Mando schreef:Rennie, ik weet niet of je collega's of baas via social media kunnen meekijken naar je leven, maar als ze dan zien dat je prive wel de halve wereld aan kan dan zullen ze van je verwachten dat je dat ook in je werk gaat doen.
Ik weet wat het is om thuis te zitten, op te bouwen maar daar ging mijn energie naartoe en niet naar andere dingen
Dus dat is een keuze die je moet maken voor jezelf.
Juist ook ontspanning en hobby is belangrijk voor herstel, ik ben alleen altijd al een slechte slaper geweest en nu nog meer door de klachten en ik ben ook telkens op zoek naar oplossingen. Heb nu een verzwaringsdeken binnen gekregen die ik vanavond ga testen, wie weet helpt het.
Het komt misschien over alsof ik totaal geen energie in werk steek maar daar steek ik juist heel veel energie in en kom ook echt uitgeput thuis. Ik heb sowieso de laatste dagen even goed rust genomen alleen die foto’s moet ik afmaken voor morgen.
Ik zit in de ziektewet vanwege zenuwpijn in mijn gezicht en door de medicatie die ik slik ben ik ook nog extra vermoeid, dus die onregelmatige diensten hakken er in.