een heel stom ongelukje gehad, schouder uit de kom. Dus loop nu met een sling om en ga woensdag dat nachtje weg naar de bush bushBaal er wel van, want het is natuurlijk op meerdere vlakken mega onhandig
Maar hij heeft al een grotere rugzak geregeld zodat ie wat van mijn spullen kan dragen, dus dat is wel heel fijn
Peelie schreef:.Mijn account is ook verwijderd? En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.
Maarja... nu is mn account om wat voor rede dan ook verwijderd. Dus kan ik er niks meer mee....
Zonnetje81 schreef:ElSea schreef:Wat leuk Relaxed! Hopen dat het zo leuk blijft gaan
Vjestagirl, wat een omslag ineens! Fijn dat het zo goed gaat![]()
Ik heb een heel stom ongelukje gehad, schouder uit de kom. Dus loop nu met een sling om en ga woensdag dat nachtje weg naar de bush bushBaal er wel van, want het is natuurlijk op meerdere vlakken mega onhandig
Maar hij heeft al een grotere rugzak geregeld zodat ie wat van mijn spullen kan dragen, dus dat is wel heel fijn
Oeiii knap dat je gaat, ik zou niet meer gaan.
Valerie93 schreef:Peelie schreef:.Mijn account is ook verwijderd? En ik had het zelfde probleem met de afstanden. Het werd steeds groter. Ik wil helemaal niet op 50+km swipen. Laat mij lekker op 25km max swipen.
Maarja... nu is mn account om wat voor rede dan ook verwijderd. Dus kan ik er niks meer mee....
Die van mij doet het nu ineens weer??
Peelie schreef:Bij mij was dat dus ook het geval. Vorige week zaterdag was hij nog helemaal in de "ik vind je leuk, ik vind je leuk, ik vind je leuk" net zo vaak tegen mij zeggen, met oogcontact en alles, todat we het allebij ook echt voelde (je weet wel, totdat je de kriebels in je buik voelt). En in de loop van de week sloeg het om en op vrijdag was hij met andere mensen ingesprek op tinder terwijl we exclueief aan het daten waren. Toen heb ik het afgekapt.
Het gevoel van boosheid en verdriet staat hier nu ook op de voorgrond. Hoe kan iemand ineens zo omslaan. Waarom is hij niet eerder eerlijk tegen mij geweest. Heb ik bepaalde zaken geaccepteerd in de hoop dat het bij zou draaien (het antwoord is ja, daar neem ik dan ook mijn eigen verantwoordelijkheid voor). Maar zijn er ook dingen die ik heb gemist. Misschien.
Ik kan nog steeds niet inloggen op tinder. Er word gesteld dat ik de guidlines overschreden heb, maar ik zou niet weten hoe of wanneer/waarom. Ik heb de helpdesk gemailt met de vraag om verduidelijking welke guidlines ik dan overschreden zou hebben, maar dan krijg ik een generiek mailtje terug. Daar schiet ik dus niks mee op...