Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:42

Daarom blijven de beste schippers ook aan wal.

Maar ik snap best dat Patrick haar voor iets wilde behoeden, ik geloof geen moment dat hij het naar bedoelde.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:43

Sure_lee schreef:
lieveli schreef:
Welnee, ze gaat er toch niet heen omdat ze eenzaam is? Gewoon een beetje ketsen en Amsterdam ontdekken in de zon, zonder verwachtingen. Alleen maar plezier.

En zo zie ik het ook... prima tijd verdrijf voor het weekend als je single bent..

Nou dat dus :Y) musea, expo, shoppen, terras en stappen staan ook op het programma :D

Ik ga echt niet aan zijn vriendin vragen of het nog aan is :P dat ze lekker zelf hun relatieproblemen oplossen of niet.
Ik weet dat hij niet trouw is, Antilliaan hè.. dat zit in hun bloed :o :+ krijg je er ook niet uit
en daarom wil Ik er verder niets mee en geen verliefdheid enz.
Ik ga mij daar ook die 2 dagen niet mee bezig houden...lekker gezellig weekend Amsterdam!

Gisteren de stekker eruit getrokken, maar hij zit allemaal gekke foto's te sturen om mij op te vrolijken en vandaag ook gezellig contact gehad. ( al had ik gezegd afstand te willen nemen)
Lucht wel op...en ik voel mezelf al een stuk beter dan gisteren!
Vondt hij iig heel fijn om te horen, anders ligt hij daar weer wakker van....
Het is zo'n lieverd...maar ook fijn de duidelijkheid nu, ik kan nu iig vooruit ipv stilstaan.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:46

lieveli schreef:

Maar ik snap best dat Patrick haar voor iets wilde behoeden, ik geloof geen moment dat hij het naar bedoelde.
Ik schipper niet zo graag :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:47

Ja het blijft verdrietig Linda, maar ik denk écht dat dit beter is. Het is voor hem natuurlijk onwijs naar maar kies voor je eigen geluk hoor.

Ailill schreef:
lieveli schreef:

Ik schipper niet zo graag :')

Jij bent liever het bootsjongetje? <<) <<)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:56

Ja voor beide beter zo.... en wat betreft sex, dat werd ook 1,5 maand op afstand gehouden, vandaar dat ik er nu behoefte aan heb :o
Gaat ook wel wat aan vooraf hè...ik beslis zoiets niet in 1 dag, en ja ik ben een mens met behoeften!

Heb jij dat dan een jaar niet gehad Patrick :') nee toch...geen man/vrouw in je leven, wil toch niet zeggen geheelonthouding :P
Zeker voor een man lijkt mij dat moeilijk...zijn toch testosteronbommetjes <<)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:58

Nou, vraag dat idd maar aan mijn ex. 6 weken uit huis en heeft al meerdere neukertjes gehad.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:04

Ik schrik wel eens van de hoeveel bedpartners mannen en vrouwen hebben gehad! Zelfs de lieve en keurige...

Ik maar 7 met mijn 43 jaar dus dat maakt mij iig geen slettebak :') :Y)

Mijn Tinderlover zat ook in de tientallen in zijn studietijd :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:07

Ik ben een keer nummer 63 voor iemand geweest. Zal ik nooit vergeten :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:14

Berdien schreef:

Dat is wel scary iemand die het zo precies weet...turflijstje of boekje? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:17

Ja ik moet altijd even tellen, maar hij wist het precies :') Ik denk inderdaad een lijstje.

Over nummers gesproken, What's your number is echt zo'n heerlijke film erover. Bijzonder herkenbaar ook :') Minus de woest aantrekkelijke buurjongen dan -O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:20

Nou LL ik ben een jaar ouder maar ik haal je niet in :')

En ik kan prima zonder :j liever zonder dan "nja okee die dan maar" :')
Merk wel dat ik irritant kritisch ben ondertussen.. alles wat mis gelopen is neem je toch mee :|

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:24

Blijft toch bijzonder hier.. de ene keer wordt iemand bijna afgemaakt als er een bezet iemand bij betrokken is en nu is het ineens weer ok :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:25

Storm schreef:
Nou, vraag dat idd maar aan mijn ex. 6 weken uit huis en heeft al meerdere neukertjes gehad.

Naar....maar mannen zijn zo geprogrammeerd van oudsher, testosterongehalte is enorm!

Op tinder zitten ook veel mannen die wat vrijblijvends zoeken, vandaar dat ik daar wat voorzichtig mee ben.

En over vreemdgaan..50% schijnt vreemd te gaan :o Mannen wel iets meer dan vrouwen.
In praktijk kan dat wel kloppen, echt veel mensen uit mijn omgeving waar ik van weet dat ze een keer buiten de deur gesnoept hebben.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:25

Ik vind het helemaal niet ok. Vind het asociaal en vreselijk egocentrisch.

Maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:26

SophievdV schreef:

Maar goed.

