Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. deksel schreef:Ik heb vandaag m'n eerste huiscontract ding ooit getekend, kan niet wachten tot al m'n spulletjes daar staan en ik echt op mezelf kan gaan wonen. Heeeeeerlijk.
Ik weet nog zo goed dat ik vroeger bezoekjes aan de IKEA super loos vond en maar niet begreep waarom 'volwassen mensen' dat zo leuk vonden, maar inmiddels ben ik helemaal into de plantjes en vloerkleden en pannen en deksels en weet ik veel wat

Ze stonden erop dat ik mee uit ging en iedereen was super gemoedelijk en toegankelijk. Ben echt helemaal verbaasd ook ervan op de een of andere manier

sinds deze week weer een fitness abonnement en ga ik zo even een rondje cardio doen. Normaal lig ik op zaterdag tot 13u in m'n bed, dus ookal wordt het niks door de spierpijn, ik ben wel gegaan
Castilja schreef:deksel schreef:Ik heb vandaag m'n eerste huiscontract ding ooit getekend, kan niet wachten tot al m'n spulletjes daar staan en ik echt op mezelf kan gaan wonen. Heeeeeerlijk.
PrepareIk weet nog zo goed dat ik vroeger bezoekjes aan de IKEA super loos vond en maar niet begreep waarom 'volwassen mensen' dat zo leuk vonden, maar inmiddels ben ik helemaal into de plantjes en vloerkleden en pannen en deksels en weet ik veel wat
.