Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:lieveli schreef:Welnee, ze gaat er toch niet heen omdat ze eenzaam is? Gewoon een beetje ketsen en Amsterdam ontdekken in de zon, zonder verwachtingen. Alleen maar plezier.
En zo zie ik het ook... prima tijd verdrijf voor het weekend als je single bent..
Ailill schreef:lieveli schreef:Ik schipper niet zo graagDaarom blijven de beste schippers ook aan wal.
Maar ik snap best dat Patrick haar voor iets wilde behoeden, ik geloof geen moment dat hij het naar bedoelde.
Storm schreef:Nou, vraag dat idd maar aan mijn ex. 6 weken uit huis en heeft al meerdere neukertjes gehad.
Relaxed schreef:Blijft toch bijzonder hier.. de ene keer wordt iemand bijna afgemaakt als er een bezet iemand bij betrokken is en nu is het ineens weer ok
listiglistje schreef:En we duiken de diepte weer, ik hou van dit topic en heb d'r een hekel aanJa voor beide beter zo.... en wat betreft sex, dat werd ook 1,5 maand op afstand gehouden, vandaar dat ik er nu behoefte aan heb![]()
Gaat ook wel wat aan vooraf hè...ik beslis zoiets niet in 1 dag, en ja ik ben een mens met behoeften!
Heb jij dat dan een jaar niet gehad Patricknee toch...geen man/vrouw in je leven, wil toch niet zeggen geheelonthouding
![]()
Zeker voor een man lijkt mij dat moeilijk...zijn toch testosteronbommetjes
Storm schreef:Zo kan het ookNou, vraag dat idd maar aan mijn ex. 6 weken uit huis en heeft al meerdere neukertjes gehad.
Berdien schreef:Lol, wat zei jij?Ik ben een keer nummer 63 voor iemand geweest. Zal ik nooit vergeten
listiglistje schreef:Nou niet enkel mannen hoor. Sommige vrouwen zijn minstens zo erg en het kan zelfs nog gekker: Paar weken terug vroeg een stel of ik open stond voor een driehoeksverhouding.Storm schreef:Nou, vraag dat idd maar aan mijn ex. 6 weken uit huis en heeft al meerdere neukertjes gehad.
Naar....maar mannen zijn zo geprogrammeerd van oudsher, testosterongehalte is enorm!
Op tinder zitten ook veel mannen die wat vrijblijvends zoeken, vandaar dat ik daar wat voorzichtig mee ben.
En over vreemdgaan..50% schijnt vreemd te gaanMannen wel iets meer dan vrouwen.
In praktijk kan dat wel kloppen, echt veel mensen uit mijn omgeving waar ik van weet dat ze een keer buiten de deur gesnoept hebben.
SophievdV schreef:Ik vind het een grijs gebied, i.i.g. niet zwart wit. Hier zelf ook wel wat ervaring mee, dus echt blanco/objectief ben ik niet.Relaxed schreef:Dan hoef jij je dus niet aangesproken te voelen
Dat doe ik ook nietWilde alleen tegen geluid geven. Niet iedereen vindt dit ok.