Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 09:15

Jammer genoeg ben ik niet de enige maar moeten er nog 7 anderen uit mijn projectgroep mee en hebben we voor die week belangrijke gesprekken staan. Als die geen doorgang kunnen vinden loopt het project vertraging op. Dus ja ik ben nu even geïrriteerd maar uiteindelijk voor collectief belang is het beter als de afspraak maandag doorgang vindt en niet pas woensdag.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 09:39

xPabloBokt schreef:
xPabloBokt schreef:
Opdrachtgever van school zegt net af terwijl we om 9 uur een afspraak daar hadden. Zat al in de bus, ben maar weer omgedraaid _-:(

En nu willen ze de afspraak verzetten naar maandag. Kan ik heel mijn agenda weer gaan omgooien. Dag meeloopdag bij een tof bedrijf _-:(

Nou wat is er mis mee om te zeggen dat jij dan niet kunt?
Het leven draait niet om de agenda van die opdrachtgever op school.
Jij kon gewoon op de afgesproken dag en tijd en zij niet. Dan moet die ander maar met de komende afspraak zich schikken naar jou agenda.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 09:40

Echt de omgekeerde wereld zo... zou in jou plaats ook zo boos zijn en dit ( op een nette manier) ook wel laten merken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 10:23

Vinden jullie? Ik voel me juist egoïstisch als ik niet kom omdat ik de enige uit de groep ben die eigenlijk niet kan. En het is een best wel belangrijke afspraak (plan van aanpak pitchen en bespreken en gesprekken met de directie doornemen) dus ik vind ook niet dat ik er niet bij kan zijn.. pff dilemma, had in de eerste instantie wel gezegd dat ik niet kon maar het argument dat de gesprekken met de directie geen doorgang kunnen vinden als we niet afspreken die maandag vind ik dan ook wel weer goed. En als ik die bespreking niet meekrijg voel ik me ook weer niet top voorbereid, want ik moet sowieso met een van de directieleden in gesprek (ook al heb ik het gros van de vragen opgesteld die gesteld gaan worden)

-O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 10:44

Een klant wil weten wat het back-upplan van ons bedrijf is als er hier corona uitbreekt, en als we niet snel reageren sturen ze helemaal geen opdrachten meer :+

De baas heeft ook maar gelijk een noodplan gemaakt voor als de dijken breken, de gasbel in Groningen ontploft en Blof uit elkaar gaat :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 10:51

Foaly schreef:
Een klant wil weten wat het back-upplan van ons bedrijf is als er hier corona uitbreekt, en als we niet snel reageren sturen ze helemaal geen opdrachten meer :+

De baas heeft ook maar gelijk een noodplan gemaakt voor als de dijken breken, de gasbel in Groningen ontploft en Blof uit elkaar gaat :')

Maar als Bl∅f uit elkaar gaat dan weet ik echt niet wat ik moet doen hoor -O-

Nieuwe ergernis: ik moet heel nodig naar de wc maar zit aan mijn ontbijt en ik weet zeker dat de kat het gaat opeten als ik nu wegloop. :')

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 10:53

xPabloBokt schreef:
Vinden jullie? Ik voel me juist egoïstisch als ik niet kom omdat ik de enige uit de groep ben die eigenlijk niet kan. En het is een best wel belangrijke afspraak (plan van aanpak pitchen en bespreken en gesprekken met de directie doornemen) dus ik vind ook niet dat ik er niet bij kan zijn.. pff dilemma, had in de eerste instantie wel gezegd dat ik niet kon maar het argument dat de gesprekken met de directie geen doorgang kunnen vinden als we niet afspreken die maandag vind ik dan ook wel weer goed. En als ik die bespreking niet meekrijg voel ik me ook weer niet top voorbereid, want ik moet sowieso met een van de directieleden in gesprek (ook al heb ik het gros van de vragen opgesteld die gesteld gaan worden)

-O-

Nee, ik vind niet dat je boos moet worden of de afspraak moet verzetten. Sommige dingen hebben nou eenmaal voorrang op anderen. En een afspraak voor een groepsproject dat bij uitstel vertraging zou oplopen is prioritair op een "vrijblijvende" meeloopdag voor jezelf.
Echt enorm balen, dat wel natuurlijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 10:58

Ja dat gevoel had ik dus ook, dat een groepsafspraak prioriteit is in dit geval. Meeloopdag is niet geheel vrijblijvend, want moet 15 mei een complete beroepsoriëntatie inleveren en daar hoort ook meelopen bij bedrijven mee. Gelukkig kan ik de meeloopdag waarschijnlijk verzetten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:03

xPabloBokt schreef:
Foaly schreef:

