Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:58

Loeky01 schreef:
Escamilla schreef:
Ik moet een opdracht doen voor school en heb er vragen over. 2 weken geleden een mailtje naar de docent gestuurd, geen reactie. Deze week weer een mailtje gestuurd, nogsteeds geen reactie! HALLO WAAROM BETAAL IK 2000€ ALS JULLIE NIET ANTWOORDEN??????????

Ik krijg het eerste half jaar welgeteld 3,4u begeleiding waar ik ook de volle mep voor betaal. I feel you.

Het is echt om te janken.... en niet eens nu door Corona, daarvoor konden docenten ook niet normaal communiceren.

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:10

Aan mezelf.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-20 22:12

Mijn vriend die heeft "gekookt" (lees: pas om kwart voor 9 bedacht dat hij nog moest eten, ik hem tegen kwam in de supermarkt waar ik werk en besloot ook een pizza te willen die hij heeft afgebakken) en nu dus verwacht dat ik de vaat ga doen omdat hij "gekookt" heeft.

Daag :') ik doe boodschappen, kook om de twee dagen, heb het halve weekend was staan draaien en ophangen en ook nog een aantal verhuisdozen ingepakt terwijl ik twe avonden en een hele dag werk en ook nog mijn opleiding ernaast heb.

Ga echt niet de vaat overnemen omdat hij een keer een pizza afbakt.

P.S. ik heb gewoon op mijn werk gegeten om half vijf en ik ben vandaag tussen alles door nog geen half uur thuis geweest. Zo jammer dit

Oh en ook aan mijn waarschijnlijk ontstoken teen door een ingroeiende nagel. Klaar mee, was net van mijn bloemkool van een wespenvinger af.

En mijn stopweek.

Ik ben zielig oké :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:15

Knert schreef:
Marije_1997 schreef:
Lekker lopen janken waar de baas en een collega bij zaten top weet dit. Ik denk dat ik weer tegen overspannen zijn aan zit. Misschien is kantoorwerk toch echt niet voor mij weggelegd.

Het moment om te bedenken wat je ligt!
Waar krijg je energie van? Waar wil je met enthousiasme je bed voor uitkomen!?

Nu mooi moment om stil te staan. Je bent jong, een carrière move is echt goed te doen op jouw leeftijd!

Ik denk dat als ik in de paarden ga werken dat ik dan met heel veel plezier uit m'n bed kom. Maarja ik moet wel m'n rekeningen kunnen betalen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 23:25

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die heeft "gekookt" (lees: pas om kwart voor 9 bedacht dat hij nog moest eten, ik hem tegen kwam in de supermarkt waar ik werk en besloot ook een pizza te willen die hij heeft afgebakken) en nu dus verwacht dat ik de vaat ga doen omdat hij "gekookt" heeft.

Daag :') ik doe boodschappen, kook om de twee dagen, heb het halve weekend was staan draaien en ophangen en ook nog een aantal verhuisdozen ingepakt terwijl ik twe avonden en een hele dag werk en ook nog mijn opleiding ernaast heb.

Ga echt niet de vaat overnemen omdat hij een keer een pizza afbakt.

P.S. ik heb gewoon op mijn werk gegeten om half vijf en ik ben vandaag tussen alles door nog geen half uur thuis geweest. Zo jammer dit

Oh en ook aan mijn waarschijnlijk ontstoken teen door een ingroeiende nagel. Klaar mee, was net van mijn bloemkool van een wespenvinger af.

En mijn stopweek.

Ik ben zielig oké :')

Daar had ik ook niet meer woorden aan vuil gemaakt dan: “ha ha” en naar bed gegaan. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 00:09

Dat ik weer moet wennen aan een nieuw ritme en te laat ga slapen. Merk het direct dat ik meer lichamelijke klachten heb en een gespannen nek met wat hoofdpijn en meer angst gedachten. Gelukkig lekker vrij dit weekend maar denk ik ook weer iets te vol gepland.

Hopelijk in ieder geval 'klachten' vrij morgen en dan met name de pijn klachten door spanning.

