Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fly_high schreef:Ik voel me een beetje aangesproken want kijk ook allerlei goor spul zonder er ooit wakker van te liggen maar ben echt niet van plan om mensen te martelen hoor
Een filmpje is toch wat anders, een opname van iemand die ooit ergens onthoofd werd raakt me persoonlijk niet zo terwijl ik het in het echt bijv. best heftig vind als iemand per ongeluk een dier aanrijdt.
DuoPenotti schreef:Ik denk dat vele in dit topic wel tegen iets lugubere filmpjes kunnen. Maar er zijn mijn inziens wel grenzen.
Levend villen gaat mij toch echt te ver. Of de beschrijving van de baby.
Maar ik vind wonden zien na een ongeval wel best interessant. Dat stond vroeger bijvoorbeeld ook op rotten.com.
Dus niet het ongeval zelf maar bijvoorbeeld de hand van een vuurwerk slachtoffer bij aanvang seh.
Dat soort dingen heb ik ook in het echt gezien en daar sta ik erg graag met mijn neus bovenop.
Terwijk genoeg mensen daar al van gruwelen.
Laurora schreef:Ik heb ooit eens per ongeluk een filmpje gezien van twee mannenSpoiler:
die onthoofd werden terwijl ze helemaal bij bewustzijn waren. De ene met een mes, de ander met een kettingzaag.
Ik snap nog steeds niet waarom ik dat filmpje toen niet heb weggeklikt. Het is echt al jaren geleden maar werkelijk afschuwelijk om te zien, ik raak die beelden dan ook nooit meer kwijt.
xSCWx schreef:Laurora schreef:Ik heb ooit eens per ongeluk een filmpje gezien van twee mannenSpoiler:
die onthoofd werden terwijl ze helemaal bij bewustzijn waren. De ene met een mes, de ander met een kettingzaag.
Ik snap nog steeds niet waarom ik dat filmpje toen niet heb weggeklikt. Het is echt al jaren geleden maar werkelijk afschuwelijk om te zien, ik raak die beelden dan ook nooit meer kwijt.
Ik denk dat wij hetzelfde filmpje hebben gezien, denk een jaar of 8 geleden? Ik durf hierdoor geen filmpjes te kijken die mensen me willen laten zien, tenzij ze eerst zeggen wat ik te zien krijg. Heb echt meerdere nachten wakker gelegen van dit filmpje, verschrikkelijk. Nog word ik er naar van. Wel denk ik dat de mannen een soort drug hadden gekregen want ze waren wel erg kalm en op een gegeven momentSpoiler:
Gaat de kettingzaag die de eerste man onthoofd in de arm van de andere man (die later met het mes wordt onthoofd) en die zit heel rustig te kijken hoe die kettingzaag in zijn arm verdwijnt. Alsof hij niks voelt. Ook bleef hij wel heel rustig zitten toen hij met een bot mes, heel langzaam, werd onthoofd. Het bloed en geluid wat nog uit “het gat” komt is ook nachtmerrie materiaal.
Dus ik denk niet dat ze helemaal “bij bewustzijn” waren.
Maar of dit bestaat? Dit is ongeveer de verdeling van het web. Ik denk dat Bokt ergens onschuldig helemaal bovenaan het topje zit
[ [url=m/UHATEa.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Niobe schreef:Ik vind het zo grappig dat nog zoveel mensen teletekst kijken.
Ik zag laatst iemand teletekst kijken op zijn smartphone. Ik vind dat zo ironisch![]()
Dat even heel off topic
Ik hou er van, geen reclame, geen fotos duidelijke tekst
haffiefreak schreef:https://www.ad.nl/buitenland/belg-ligt- ... ~afe89155/
Motorrijder valt van motor 10 meter onder de weg en klimt zelf met botbreuken naar boven. Waar hij na 2 dagen langs de kant van de snelweg pas wordt opgemerkt.
Apple schreef:haffiefreak schreef:https://www.ad.nl/buitenland/belg-ligt- ... ~afe89155/
Motorrijder valt van motor 10 meter onder de weg en klimt zelf met botbreuken naar boven. Waar hij na 2 dagen langs de kant van de snelweg pas wordt opgemerkt.
Ik had meer begrepen dat hij na twee dagen er in was geslaagd om zichzelf omhoog te hijsen, botbreuken en al (en toen werd opgemerkt).