Maar als Bl∅f uit elkaar gaat dan weet ik echt niet wat ik moet doen hoor -O-

Nieuwe ergernis: ik moet heel nodig naar de wc maar zit aan mijn ontbijt en ik weet zeker dat de kat het gaat opeten als ik nu wegloop. :')

Ja, daarom dus dat noodplan :+

Kun je het ontbijt niet afdekken? Of meenemen? _O-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:11

xPabloBokt schreef:
Ja dat gevoel had ik dus ook, dat een groepsafspraak prioriteit is in dit geval. Meeloopdag is niet geheel vrijblijvend, want moet 15 mei een complete beroepsoriëntatie inleveren en daar hoort ook meelopen bij bedrijven mee. Gelukkig kan ik de meeloopdag waarschijnlijk verzetten.

Ah ok, dat is wel leuk dan, dat je ze gewoon allebei kan doen nog, ideaal!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:14

Bedankt voor je uitgebreide advies Mkango!! Mijn moeder zei net pas dat ze via vliegticket.nl geboekt hebben, dus daar hebben ze nu een bericht heen gestuurd.
Even verder graven op de site van Korean Air levert op dat ze waarschijnlijk wel kunnen annuleren (kosteloos of kleine vergoeding) maar ik weet niet of dat ook geldt als ze via een agent geboekt hebben. En dan zijn ze nog niet in Amsterdam :+

LukieBradley schreef:
Schijtlint hou ik erin _O-
Dat word oldskool kranten gebruiken _O-

Crisis voorlopig afgewend; mijn man heeft een pak toiletpapier kunnen bemachtigen. Met een tweepersoons huishouden kunnen we voorlopig wel even vooruit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:26

Barramundi schreef:
Bedankt voor je uitgebreide advies Mkango!! Mijn moeder zei net pas dat ze via vliegticket.nl geboekt hebben, dus daar hebben ze nu een bericht heen gestuurd.
Even verder graven op de site van Korean Air levert op dat ze waarschijnlijk wel kunnen annuleren (kosteloos of kleine vergoeding) maar ik weet niet of dat ook geldt als ze via een agent geboekt hebben. En dan zijn ze nog niet in Amsterdam :+

LukieBradley schreef:
Schijtlint hou ik erin _O-
Dat word oldskool kranten gebruiken _O-

Crisis voorlopig afgewend; mijn man heeft een pak toiletpapier kunnen bemachtigen. Met een tweepersoons huishouden kunnen we voorlopig wel even vooruit :')

Hangt een beetje van de voorwaarden van Vliegtickets af; bij sommige toko’s moet je bij de maatschappij zelf zijn, bij andere regelen zij al dat soort zaken voor je, maar ze kunnen je zeker adviseren! Annuleren zou ik even mee wachten, want zolang het allemaal onder één ticket valt, is het aan Korean om je ouders op een vervangende vlucht naar Amsterdam te krijgen en te zorgen voor eventueel onderdak in Seoul. Dus ik zou het bij hen laten, want anders gaat het jullie inderdaad klauwen met geld kosten, terwijl die kosten nu bij Korean liggen. :)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:45

Thanks weer Mkango!
Vliegtickets heeft gereageerd dat ze zoeken naar een oplossing dus voorlopig doen we idd nog even niks.
Gelukkig is de vlucht pas over 3 weken dus we hebben nog even.

Ik zag trouwens op de site van Korean dat ze gewoon hele routes (tijdelijk) geschorst hebben. Ik neem aan (vermoed) omdat het niet meer uit kon om met bijna lege toestellen te vliegen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:50

xPabloBokt schreef:

Als je de meeloop dag kunt verzetten is het probleem opgelost.
Maar zoals je het stelde in je allereerste bericht tja... Ik vind het dan dus vreemd dat alles maar moet wijken ( met eventuele andere gevolgen van dien omdat een opdrachtgever niet kan op de vandaag afgesproken tijd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:55

Barramundi schreef:
Thanks weer Mkango!
Vliegtickets heeft gereageerd dat ze zoeken naar een oplossing dus voorlopig doen we idd nog even niks.
Gelukkig is de vlucht pas over 3 weken dus we hebben nog even.

Ik zag trouwens op de site van Korean dat ze gewoon hele routes (tijdelijk) geschorst hebben. Ik neem aan (vermoed) omdat het niet meer uit kon om met bijna lege toestellen te vliegen.

