Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:00

Flowery schreef:
Dat mijn lichaam nog steeds totaal niet om kan gaan met stress, beetje stress in mijn leven en mijn lichaam is meteen van de rel |o

Je hoofd denkt dat het meevalt, maar je lichaam zegt gewoon van niet.

Echt, planners die niet kunnen plannen.... Heeeeerlijk -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:01

Ben als eerste bij de huisarts.. afspraak om 08:00. Drie keer raden wie er nog lekker aan het theeleuten zijn? :') Geen wonder dat die afspraken altijd uitlopen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:53

Captain schreef:
Ben als eerste bij de huisarts.. afspraak om 08:00. Drie keer raden wie er nog lekker aan het theeleuten zijn? :') Geen wonder dat die afspraken altijd uitlopen..

Ja dit had ik ook een keer ja, zaten ze nog lekker pauze te houden. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 09:32

Rennie89 schreef:
Eerste “ochtend” dienst na 9 maanden ziektewet… 1,5 uur geslapen… ik vind mijn opbouw veel te snel gaan en geef dit ook aan maar ze blijven er op hameren dat ik binnen een maand fulltime onregelmatige diensten weer moet draaien… ben nu al gesloopt…moet van 05:00 tot 13:00

Ben je zelf niet te veel hooi op je vork aan het nemen? Huwelijksfotografie (en daar blijkbaar geen grenzen in stellen qua levertermijn en aantal foto's?), je job,...
Stel prioriteiten op dit ogenblik. Hetgeen wat ervoor zorgt dat je je rekeningen kan betalen, komt nu eerst. Daarna kan je verder kijken hoe en wat en wat er veranderd moet worden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:36

MarlindeRooz schreef:
Captain schreef:

Ja dit had ik ook een keer ja, zaten ze nog lekker pauze te houden. :=

Uiteindelijk kwam ze om 08:05 aan.. Ja joee! :')

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:54

Ik ben in quarantaine en dat vliegt me behoorlijk aan. Ik heb constante hartkloppingen ervan. Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat actie de enige manier is om mijn depressies in de hand te houden, dus werken, sporten, er op uit. En nu moet ik minimaal 5 dagen thuis blijven |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:56

Independence schreef:
Ik ben in quarantaine en dat vliegt me behoorlijk aan. Ik heb constante hartkloppingen ervan. Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat actie de enige manier is om mijn depressies in de hand te houden, dus werken, sporten, er op uit. En nu moet ik minimaal 5 dagen thuis blijven |o

Misschien kan je een dagplanning aanhouden? Structuur helpt mij enorm!

En misschien toch even wandelen ‘s avonds laat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 10:57

Gini schreef:
Rennie89 schreef:
Eerste “ochtend” dienst na 9 maanden ziektewet… 1,5 uur geslapen… ik vind mijn opbouw veel te snel gaan en geef dit ook aan maar ze blijven er op hameren dat ik binnen een maand fulltime onregelmatige diensten weer moet draaien… ben nu al gesloopt…moet van 05:00 tot 13:00

Ben je zelf niet te veel hooi op je vork aan het nemen? Huwelijksfotografie (en daar blijkbaar geen grenzen in stellen qua levertermijn en aantal foto's?), je job,...
Stel prioriteiten op dit ogenblik. Hetgeen wat ervoor zorgt dat je je rekeningen kan betalen, komt nu eerst. Daarna kan je verder kijken hoe en wat en wat er veranderd moet worden.

True dit. Als je werk je inkomstenbron is focus je op het werk. En laat fotografie dan even wat rusten en doe het wanneer je daar tijd en energie voor hebt. Stap voor stap. Ga eerst even je werk opbouwen en dan stapje voor stapje meer gaan doen. Niet te snel willen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 11:11

Slecht geslapen door pijn in mijn lijf. En had het bloedheet met 3 katten op bed. En eigenlijk mag ik daar niet over klagen, want na maanden ruzie tussen de 2 volwassenen katten is er eindelijk weer vrede/rust in huis.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 11:13

Aan mezelf, ik durf nl alleen horrrorfilms overdag te kijken en ben nu The Old Ways aan het kijken, nondeju wat een film...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 11:15

Zo richting femke_tweety om foto’s te maken van haar pup en het duurt me te lang. :):)

Is het al 12uur? :):)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 11:20

Gisteren gaatje laten vullen, dat ging gelukkig erg goed. Alleen nu heb ik zo'n pijn in mijn kaak omdat ik het open moest houden. Dat heb ik steeds na de tandarts. Ik kan niet eens eten. Volgende week laat ik facings zetten dus dat gaat hel worden de dagen erna..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 11:52

Mensen die niet kunnen of willen snappen dat je met 1 hand en arm minder snel en minder efficient bent als met 2, en in plaats van hulp aanbieden commentaar leveren.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 12:01

Toch weer de dierenarts moeten bellen voor mijn paard, en nu zit ik te wachten op hun belletje dat ze eraan komen.
Ik heb een hekel aan wachten. Op zich een goed teken, want ze vinden de klachten dus niet zo zorgelijk klinken dat ze met spoed moeten komen. (Dat zijn ze ook niet, maar ik schiet tegenwoordig van werkelijk elke dwarse scheet in de stress bij hem. :') )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 12:15

Gini schreef:
Rennie89 schreef:

Had ook niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn. Ben nog opbouwende, maar afgezien van die fotografie, want doe eigenlijk geen opdrachten meer, dit was een uitzondering omdat het via een bekende was, maar sowieso gaat het met werk te snel..

