Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ryder schreef:Wat knap dat sommigen van jullie kinderen kunnen combineren met een (of meerdere) paard(en)! Ik ben op zoek hoe ik de paardenhobby weer een beetje kan oppakken maar voor een eigen heb ik geen tijd of energie.
Ik heb trouwens wel iets teveel energie gestoken in tweedehands kleren denk ikkreeg vandaag de MR teckels, bruin/blauw gestreepte longsleeve en de duiventrui binnen.
kristelhans schreef:Ik kan niet wachten tot de langer licht avonden.. kindje in bed, mama naar het bos te paard terwijl man thuis zijn ding doet.
Knap hoor, alleenstaand en al die ballen in de lucht houden. Hebben de dames met peuters ook dat jullie het nu veel intensiever vinden dan toen de peuters nog baby's waren..?
verootjoo schreef:kristelhans schreef:Ik kan niet wachten tot de langer licht avonden.. kindje in bed, mama naar het bos te paard terwijl man thuis zijn ding doet.
Knap hoor, alleenstaand en al die ballen in de lucht houden. Hebben de dames met peuters ook dat jullie het nu veel intensiever vinden dan toen de peuters nog baby's waren..?
Ik vond de babytijd tot nu toe de meest intensieve periodenaarmate hij ouder werd vond ik het steeds leuker en makkelijker worden
nu is ie 2,5