elke dag of om de twee dagen.. moet echt wat selectiever zijn haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elke dag of om de twee dagen.. moet echt wat selectiever zijn haha
dat doe ik tenminste, dat is niet definitief

mirriejj schreef:Hier post ik eigenlijk nog wel iedere dag, maar mijn volgers blijven gewoon gelijk. Ik denk dat onze nieuwe aanwinsten niet zo in de smaak vallen
Ik vind ze wel leuk hoor! Maarja, ik ben niet meer online geweest
Dus die ga ik ook maar eens "opruimen", heeft toch geen zin op deze manier. Instagram vind ik op zich nog wel leuk, maar weet niet of ik er voor mezelf nog veel op ga zetten, misschien dat ik het gewoon hou om rond te neuzen als ik zin heb ... Vind het wel fijn om mooie foto's te zien, maar om nu zelf heel actief erop te zijn .. weet niet ..
Maar gewoon even pauze van alle social media
Het gaat steeds op en neer, een paar erbij, een paar er af, maar stijgt gestaag dus. Ik weet nog dat ik zei van “wow, 100 volgers, dat zijn zoveel mensen”! En nu al ‘bijna’ 900. Bizar
Wel mega leuk! YouTube gaat ook best goed!
Hij heeft nu rond de 1850 volgers, hij gaat best rap ineens weer. Vorige week ook voor Cas maar een account gemaakt, die heeft nu 190 volgers, maar hou vooral Brighties IG bij.
zometeen even met de telefoon van mijn zusje checken hoe het er mee staat 
xU_Blinghx schreef:Zoooo herkenbaar dit. Ik ga m'n vriend vragen of hij vaker foto's van mij wil schietenIk post momenteel ook wat minder. Vergeet telkens fotos te maken of filmpjes.
Of wanneer ik eindelijk een foto heb is ie maar méh. Net niet de goede hoek ofzo.
Hopelijk kan ik vandaag wel wat mooie foto's schieten.

Suuszels schreef:Lau schreef:Ik heb mijn hele account leeg gehaald laatst. Beetje dom want ik wil weer gaan posten maar heb nu niks meer![]()
Dus even opzoek naar een fotograaf die wat portretten en outfits wil schieten.
Waar kom je vandaan? Anders wil ik je evt wel helpen?