Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-19 16:02

_O-

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:10

True story :o

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:34

Zonnetje81 schreef:
Britt Dekker met haar George -> zwaar overtrokken dat ze dan shows mag geven bij jumping etc alsof ze hier anky is. :') :') :') :') :') :') :') En dan oe ah ze mag naar het NK (lees in het Z naar Ermelo)... Alsof ze het NK GP gaat rijden.

Britt Dekker....dat was toch dat mens dat riep dat er behalve Nelson Mandela geen bekende Surinamers zijn, toch?! En die van 30.000 Euro vond dat dit 'bijna een miljoen' was? Gaan daar mensen heen kijken? Vrijwillig? Niet omdat ze een taakstraf hebben of zo?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:38

Tjonge, dan ben ik al aardig op weg naar een miljoen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:40

Cowboy55 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Britt Dekker met haar George -> zwaar overtrokken dat ze dan shows mag geven bij jumping etc alsof ze hier anky is. :') :') :') :') :') :') :') En dan oe ah ze mag naar het NK (lees in het Z naar Ermelo)... Alsof ze het NK GP gaat rijden.

Britt Dekker....dat was toch dat mens dat riep dat er behalve Nelson Mandela geen bekende Surinamers zijn, toch?! En die van 30.000 Euro vond dat dit 'bijna een miljoen' was? Gaan daar mensen heen kijken? Vrijwillig? Niet omdat ze een taakstraf hebben of zo?

Ja, want ze is “zo’n heerlijk puur mens”, “zo eerlijk zou iedereen moeten zijn”, “britt dekker voor president”, “wat een zakelijke topvrouw”.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:42

Cowboy55 schreef:
Zonnetje81 schreef:

*proest* :') :') :') :') _O- _O- _O-

Heeft ze dat gezegt?? Serieus??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:45

Cowboy55 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Voor iemand die haar niet leuk vindt, weet je wel veel van haar! :oo

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:46

:')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:49

Anoniem schreef:
Cowboy55 schreef:

Voor iemand die haar niet leuk vindt, weet je wel veel van haar! :oo

Je vindt 2 dingen 'veel'? Ik heb gehoord van mensen die tellen: 1, 2, 3, veel, maar nog nooit van mensen die tellen: 1, veel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:01

Harry Potter heb ik helemaal niks mee. Wel eens stukjes film van gezien maar nee ik vind het echt niks aan.

Friese paarden heb ik ook helemaal niks mee vind ze nogal hetzelfde eruit zien eigenlijk net als de meeste KPWN paarden.

Eigenlijk ook wel aan films over het algemeen ik vind het opzich wel leuk maar ik kan mij niet indenken dat mensen de hele dag een serie of film's aan het kijken zijn. De enige serie die ik dan in een week uitkijk is Orange is The New Black. Nog geen enkele serie gevonden wat ik zo lang heb volgehouden als Orange is the new Black.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:08

AnnexUdith schreef:
Friese paarden heb ik ook helemaal niks mee vind ze nogal hetzelfde eruit zien eigenlijk net als de meeste KPWN paarden.

:D
Ik spiek net in je profiel om te kijken wat voor een paard hebt.

Klopt het een Fjord? Die vind ik ook behoorlijk op elkaar lijken :o

No offence...ik vind ze heel leuk hoor.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-19 17:12

Unpopulair opinion: ik vond de kür van Gal en Totilas echt niet mooi in elkaar gezet. Het ritme liep totaal niet gelijk aan Totilas zn passen (afgezien van het stuk in de galop) en dat vond ik zo zonde :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:16

Balenciaga schreef:
Unpopulair opinion: ik vond de kür van Gal en Totilas echt niet mooi in elkaar gezet. Het ritme liep totaal niet gelijk aan Totilas zn passen (afgezien van het stuk in de galop) en dat vond ik zo zonde :+

Ik vind totilas sowieso niks := *duikt weg*

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:21

LadyMadonna schreef:
Balenciaga schreef:

Ik vind totilas sowieso niks := *duikt weg*

*duikt mee*

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:27

Ik vind heel Glock eigenlijk niks....

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:40

in mijn omgeving is het heel normaal om allerlei soorten drugs uit te proberen en of regelmatig te gebruiken, ik vind dat zelf dood en doe daar dan ook niet aan mee. Daar word ik vaker raar op aangekeken dan niet.

ik vind de meeste tinkers en andere paarden met sokken vreselijk. ik vind ze echt niet mooi. bonte paarden zijn over het algemeen ook niet mijn favoriet.

ik heb een hekel aan vrijwel alle superhelden films.

en het grootste deel van alle horrorfilms is niet eng, er is er maar zelden een waar ik snachts nog een keer over na denk voordat ik in slaap val.

oh en zoals hierboven genoemd is: ik snap die hele hype met britt dekker ook echt niet. Voor kinderen zal ze best leuk zijn hoor, maar ik snap echt niet dat volwassenen ook vrijwillig naar een show van haar zouden gaan. Vind dat alles bij haar zo overdreven is...

edit: oh ja, ik vind sushi echt kapot smerig, sowieso rauwe vis en alles wat heeeel sterk naar vis ruikt vind ik echt ranzig. Terwijl ik prima allerlei soorten gebakken vis lust. En advocado, ik snap ook echt niet waarom mensen dat op alles smeren en in alles stoppen. zo goor.

ik vergeet er nog een heeeeleboel denk ik :+

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:43

Miefje schreef:

Ik wel, houd wel van pistolen.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:43

AnnexUdith schreef:

Eens, ookal heb ik zelf een Fries :')

Janine1990Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:57

Miefje schreef:

Agree...

Maar ik moet toegeven, Britt is mijn spirit animal.. Ik vind haar helemaal leuk.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:01

Avocado is zó overrated vind ik.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:03

Avocado is gewoon niet te eten :n Blegh, melige weeïge rommel :')

Ik vind Britt heel leuk en het lijkt alsof dat in dit topic unpopular is :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:06

NatasjavE schreef:
AnnexUdith schreef:

:D
Ik spiek net in je profiel om te kijken wat voor een paard hebt.

Klopt het een Fjord? Die vind ik ook behoorlijk op elkaar lijken :o

No offence...ik vind ze heel leuk hoor.

Fjorden heb je nog in verschillende kleur varianten zoals grijs , wat roodkleurig en creme/wit kleurig. Friezen alleen maar zwart. Klein geheimpje voordat ik mijn Fjord had vond ik Fjorden helemaal niks en vond ik de sportpaarden mooier ik snap soms ook niks van mijzelf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:09

Waar ik werk verkopen we avocado toast. 1 sneetje geroosterd brood met vieze avocado prak er op, $9.50 :$ Een van onze best sellers. :+

How I met your mother is saai en stom. Big bang theory ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:13

Voetbal en formule 1 zijn stom :j

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:14

Shaggy09 schreef:
Avocado is zó overrated vind ik.

Oh ja gadverdamme, mee eens!