Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:xPabloBokt schreef:Opdrachtgever van school zegt net af terwijl we om 9 uur een afspraak daar hadden. Zat al in de bus, ben maar weer omgedraaid
En nu willen ze de afspraak verzetten naar maandag. Kan ik heel mijn agenda weer gaan omgooien. Dag meeloopdag bij een tof bedrijf
Foaly schreef:Een klant wil weten wat het back-upplan van ons bedrijf is als er hier corona uitbreekt, en als we niet snel reageren sturen ze helemaal geen opdrachten meer
De baas heeft ook maar gelijk een noodplan gemaakt voor als de dijken breken, de gasbel in Groningen ontploft en Blof uit elkaar gaat
xPabloBokt schreef:Vinden jullie? Ik voel me juist egoïstisch als ik niet kom omdat ik de enige uit de groep ben die eigenlijk niet kan. En het is een best wel belangrijke afspraak (plan van aanpak pitchen en bespreken en gesprekken met de directie doornemen) dus ik vind ook niet dat ik er niet bij kan zijn.. pff dilemma, had in de eerste instantie wel gezegd dat ik niet kon maar het argument dat de gesprekken met de directie geen doorgang kunnen vinden als we niet afspreken die maandag vind ik dan ook wel weer goed. En als ik die bespreking niet meekrijg voel ik me ook weer niet top voorbereid, want ik moet sowieso met een van de directieleden in gesprek (ook al heb ik het gros van de vragen opgesteld die gesteld gaan worden)
xPabloBokt schreef:Foaly schreef:Een klant wil weten wat het back-upplan van ons bedrijf is als er hier corona uitbreekt, en als we niet snel reageren sturen ze helemaal geen opdrachten meer
De baas heeft ook maar gelijk een noodplan gemaakt voor als de dijken breken, de gasbel in Groningen ontploft en Blof uit elkaar gaat
Maar als Bl∅f uit elkaar gaat dan weet ik echt niet wat ik moet doen hoor
Nieuwe ergernis: ik moet heel nodig naar de wc maar zit aan mijn ontbijt en ik weet zeker dat de kat het gaat opeten als ik nu wegloop.
xPabloBokt schreef:Ja dat gevoel had ik dus ook, dat een groepsafspraak prioriteit is in dit geval. Meeloopdag is niet geheel vrijblijvend, want moet 15 mei een complete beroepsoriëntatie inleveren en daar hoort ook meelopen bij bedrijven mee. Gelukkig kan ik de meeloopdag waarschijnlijk verzetten.
LukieBradley schreef:Schijtlint hou ik erin![]()
Dat word oldskool kranten gebruiken
Barramundi schreef:Bedankt voor je uitgebreide advies Mkango!! Mijn moeder zei net pas dat ze via vliegticket.nl geboekt hebben, dus daar hebben ze nu een bericht heen gestuurd.
Even verder graven op de site van Korean Air levert op dat ze waarschijnlijk wel kunnen annuleren (kosteloos of kleine vergoeding) maar ik weet niet of dat ook geldt als ze via een agent geboekt hebben. En dan zijn ze nog niet in Amsterdam
LukieBradley schreef:Schijtlint hou ik erin![]()
Dat word oldskool kranten gebruiken
Crisis voorlopig afgewend; mijn man heeft een pak toiletpapier kunnen bemachtigen. Met een tweepersoons huishouden kunnen we voorlopig wel even vooruit
xPabloBokt schreef:Ja dat gevoel had ik dus ook, dat een groepsafspraak prioriteit is in dit geval. Meeloopdag is niet geheel vrijblijvend, want moet 15 mei een complete beroepsoriëntatie inleveren en daar hoort ook meelopen bij bedrijven mee. Gelukkig kan ik de meeloopdag waarschijnlijk verzetten.
Barramundi schreef:Thanks weer Mkango!
Vliegtickets heeft gereageerd dat ze zoeken naar een oplossing dus voorlopig doen we idd nog even niks.
Gelukkig is de vlucht pas over 3 weken dus we hebben nog even.
Ik zag trouwens op de site van Korean dat ze gewoon hele routes (tijdelijk) geschorst hebben. Ik neem aan (vermoed) omdat het niet meer uit kon om met bijna lege toestellen te vliegen.
Tucktuck schreef:De pijn in al mijn gewrichten. Al twee dagen enorme pijn in mijn rechter pols en elleboog. Wel ermee gewerkt maar met tranen in mijn ogen. En vandaag is de rest erbij gekomen.
Nu een dagje mezelf gegeven om mij beroerd en zielig te voelen. Hopelijk met de rust dat ik nog 2 dagen werken redt tot het weekend.
Telpeva schreef:Tucktuck schreef:De pijn in al mijn gewrichten. Al twee dagen enorme pijn in mijn rechter pols en elleboog. Wel ermee gewerkt maar met tranen in mijn ogen. En vandaag is de rest erbij gekomen.
Nu een dagje mezelf gegeven om mij beroerd en zielig te voelen. Hopelijk met de rust dat ik nog 2 dagen werken redt tot het weekend.
Zou het misschien aan het weer liggen? Ik heb niet eens echt klachten normaal of een diagnose voor iets ofzo, maar mijn knieen zijn vandaag echt zo gevoelig en pijnlijk. Liefst blijf ik zo stilletjes mogelijk op bed liggen maar ja er moeten toch dingen gebeurenonder andere traplopen en bukken doet vandaag gewoon zeer!
Telpeva schreef:Tucktuck schreef:De pijn in al mijn gewrichten. Al twee dagen enorme pijn in mijn rechter pols en elleboog. Wel ermee gewerkt maar met tranen in mijn ogen. En vandaag is de rest erbij gekomen.
Zou het misschien aan het weer liggen? Ik heb niet eens echt klachten normaal of een diagnose voor iets ofzo, maar mijn knieen zijn vandaag echt zo gevoelig en pijnlijk. Liefst blijf ik zo stilletjes mogelijk op bed liggen maar ja er moeten toch dingen gebeurenonder andere traplopen en bukken doet vandaag gewoon zeer!