En dat die hond weer begint te blaffen zo hoor je hem 3 dagen en dan weer 2 dagen niet en nu begint het weer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 04:02

Mug in m’n kamer. Sterf, beest, ik wil slapen. :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 05:40

Dat ik gisteravond op tijd ben gaan slapen en nu alsnog moe ben... dus het maakt niet uit wat ik doe, ik kan gewoon niet tegen vroeg beginnen met werken :')

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 07:06

xPabloBokt schreef:
Oh en ook aan mijn waarschijnlijk ontstoken teen door een ingroeiende nagel

Auwwww dat is zo pijnlijk :( ik ben er net van af...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:07

Dat ik kon uitslapen en mijn buren me mijn bed uit krijsten. Nee geen kinderen, gewoon een stel junks die nog naar bed moeten en allemaal flink onder invloed zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:14

Had slaappillen gevraagd en gekregen zodat ik eens een fatsoenlijke nacht zou slapen. Nou heb ik eindelijk een keer een uur of 8 geslapen. BEN IK NOG STEEDS DOOD MOE. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:29

Podoloog brengt uitkomst Pablo!
Heb het ook gehad en ben er helemaal vanaf :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:32

3.5 uur slaap. Best pittige nacht gehad maar God ik ben moe. Dit was niet de bedoeling.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:52

MarlindeRooz schreef:
Had slaappillen gevraagd en gekregen zodat ik eens een fatsoenlijke nacht zou slapen. Nou heb ik eindelijk een keer een uur of 8 geslapen. BEN IK NOG STEEDS DOOD MOE. :')

Ook na het gebruik van slaappillen kun je moe blijven.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:24

Jongste kat die nog steeds niet lekker is.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:53

Escamilla schreef:
Loeky01 schreef:
Ik krijg het eerste half jaar welgeteld 3,4u begeleiding waar ik ook de volle mep voor betaal. I feel you.

Het is echt om te janken.... en niet eens nu door Corona, daarvoor konden docenten ook niet normaal communiceren.

Klopt, bij mij heeft het ook niks met corona te maken helaas.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:07

Argh waarom plegen vliegjes altijd zelfmoord door in een van je ogen te vliegen.
Het liefst als je van huis ben en geen theedoek bij de hand hebt om de vlieg uit je oog te peuteren.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:08

Marije_1997 schreef:
3.5 uur slaap. Best pittige nacht gehad maar God ik ben moe. Dit was niet de bedoeling.

*highfive!*
Hier ook precies 3,5 uur geslapen, ben nu net terug van mijn werk en ik zou zo graag nu terug mijn nest in gaan maar ik verwacht vanmiddag iemand die in mijn tuin een boom komt snoeien :')

Ik wil terug naar bed!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:10

Gebrek aan motivatie om iets in de buitenlucht te doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:21

Mijn bril is kapot en moet ik laten maken. Maar na douchen moet ik al een uur bijkomen. Gelukkig is de opticien dichtbij. Kan ik na die tijd denk ik een dutje doen. Is dit al voorbij? :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:23

MarlindeRooz schreef:
Mijn bril is kapot en moet ik laten maken. Maar na douchen moet ik al een uur bijkomen. Gelukkig is de opticien dichtbij. Kan ik na die tijd denk ik een dutje doen. Is dit al voorbij? :+

:(:)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:26

Aan een súper trage automobilist, die totáál niet door reed. En dan wil je inhalen, gaat meneer doodleuk helemaal naar links waardoor ik er niet langs kon.... -:(-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:30

Dat ik de bovenste draad niet dicht durf te doen. Beest zit er al ruim vijf minuten.
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:33

FrNo schreef:
Dat ik de bovenste draad niet dicht durf te doen. Beest zit er al ruim vijf minuten.
[ [url=m/FkNwk9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon rustig bewegen. Ze zijn momenteel door het weer extreem traag en als je rustig beweegt doen ze eigenlijk niks

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:39

Dank je voor de tip.
Ik wacht nog even af of hij zelf vertrekt. Ik ben toch nog even bezig in de wei.

Ps nog een ergenis / vraag.
Ik ben de wei aan het uitmesten, dat die ik dagelijks.
Maar overal waar mest ligt (mest van gisteren) zijn gaten.
Wat zou dit kunnen zijn?

Afbeelding

Afbeelding