Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:04

Hmm mijn date en ik gaan geloof ik best wel richting serieus >;)

Colien schreef:
Mijn date is gepromoveerd tot vriend *\o/*
Gisteren vroeg een kennis of hij mijn vriend was, en hij zei uit de vlugheid ja :') Maar was volgens mij geschrokken van zijn antwoord. Vandaag dus toch maar gevraagd of ik 'm maar mijn vriend moet gaan noemen haha, het antwoord was ja!

Jeee Gefeliciteerd *\o/*

Berdien schreef:
Dat moment dat je thuis komt en iemand aardbeien staat te snijden voor de lunch :D :+:

Normaal moet ik er niet aan dénken dat iemand zo maar in mijn huis rommelt als ik er zelf niet ben, maar bij hem is het gewoon zo normaal en vanzelfsprekend :D

Weet je zeker dat het lief bedoeld was?
Niet een ironisch gebaar vanwege je zon succes {:} {:}

haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:07

De Ientjes (Berdien en Colien :') ) gefeliciteerd!

Florence, zit nu op tel dus kortaf. Wat poedersuiker meid. Sterkte. Reageer later uitgebreid.

Jildau

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:22

Florence en Danielle: Ik zou afstand nemen, allebei. Je hebt niks aan zulke kerels en misschien gaan ze jullie eens missen als je er niet meer bent. Hoe rot het ook is.. Sterkte!

En Berdien wat leeeeeeuk! En je hebt nog 337 pagina's over. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:25

Even bijgelezen, maar wat zuur zeg Florence :\ Zeker als je ook al samen weg bent geweest. Dat is nog wel even wat anders dan een paar dates bij elkaar thuis ofzo. :(:)

Ik zou inderdaad afstand nemen. Als je het verkeerd hebt (en dat hoop ik!) dan hoor je hem hopelijk alsnog snel genoeg...

Aardbeien en broodjes waren zeker lief bedoeld, hij vond het namelijk erg meevallen. Zie hem nu woensdag al weer, in plaats van pas over een week. Whoehoe! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:52

florence123 schreef:
Wat leuk Colien! Ik had gehoopt dit ook te kunnen zeggen maar ik zit in hetzelfde schuitje als Danielle.

We daten nu sinds midden december, weekendje Parijs en skireis achter de rug en beide waren zeer geslaagd! Hij deed ook veel moeite voor mij maar 2 weken geleden begon hij echter wat om te slaan, weinig initiatief om af te spreken, hij zegt dat hij het druk heeft met school enzo. Ik zie dan wel op swarm dat hij uitgaat met vrienden tot 6u in de ochtend. Ik denk dat hij mij ziet als een soort hobby/vrijetijdsbesteding. Ik ben er klaar mee, alleen nog even bedenken hoe ik het ga aanbrengen. Moet zeggen dat ik er wel met inzit, het klikte zo goed tussen ons en telkens heel veel plezier gehad toen we elkaar zagen. Ik had echt het gevoel mijn soulmate te hebben gevonden. Waarom ga ik me toch zo snel hechten aan iemand? ;( *pinkt een klein traantje weg*

:(:) Je hebt je echt niet snel aan iemand gehecht, dit is gewoon een eikel met verkeerde prioriteiten. Bespreek het nog een keer met hem voordat je de handdoek in de ring gooit.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:11

lieveli schreef:
florence123 schreef:
Wat leuk Colien! Ik had gehoopt dit ook te kunnen zeggen maar ik zit in hetzelfde schuitje als Danielle.

We daten nu sinds midden december, weekendje Parijs en skireis achter de rug en beide waren zeer geslaagd! Hij deed ook veel moeite voor mij maar 2 weken geleden begon hij echter wat om te slaan, weinig initiatief om af te spreken, hij zegt dat hij het druk heeft met school enzo. Ik zie dan wel op swarm dat hij uitgaat met vrienden tot 6u in de ochtend. Ik denk dat hij mij ziet als een soort hobby/vrijetijdsbesteding. Ik ben er klaar mee, alleen nog even bedenken hoe ik het ga aanbrengen. Moet zeggen dat ik er wel met inzit, het klikte zo goed tussen ons en telkens heel veel plezier gehad toen we elkaar zagen. Ik had echt het gevoel mijn soulmate te hebben gevonden. Waarom ga ik me toch zo snel hechten aan iemand? ;( *pinkt een klein traantje weg*

:(:) Je hebt je echt niet snel aan iemand gehecht, dit is gewoon een eikel met verkeerde prioriteiten. Bespreek het nog een keer met hem voordat je de handdoek in de ring gooit.

