Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Britt Dekker met haar George -> zwaar overtrokken dat ze dan shows mag geven bij jumping etc alsof ze hier anky is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan oe ah ze mag naar het NK (lees in het Z naar Ermelo)... Alsof ze het NK GP gaat rijden.
Cowboy55 schreef:Zonnetje81 schreef:Britt Dekker met haar George -> zwaar overtrokken dat ze dan shows mag geven bij jumping etc alsof ze hier anky is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan oe ah ze mag naar het NK (lees in het Z naar Ermelo)... Alsof ze het NK GP gaat rijden.
Britt Dekker....dat was toch dat mens dat riep dat er behalve Nelson Mandela geen bekende Surinamers zijn, toch?! En die van 30.000 Euro vond dat dit 'bijna een miljoen' was? Gaan daar mensen heen kijken? Vrijwillig? Niet omdat ze een taakstraf hebben of zo?
Cowboy55 schreef:Zonnetje81 schreef:Britt Dekker met haar George -> zwaar overtrokken dat ze dan shows mag geven bij jumping etc alsof ze hier anky is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Britt Dekker....dat was toch dat mens dat riep dat er behalve Nelson Mandela geen bekende Surinamers zijn, toch?! En die van 30.000 Euro vond dat dit 'bijna een miljoen' was? Gaan daar mensen heen kijken? Vrijwillig? Niet omdat ze een taakstraf hebben of zo?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anoniem schreef:Cowboy55 schreef:
Voor iemand die haar niet leuk vindt, weet je wel veel van haar!
AnnexUdith schreef:Friese paarden heb ik ook helemaal niks mee vind ze nogal hetzelfde eruit zien eigenlijk net als de meeste KPWN paarden.
NatasjavE schreef:AnnexUdith schreef:Friese paarden heb ik ook helemaal niks mee vind ze nogal hetzelfde eruit zien eigenlijk net als de meeste KPWN paarden.
![]()
Ik spiek net in je profiel om te kijken wat voor een paard hebt.
Klopt het een Fjord? Die vind ik ook behoorlijk op elkaar lijken![]()
No offence...ik vind ze heel leuk hoor.