Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymbous schreef:Ik heb ook een vraag, is het oke om een telefoonnummer te geven? Of kunnen ze dan gelijk wat? Lijkt prima betrouwbaar maar ik hoor zoveel manieren tegenwoordig...
Zolang je niet op links klikt moet het kunnen toch?
Citaat:Hey goedenavond ! Hij ziet er echt goed uit! Ik wil hem graag vandaag komen als u hier tijd voor heeft. Mocht vandaag niet uitkomen heb ik tot Zondag de hele dag tijd om langs te komen. Ik ben niet zo actief op de mail, zou u mij kunnen bellen of een bericht willen sturen via whatsapp? Dan kunnen wij even een ophaal afspraak maken. Mijn nummer is: 06xxxxxx Groetjes Voornaam Achternaam
beert schreef:Ik hoor er nu ook bij! Voor het eerst een melding gehad van marktplaats van een potentiële oplichter die geblokkeerd is
Ik kreeg een reactie op mijn camera:Citaat:Hey goedenavond ! Hij ziet er echt goed uit! Ik wil hem graag vandaag komen als u hier tijd voor heeft. Mocht vandaag niet uitkomen heb ik tot Zondag de hele dag tijd om langs te komen. Ik ben niet zo actief op de mail, zou u mij kunnen bellen of een bericht willen sturen via whatsapp? Dan kunnen wij even een ophaal afspraak maken. Mijn nummer is: 06xxxxxx Groetjes Voornaam Achternaam
De reden dat ik er nog niet op in was gegaan, is omdat hij geen enkele vraag stelt over de camera zelf. Dat is iets wat je volgens mij wil uitproberen en niet alleen ophaalt. Het bericht is zo algemeen opgesteld, dat het voor elk item op marktplaats zou kunnen gelden.
Daarbij vind ik het onzin dat je via Whatsapp wilt onderhandelen, terwijl het prima via marktplaats kan. Als je echt graag een camera wilt, dan kun je ook gebruik maken van de marktplaats app.
Maar goed, ik zou dus mijn telefoonnummer ook niet geven, omdat ik niet wil dat het in één of ander bestand ofzo komt.
Poekkie schreef:Ik vraag en geef wel altijd een telefoonnummer. Zeker als ik iets ga ophalen. Wel fijn om iemand te kunnen bereiken als ik het niet kan vinden ofzo.
Via marktplaats of 2de hands krijg ik ook geen meldingen binnen en ik zit nu niet de hele dag te refreshen. Dus als ze geen nr willen geven, moeten ze er maar tegen kunnen dat ik redelijk laat reageer.
Nymbous schreef:Ik heb ook een vraag, is het oke om een telefoonnummer te geven? Of kunnen ze dan gelijk wat? Lijkt prima betrouwbaar maar ik hoor zoveel manieren tegenwoordig...
Onpaard, ik dacht dat je een melding kreeg van marktplaats dat er dan betaald is, als het om gelijk oversteken gaat. Ben hier niet 100% zeker van, heb het zelf nooit gebruikt!
Onpaard, ik dacht dat je een melding kreeg van marktplaats dat er dan betaald is, als het om gelijk oversteken gaat. Ben hier niet 100% zeker van, heb het zelf nooit gebruikt!
onpaard schreef:Vraagje, als er via marktplaats is betaald. Kan je dan je item al verzenden zonder dat het al op je eigen rekening staat?
Kinke schreef:Heb na 1 dag al mijn mooie teakhouten kast verkocht via MP. Is ook al opgehaald, dus hele goede ervaring.
Zag een mooie jurk op MP, gevraagd om info over de maat, bericht is gelezen maar geen enkele reactie. Erg irritant want als de maat klopt wil ik hem heel graag overnemen
Kirrietje schreef:Ik zag via facebook zo’n mini vaatwasser aangeboden worden. Perfect voor een vriendinnetje van me die alleen woont. Super snel contact de vaatwasser is er nog, en meteen afgesproken.
Ik vroeg wel of ik de vaatwasser nog werkend kan zien, wat me logisch lijkt als je apparatuur verkoopt. Zegt ze dat ze hem al afgekoppeld heeft![]()
Maar hoe moet ik nou weten of die het doet dan.
Nu gaat ze hem morgen weer proberen aan te koppelen zodat ik savonds kan komen kijken.
Be continued
just_kiki schreef:Ik zou het wel apart vinden als iemand vraagt hem werkend te zien. Kom je dan dik een uur kijken of hij ook goed heel het programma doorloopt?