Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=0HWO8hnIkvY
Vanaf 1:22
Ik zou voortaan de vegan's lekker thuis laten als ze zo ondankbaar reageren.
Shaggy09 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=0HWO8hnIkvY
Vanaf 1:22
Ik zou voortaan de vegan's lekker thuis laten als ze zo ondankbaar reageren.
Gini schreef:In de koelkast op het werk heb ik eens vegan pompoen gezien. Het duurde even voordat ik de koelkastdeur terug dicht deed. Ik was er echt mijn hoofd over aan het breken.
Dat van die wijn wist ik dus niet. Lijkt me best vermoeiend om vegan te zijn.
Gini schreef:"volgens mij iets van eiwit" Okaaaay, iemand die duidelijk weet waar ze voor staat
MarlindeRooz schreef:Shaggy09 schreef:Ik had medelijden met die dude tijdens die date.
Ik ken hem hahaha zo hilarisch. Hoorde hem laatst zeggen dat het zoooo niet zijn type was ook. Vreselijk!
MyWishMax schreef:Ik vind dat niet beter, nee. Ik vind sowieso dat hele beter dan anderen een nare manier van ergens naar kijken en dingen goed praten.
Shaggy09 schreef:Ik vond haar sowieso niet zo sympathiek overkomen hoor. Ook met dat 'lekker links!'
En gelijk haar principes op die gast projecteren.
Emmaa_ schreef:Shaggy09 schreef:Ik vond haar sowieso niet zo sympathiek overkomen hoor. Ook met dat 'lekker links!'
En gelijk haar principes op die gast projecteren.
Tsja, dat is een kwestie van mening natuurlijk. Ik ken haar dus ik kijk er sowieso anders naar maar weet ook dat ze in dit soort fragmenten heel veel knippen en plakken zodat het interessanter overkomt of meer kliks krijgt.
Shaggy09 schreef:Ja oké. Maar de uitspraken die ze doet daar kiest ze wel zelf voor. En ik vind dat wanneer je op een blind date gelijk je principes gaat projecteren op de ander (die waarschijnlijk het ook hartstikke spannend vind om op blind date te gaan op tv) je niet bepaald overkomt als een gezellig en leuk persoon. Een date gaat daar toch om? Om een leuke tijd hebben, niet om mensen over te halen om groenlinks te stemmen.