Als het over drie weken is, heb je kans dat je wel op eigen kosten naar Sydney moet (langer dan twee weken voor vertrek gelden er andere voorwaarden... kwam ik achter toen EasyJet besloot om niet meer naar Parijs Charles de Gaulle te vliegen, maar naar Orly :roll: ), maar over de aansluiting naar Nederland zou ik me niet al teveel zorgen maken iig, en zoveel mogelijk laten regelen door Vliegtickets en Korean terwijl je ouders nog even van hun vakantie genieten. :D

Ondertussen zit ik me echt op te vreten over de belabberde software die we gebruiken... er is echt een speciaal plekje in hel voor software ontwikkelaars die systemen bouwen waarin alle logica zoek is. En ook voor mensen die de data niet fatsoenlijk invoeren. Het is letterlijk nummertjes van links naar rechts schuiven, hoe moeilijk is het...?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-03-20 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:56

Opdracht vanuit stage bedrijf waar ik niet uit kom -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 12:57

Dat ik de taak op mij heb gekregen om een nieuwe rondreis uit te stippelen en iedereen zo lekker lastig zit te doen met waar naartoe |o

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:10

De pijn in al mijn gewrichten. Al twee dagen enorme pijn in mijn rechter pols en elleboog. Wel ermee gewerkt maar met tranen in mijn ogen. En vandaag is de rest erbij gekomen.

Nu een dagje mezelf gegeven om mij beroerd en zielig te voelen. Hopelijk met de rust dat ik nog 2 dagen werken redt tot het weekend.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:20

Tucktuck schreef:
De pijn in al mijn gewrichten. Al twee dagen enorme pijn in mijn rechter pols en elleboog. Wel ermee gewerkt maar met tranen in mijn ogen. En vandaag is de rest erbij gekomen.

Nu een dagje mezelf gegeven om mij beroerd en zielig te voelen. Hopelijk met de rust dat ik nog 2 dagen werken redt tot het weekend.

Zou het misschien aan het weer liggen? Ik heb niet eens echt klachten normaal of een diagnose voor iets ofzo, maar mijn knieen zijn vandaag echt zo gevoelig en pijnlijk. Liefst blijf ik zo stilletjes mogelijk op bed liggen maar ja er moeten toch dingen gebeuren -O- onder andere traplopen en bukken doet vandaag gewoon zeer!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:45

Ik heb bij regenachtig en koud weer ook extra last hoor maar sinds ik de CBD en CBG druppels gebruik hoef ik er niks meer bij te slikken tegen de pijn.
Ik heb artrose in mijn grote gewrichten en rug maar mag door maagzweren geen Ibuprofen meer slikken wat eerst altijd goed hielp maar dit is natuurlijk wel beter.
Heb al eens gevraagd om een verwijsbrief dat ik in Spanje moet wonen, trappen ze niet in :')

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:59

Telpeva schreef:
Tucktuck schreef:

Zou het misschien aan het weer liggen? Ik heb niet eens echt klachten normaal of een diagnose voor iets ofzo, maar mijn knieen zijn vandaag echt zo gevoelig en pijnlijk. Liefst blijf ik zo stilletjes mogelijk op bed liggen maar ja er moeten toch dingen gebeuren -O- onder andere traplopen en bukken doet vandaag gewoon zeer!

Geen idee of het het weer is. Ik heb wel een chronische aandoening wat het veroorzaakt maar helaas is er geen pijnstilling voor. Dus rustig aan vandaag.

Balen dat je er zoveel last van hebt en dingen moet doen. Sterkte ermee!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:05

Ik weet dat het bij mij tijdelijk is, bij mij wordt het ook minder zodra ik er wat op smeer dus die hoop die heb ik nog. Maar dat zelfs pijnstilling ook niet meer werkt, dat lijkt mij echt waardeloos zeg sterkte ermee -O- :(:)

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:14

Ja het is waardeloos. Gelukkig heb ik er eigenlijk bijna nooit last van. Maar als het dan wel zo is, mag ik mijzelf wel even verwennen. Gaat vanzelf weer over.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:20

Bij mij word het ook door een aandoening veroorzaakt, maar met dit weer heb ik er veel meer last van. Het kan heel goed daar aan liggen

En dat terwijl ik toch echt van de winter hou _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 14:54

Telpeva schreef:
Tucktuck schreef:

Hier ook een lijf wat in protest ging. Volgens mij hoop vocht in de lucht. Ben ook benauwder dan anders.

(geen corona, maar chronische luchtweg klachten)