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 12:18

Je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden, alleen naar jezelf. En je post best regelmatig iets in de trant dat je over je grenzen heengegaan bent en dat je te weinig geslapen hebt. Tijd om voor jezelf te kiezen! :)

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 13:39

MarlindeRooz schreef:
Independence schreef:

Misschien kan je een dagplanning aanhouden? Structuur helpt mij enorm!

En misschien toch even wandelen ‘s avonds laat!

Ik ben gisteravond inderdaad nog een eind wezen wandelen. Verder is een dagplanning heel lastig omdat ik niet goed weet wat ik moet inplannen. Ik zit vooral ook in ern negatieve spiraal waardoor ik nergens zin in heb, terwijl ik genoeg nuttigs zou kunnen doen.

Ergens denk ik: app de psycholoog of ze vandaag nog even kan bellen, maar ik voel me zo bezwaard.

Voor vanavond hoop ik te kunnen paardrijden, ik heb een appje gedaan in de groepsapp van pensionstal, en als de eigenaar akkoord is ga ik even heen (ik heb zelf geen corona, maar twee huisgenoten wel)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 13:40

Rennie, ik weet niet of je collega's of baas via social media kunnen meekijken naar je leven, maar als ze dan zien dat je prive wel de halve wereld aan kan dan zullen ze van je verwachten dat je dat ook in je werk gaat doen.

Ik weet wat het is om thuis te zitten, op te bouwen maar daar ging mijn energie naartoe en niet naar andere dingen

Dus dat is een keuze die je moet maken voor jezelf.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 13:49

Iemand zat zijn nagels te knippen in de trein. :r

Zo intens goor, dat geluid ook. :r

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 13:58

Ik ga zwemmehehehehehehen in Bacardi lemehehehehehehen

;(

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 14:40

Ik wordt constant gebeld door KPN, echt om schijtziek van te worden, ik heb werkelijk niets met KPN.. Ga hun toch ook geen fiets verkopen waar ze niet om gevraagd hebben. Zó irritant.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:25

Geen ergernis maar vanochtend iemand overleden aangetroffen. Het hoort bij het werk wat ik doe maar na zoveel jaren voor iemand gezorgd te hebben ben ik er toch flink door ontdaan.... Vooral geschrokken nu nog en verdrietig. Mijn lijf zit nog vol adrenaline maar het besef begint nu te komen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:27

Even geen ergernis, maar ik heb zoveel sollicitatie ergernissen gedeeld. Daar is een einde aangekomen, want ik heb een baan *\%/*

Ik kan zelfs kiezen, dus ik moet 1 van de werkgevers teleur gaan stellen. :=

Per 4 oktober begin ik bij de Sociale Verzekeringsbank. Een baan die aansluit op mijn huidige studie. Ik ben zo blij *\%/*

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:31

DiscoDipp schreef:
Ik wordt constant gebeld door KPN, echt om schijtziek van te worden, ik heb werkelijk niets met KPN.. Ga hun toch ook geen fiets verkopen waar ze niet om gevraagd hebben. Zó irritant.

Ze mogen wel bellen?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... he-verkoop

Zebrastreep schreef:
Geen ergernis maar vanochtend iemand overleden aangetroffen. Het hoort bij het werk wat ik doe maar na zoveel jaren voor iemand gezorgd te hebben ben ik er toch flink door ontdaan.... Vooral geschrokken nu nog en verdrietig. Mijn lijf zit nog vol adrenaline maar het besef begint nu te komen.

Maar dat is ook pittig :(:)
Heb je fijne collega's om je heen?

Ineke2 schreef:
Even geen ergernis, maar ik heb zoveel sollicitatie ergernissen gedeeld. Daar is een einde aangekomen, want ik heb een baan *\%/*

Ik kan zelfs kiezen, dus ik moet 1 van de werkgevers teleur gaan stellen. :=

Per 4 oktober begin ik bij de Sociale Verzekeringsbank. Een baan die aansluit op mijn huidige studie. Ik ben zo blij *\%/*

Gefeliciteerd!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:34

Mando schreef:
Rennie, ik weet niet of je collega's of baas via social media kunnen meekijken naar je leven, maar als ze dan zien dat je prive wel de halve wereld aan kan dan zullen ze van je verwachten dat je dat ook in je werk gaat doen.

Ik weet wat het is om thuis te zitten, op te bouwen maar daar ging mijn energie naartoe en niet naar andere dingen

Dus dat is een keuze die je moet maken voor jezelf.

Juist ook ontspanning en hobby is belangrijk voor herstel, ik ben alleen altijd al een slechte slaper geweest en nu nog meer door de klachten en ik ben ook telkens op zoek naar oplossingen. Heb nu een verzwaringsdeken binnen gekregen die ik vanavond ga testen, wie weet helpt het.

Het komt misschien over alsof ik totaal geen energie in werk steek maar daar steek ik juist heel veel energie in en kom ook echt uitgeput thuis. Ik heb sowieso de laatste dagen even goed rust genomen alleen die foto’s moet ik afmaken voor morgen.

Ik zit in de ziektewet vanwege zenuwpijn in mijn gezicht en door de medicatie die ik slik ben ik ook nog extra vermoeid, dus die onregelmatige diensten hakken er in.