Dan hoef jij je dus niet aangesproken te voelen ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:28

Relaxed schreef:
Blijft toch bijzonder hier.. de ene keer wordt iemand bijna afgemaakt als er een bezet iemand bij betrokken is en nu is het ineens weer ok :')

Ik vind het echt nooit oké.
Blijf me er ook over verbazen dat mensen vinden dat ze geen "schuld" hebben omdat zij niet degene zijn die in een relatie is.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:32

listiglistje schreef:
Ja voor beide beter zo.... en wat betreft sex, dat werd ook 1,5 maand op afstand gehouden, vandaar dat ik er nu behoefte aan heb :o
Gaat ook wel wat aan vooraf hè...ik beslis zoiets niet in 1 dag, en ja ik ben een mens met behoeften!

Heb jij dat dan een jaar niet gehad Patrick :') nee toch...geen man/vrouw in je leven, wil toch niet zeggen geheelonthouding :P
Zeker voor een man lijkt mij dat moeilijk...zijn toch testosteronbommetjes <<)
En we duiken de diepte weer, ik hou van dit topic en heb d'r een hekel aan :')

Achteraf gezien snap ik het zelf ook niet helemaal. Begin september 2016 ging het uit, na bijna 6 jaar. Laatste weken stond het sowieso al op een laag pitje dus daar begon de 'ellende'. Tot afgelopen zomer echt 0,0 behoefte gehad aan wat dan ook. Geen geflirt, geen gezoen, geen geknuffel en geen seks. Moet eerlijk toegeven dat voornamelijk mijn omgeving zei dat ik nodig weer eens iets met m'n overtollige energie moest gaan doen, haha!

Sinds de zomer een soort van het licht gezien, dat dan weer wel :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:33

Storm schreef:
Zo kan het ook :j

Berdien schreef:
Lol, wat zei jij?

"Ik pak even m'n notitieboekje d'r bij, volgens mij hebben we een jubileum?!"

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:34

SophievdV schreef:

Maar goed.

Ik ook. Maar verbaas me er sowieso altijd over wat mensen elkaar aan kunnen doen. :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:35

listiglistje schreef:
Storm schreef:

Naar....maar mannen zijn zo geprogrammeerd van oudsher, testosterongehalte is enorm!

Op tinder zitten ook veel mannen die wat vrijblijvends zoeken, vandaar dat ik daar wat voorzichtig mee ben.

En over vreemdgaan..50% schijnt vreemd te gaan :o Mannen wel iets meer dan vrouwen.
In praktijk kan dat wel kloppen, echt veel mensen uit mijn omgeving waar ik van weet dat ze een keer buiten de deur gesnoept hebben.
Nou niet enkel mannen hoor. Sommige vrouwen zijn minstens zo erg en het kan zelfs nog gekker: Paar weken terug vroeg een stel of ik open stond voor een driehoeksverhouding.

Ik heb maar gezegd dat ik geen fan ben van te veel scherpe hoeken binnen een relatie :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:41

Ik ben bijna 7 jaar ouder en haal dat bij lange na nog niet eens. Hihi heb genoeg aan een halve hand of zo :') ben echt braaf daarin. Geen aanbod is geen behoefte. Ben geen type om ergens bovenop te duiken. :n en wat betreft iets doen als iemand bezet is is voor mij een absolute no go. Daar blijf je met je tengels vanaf en in een relatie ben eerlijk. Kun je je niet inhouden is er iets mis en meldt je dat voor je de mist in gaat. Voor mij zit daarin de absolute grens. Kan veel hebben maar dat is einde verhaal. -O-twee keer ingeruild wat dat betreft en dat is niet bepaald een fijn gevoel

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 20:54

Relaxed schreef:
SophievdV schreef:

Maar goed.

Dat doe ik ook niet :) Wilde alleen tegen geluid geven. Niet iedereen vindt dit ok.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:05

SophievdV schreef:
Relaxed schreef:

Dat doe ik ook niet :) Wilde alleen tegen geluid geven. Niet iedereen vindt dit ok.
Ik vind het een grijs gebied, i.i.g. niet zwart wit. Hier zelf ook wel wat ervaring mee, dus echt blanco/objectief ben ik niet.

Tijdens mijn eerste relatie was ik er nog niet helemaal zeker van of ik haar echt leuk vond. Tijdens een avond in de kroeg zat er de hele avond een gast om haar heen te draaien en toen ik terug kwam met wat drank zag ik hem haar vol op d'r mond pakken. Toen werd het zwart voor m'n ogen en eindigden we ergens op straat, hij en ik voor de duidelijkheid. Moraal + conclusie: Wat van mij is is van mij.

Meneer ex en ik hadden na 4 jaar een korte break en beide met iemand anders in bed belandt. Toch weer bij elkaar gekomen, maar de glans en magie was blijvend weg. Moraal + conclusie: Eerst zaken definitief afronden en een break is vanaf nu een blijvende break.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:11

Ik vind ook wat van mij is, is van mij. En delen is niet mijn ding.

Aan de andere kant vind ik ook dat ik 100% voor de ander moet gaan. Dus geen dubbele agenda. Ik ben ook heel duidelijk naar andere geïnteresseerden. Die krijgen bij mij geen kans.

Dus geen hypocriet gedoe.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:16

Weet je, ik vind er wel wat van. Maar zaken zijn zelden zwart-wit en omdat mijn man nog bezet was toen ik hem leerde kennen vind ik het ook hypocriet om er wat van te vinden. Dat, en als iemand zo in de put zit heb ik geen zin om na te schoppen.