Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 17:39

Froukje schreef:
Wie ruimt de poep van een blindegeleide hond op in gebied waar opruim plicht is? Hebben je daar vrijstelling voor als blinde/slechtziende zijnde?

Die kwam ik laatst tegen op Twitter! Maar het blijkt dat deze mensen vrijstelling hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 17:40

sureido schreef:
dees_daan schreef:
Of Criminal Minds?

Is dat nieuw?.. denk niet zo modern toch. Het zou wel kunnen natuurlijk :+

Nieuw niet, wel moderner dan NCIS en CSI denk ik. Er zijn zoveel goede misdaadseries dat het lastig is welke het zou kunnen zijn..

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 18:25

Indy_Mouse_9 schreef:
Peperkroket schreef:
Als je in het ziekenhuis belandt voor een spoedoperatie oid, checken ze dan of je nog lenzen in hebt?

Dat vind ik nou wel een fascinerende vraag :j

Haha bedankt! Ik ben heel benieuwd :D

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 18:49

casperzazoe schreef:
Ik heb laatst een aflevering van een misdaad serie gezien op TV. Het is niet Bones, NCIS of CSI maar wel op die manier gemaakt, alleen dan wat moderner / recenter gemaakt. Ik heb ondertussen alle 3 hierboven bekeken dus haal nu afleveringen door elkaar en weet ik niet meer waar die ene leuke aflevering over ging :+
Help?

CSI Cyber?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:01

Waarom wil spotify zo graag verbinding maken met mijn navigatie app? En als ik daar toestemming voor geef, wat gebeurt er dan? En kan ik de melding ook definitief uit zetten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:07

Lalidan schreef:
Waarom wil spotify zo graag verbinding maken met mijn navigatie app? En als ik daar toestemming voor geef, wat gebeurt er dan? En kan ik de melding ook definitief uit zetten?

Is automodus!

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 10:18

Froukje schreef:
Wie ruimt de poep van een blindegeleide hond op in gebied waar opruim plicht is? Hebben je daar vrijstelling voor als blinde/slechtziende zijnde?

Deze honden worden getraind om hun behoefte te doen in de goot en niet op het gras. Net zoals dat ze ook leren om niet te graven. En anders geldt er volgens mij inderdaar vrijstelling. :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:30

MarlindeRooz schreef:
Lalidan schreef:

Is automodus!

Maar wat is auto modus dan? Wat houdt het precies is, wat doet het, wat gebeurt er, wat gebeurt er niet (meer)? Beide apps werken perfect, waarom zou ik ze willen koppelen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:32

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 11:37

Ik had gegoogeld, maar deze link niet gevonden. Misschien omdat het linkje voor iPhone is en ik zoek voor Android. Maar het zal ongeveer hetzelfde werken vermoed ik, dank je wel. Dan nu nog uitvinden hoe ik de melding definitief weg krijg...

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:22

wat maakt chinese tomatensoep zo zoet

Anoniem

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:32

Appelmoes, suiker en gember geven de typische zoete smaak.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:07

Ik dacht laatst aan een serie die ik jaren geleden keek. Een meisje kreeg door wie er dood ging en moest er dan heen om te begeleiden over te gaan. Tenminste zo herinner ik het mij. Het is niet de ghost wisperer, maar een ander. Met Google lukt het mij nog niet om de naam te vinden.

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:29

Mss Medium?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:33

sureido schreef:
Janine1990 schreef:
Volgens mij is Bones uit dat rijtje wel het meest recent...

Ik dacht nog aan Cold Case maar das veel ouder..

Wel echt heerlijke series allemaal :D

Ik ben niet zo heel erg CSI, maar ik heb dan ook pas met Cold Case series leren kijken en Bones vind ik gewoon echt grandioos! Ik hoop dat er ooit een vervolg aan wordt gegeven... :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:59

Als het net zo goed wordt mag dat van mij ook, maar daar vrees ik dan wel weer een beetje voor :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 20:05

sureido schreef:
Als het net zo goed wordt mag dat van mij ook, maar daar vrees ik dan wel weer een beetje voor :o

Haha die kans is er dan altijd...
Maar legendarisch... ik zit er elke zaterdag en zondagavond nog voor op Fox :o

Volgend jaar eerst maar de Gossip Girl reboot :D

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 20:28

gerlienke schreef:
Mss Medium?

Helaas die is het niet.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 21:32

joyce83 schreef:
Ik dacht laatst aan een serie die ik jaren geleden keek. Een meisje kreeg door wie er dood ging en moest er dan heen om te begeleiden over te gaan. Tenminste zo herinner ik het mij. Het is niet de ghost wisperer, maar een ander. Met Google lukt het mij nog niet om de naam te vinden.

Dit klinkt bekend. Was de naam van de hoofdpersoon geen Cassidy?

Het is niet de mentalist, dat gaat over een man ipv een vrouw.

amiette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 02:21

casperzazoe schreef:
Ik heb laatst een aflevering van een misdaad serie gezien op TV. Het is niet Bones, NCIS of CSI maar wel op die manier gemaakt, alleen dan wat moderner / recenter gemaakt. Ik heb ondertussen alle 3 hierboven bekeken dus haal nu afleveringen door elkaar en weet ik niet meer waar die ene leuke aflevering over ging :+
Help?

Major crimes misschien.? Of Gone.?

Lijkt mij vrij recent. Beide op net 5...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 11:16

Mijn moeder krijgt bericht van Media Markt dat ze een telefoon heeft besteld en dat deze morgen wordt bezorgd... Nadat haar wachtwoord is gewijzigd... Maar ze heeft niets besteld, ook al klopt dit wel bij de klantenservice... Ook niet betaald.

Wat is dit voor truc?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 11:54

Janine1990 schreef:
Mijn moeder krijgt bericht van Media Markt dat ze een telefoon heeft besteld en dat deze morgen wordt bezorgd... Nadat haar wachtwoord is gewijzigd... Maar ze heeft niets besteld, ook al klopt dit wel bij de klantenservice... Ook niet betaald.

Wat is dit voor truc?

Zonder op links (in de email) te drukken naar de site van MediaMarkt gaan, proberen in te loggen met het wachtwoord wat bij haar bekend is. Lukt dat niet: MediaMarkt bellen en de situatie uitleggen. Lukt dat wel: wachtwoord veranderen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 12:00

Steeph schreef:
Janine1990 schreef:

Wat is dit voor truc?

Zonder op links (in de email) te drukken naar de site van MediaMarkt gaan, proberen in te loggen met het wachtwoord wat bij haar bekend is. Lukt dat niet: MediaMarkt bellen en de situatie uitleggen. Lukt dat wel: wachtwoord veranderen.

Ze heeft dus al gebeld, misschien niet helemaal duidelijk...
Betreffende bestelling staat op haar account, wordt daar ook bezorgd... Maar niemand heeft iets besteld... :+

Wachtwoord is intussen weer veranderd... Pakket wordt aan de deur geweigerd op advies klantenservice.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 12:05

Al de misdaad series die hier zijn genoemd, zijn niet de gene die ik zoek :') ik denk dat ik verschillende series door elkaar ben gaan halen..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 12:06

casperzazoe schreef:
Al de misdaad series die hier zijn genoemd, zijn niet de gene die ik zoek :') ik denk dat ik verschillende series door elkaar ben gaan halen..

Kan je misschien wat gedetailleerder zijn dan? Misschien kunnen we beide (of meerdere) series er uit halen? :D