Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:Dit doet me altijd een beetje denken aan: jij wilt zelf geen kinderen? Wie zorgt er dan later voor je als je oud bent? Zit je straks alleen in een tehuis....
Luxorvalkje schreef:Dit doet me altijd een beetje denken aan: jij wilt zelf geen kinderen? Wie zorgt er dan later voor je als je oud bent? Zit je straks alleen in een tehuis....
Hmmm okay, dus als jouw kind bij NASA iets kan gaan doen voor een betere wereld kan dat niet want dan kan ie niet voor je zorgen?
Jessica_K schreef:En als de grootouders dan een dag niet kunnen, nemen ze de kinderen mee naar kantoor.. bij ons lopen er in de zomervakantie regelmatig kinderen rond, en dan wordt ook nog verwacht dat je daar als collega's een praatje mee maakt en leuk tegen doet...
M_D_H schreef:Jessica_K schreef:En als de grootouders dan een dag niet kunnen, nemen ze de kinderen mee naar kantoor.. bij ons lopen er in de zomervakantie regelmatig kinderen rond, en dan wordt ook nog verwacht dat je daar als collega's een praatje mee maakt en leuk tegen doet...
Oh dat mag bij ons echt niet hoor. Is ook voor de kinderen helemaal niet leuk om bij ons op kantoor te zijn
Ik zie vooral heel veel koehandel tussen de ouders.
Hallo moeder van Django, Appel wil graag met Django spelen, kan dat woensdag want dan moet ik werken?
Oh dat is een goed idee, kan Django dan dinsdag bij jullie spelen met Appel want dan moet ik werken.
Nou, en zo ruilen ze dan onderling de kinderen uit
M_D_H schreef:Jessica_K schreef:En als de grootouders dan een dag niet kunnen, nemen ze de kinderen mee naar kantoor.. bij ons lopen er in de zomervakantie regelmatig kinderen rond, en dan wordt ook nog verwacht dat je daar als collega's een praatje mee maakt en leuk tegen doet...
Oh dat mag bij ons echt niet hoor. Is ook voor de kinderen helemaal niet leuk om bij ons op kantoor te zijn
Hallo moeder van Django, Appel wil graag met Django spelen, kan dat woensdag want dan moet ik werken?
Oh dat is een goed idee, kan Django dan dinsdag bij jullie spelen met Appel want dan moet ik werken.
MarcoBorsato schreef:M_D_H schreef:
Zo doe je dat op stal ook toch? Kun jij dinsdag mijn paard voeren en in de stapmolen knallen, dan neem ik vrijdag jouw paard wel etc etc.
maj0 schreef:[***] schreef:Als bij ons kinderen naar kantoor meekomen, neem ik direct een hond. En die gaat dan gezellig mee naar kantoor. Kan baas hoog en laag springen, zie het verschil niet.
Zou je dat nou wel doen dan heb je al die kinderen om jou hond
_San87_ schreef:Varekaj schreef:Moet je ook doen van jezelf, je partner, je huisdier of je paard. Weten ze gelijk hoe lollig het is.
Ja goed idee. De hond heeft diarree, straks maar even een foto maken.