Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Leuk jurkje hoor! Maar dan kan je wel nieuwe kleding kopen als de oude niet past haha.
_Friemel schreef:MarlindeRooz schreef:Leuk jurkje hoor! Maar dan kan je wel nieuwe kleding kopen als de oude niet past haha.
Tjah, dit is nogal een dingetje, ik koop wel wat maar ik kan alles max een maand of soms zelfs maar 3 weken aan, ik kan dus helaas geen hele nieuwe garderobe kopen, recent wat jurkjes gekocht op united wardrobe waarmee ik denk ik tm december weer door kan maar daarna weer drama, ik dacht dat doe ik wel even maar heb me daar sterk in vergist![]()
Mijn zusje heeft maat M/S en die is nu een pakketje kleding voor me aan t uitzoeken
knabbelgirl schreef:FLying_angel: Wat een leuke outfit
_Friemel: Wat zie je er goed uit zeg! Dat jurkje staat je erg leuk, feestelijk ook met dat goud
Lestrange01 hele mooie outfit! Vind het juist erg mooi staan, wat heb je ook een mooi figuur!
Lau wat zie je er super uit, je ziet echt goed dat je veel bent afgevallen. Mooie vrouw!
Macyy leuke top, mooie kleurencombinatie ook
Yvankaxx wat een vrolijke top heb je, leuk
DewiRox ziet er leuk en comfortabel uit!
xSannee wat heb jij toch een leuke stijl!
Es_Ther die kleur van je top staat je erg mooi
_Sharonn wat een gave combi met die sjaal, ziet er heerlijk uit
_Friemel wat een leuk jurkje ook weer!
Zaterdag:
[ [url=m/to82nB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag:
[ [url=m/sNNzdI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:_Friemel schreef:
Tjah, dit is nogal een dingetje, ik koop wel wat maar ik kan alles max een maand of soms zelfs maar 3 weken aan, ik kan dus helaas geen hele nieuwe garderobe kopen, recent wat jurkjes gekocht op united wardrobe waarmee ik denk ik tm december weer door kan maar daarna weer drama, ik dacht dat doe ik wel even maar heb me daar sterk in vergist![]()
Mijn zusje heeft maat M/S en die is nu een pakketje kleding voor me aan t uitzoeken
heel herkenbaar probleem, gelukkig zitten jurkjes net wat langer mooi. broeken probeer ik op dit punt niet eens meer. dat is iets voor als ik echt stabiel ben.