We hebben al wat geappt vrijdag (want we hebben elkaar al 2 weken niet gezien). Het kwam er op neer dat hij wil afspreken als het hem uitkomt. Dat hij het rustig aan wil doen weet ik al een tijdje maar nu toont hij al enkele dagen echt bitter weinig interesse in mij. Volgens mij is het wel een goede jongen, tot enkele weken geleden vond ik geen negatieve punten maar heeft hij schrik dat het te serieus wordt en daarom nu afstand neemt (bindingsangst). Maar alsje echt zot bent van iemand ga je je wel over die angst heenzetten, zo redeneer ik. Conclusie: hij is niet zot genoeg van mij om er verder mee te gaan. Helaas ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:22

Klinkt meer als enkel de lusten en laat de rest maar zitten. Jij hebt je echt niet te snel gehecht hoor! Jullie zijn zelfs al op vakantie en alles geweest. Dan mag je toch ook wel wat duidelijkheid verwachten.

Colien en Berdien gefeliciteerd!!

Mijn vriend floepte er gister een "volgende stap" opmerking uit. Ik schrok vooral van mijn eigen reactie dat ik dat best ok zou vinden :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:34

Dani199764 schreef:
is er iemand die zich geroepen voelt voor een blind date? :D tenminste, voor die jongen word het blind date, hij is 20, ongeveer 1,90m. Super lief en wel een echte kletskous. Omgeving maurik/wijk bij duurstede. Het liefst wel binnen een uur te rijden met de auto hier vandaan haha.
T is een goeie vriend van mij dus zeker weten echt een lieve jongen, heeft alleen het juiste meisje nog niet gevonden.
Mocht je nog meer willen weten, pb maar :)

Ik weet niet eens waar het ligt, dus zal vast wel aan de andere kant van het land zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 14:55

Balen voor de dames waarmee het ff niet zo soepel loopt. Ik ben daar best simpel in geworden. Graag of niet en kun je daar tussen niet kiezen help ik wel een handje ;)

Heb net voor het eerst bij m'n nieuwe huis boodschappen gedaan maar mijn god, had sjans met een knapperd! Kwam volgens mij recht de sportschool uit... Die wil ik wel vaker tegen komen!

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 16:16

Jo jij gaat nu elke dag boodschappen doen waarschijnlijk _O- _O- _O-

florence123 - bindingsangst is niet iets "waar je je even overheen zet ". Tenminste als het echt bindingsangst is dan.

Wel vervelend voor je allemaal, maar misschien speelt er even iets dat het daarom nu niet zo soepel loopt. In principe heb je het steeds leuk gehad toch incl. de uitjes die je hebt gehad. Dan is 2 weken even wat minder nog niet zo heel erg denk ik. Misschien "paniek" om niets?

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 18:00

mirthheee schreef:
Dani199764 schreef:
is er iemand die zich geroepen voelt voor een blind date? :D tenminste, voor die jongen word het blind date, hij is 20, ongeveer 1,90m. Super lief en wel een echte kletskous. Omgeving maurik/wijk bij duurstede. Het liefst wel binnen een uur te rijden met de auto hier vandaan haha.
T is een goeie vriend van mij dus zeker weten echt een lieve jongen, heeft alleen het juiste meisje nog niet gevonden.

Ik weet niet eens waar het ligt, dus zal vast wel aan de andere kant van het land zijn :')

Stille meelezer hier :+ Hier is het dan echt weer mega dichtbij (Maurik is 10 min auto en Wijk ligt aan de overkant van het water :') ) maar ik durf dat echt niet denk ik :=

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 18:09

"RobinSputnik"]
mirthheee schreef:
Dani199764 schreef:

Stille meelezer hier :+ Hier is het dan echt weer mega dichtbij (Maurik is 10 min auto en Wijk ligt aan de overkant van het water :') ) maar ik durf dat echt niet denk ik :=

Hahaha t is echt een hele makkelijke lieve jongen. Kan je in pb wel een foto sturen? Dat vond hij wel prima, hij vind t zelf ook spannend namelijk haha

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:12

Dani199764 schreef:
Hahaha t is echt een hele makkelijke lieve jongen. Kan je in pb wel een foto sturen? Dat vond hij wel prima, hij vind t zelf ook spannend namelijk haha

eindhoven utrecht uur rijden.. :') maar hey, ik sta overal voor open!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:38

Wat ik overigens gruwelijk irritant vind is de vele foto's en dat de persoon op iedere foto redelijk anders lijkt. Heb woensdag een date met een jongen, maar moet zeggen dat ik geen idee heb wie ik nou kan verwachten :') toch nog een soort blind date _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:58

Zo, IJsland was erg leuk. Alleen wel erg jammer dat de meeste tinder matches daar mede toeristen waren :+ En tja met toeristen heb je dat je beide een drukke planning hebt dus afspreken dan niet gaat -O-
Aan de positieve kant, in 1 week tijd meer matches daar dan de laatste 4 maanden hier _O-
(en nee dat zijn er nog niet veel :+ )

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:09

Alja ik heb de tinderbabymaker weer gevonden. _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:17

leuk!
Misschien kun je de fotos ook ff doorsturen naar mijn meelezers hier?
Kunnen ze die gelijk ook zien en keuren ipv daar over speculeren?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:33

???

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:33

_Reneee schreef:
Alja ik heb de tinderbabymaker weer gevonden. _O-

Je kan ook een profiel delen, he? Dan kan je haar gewoon de link sturen :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:36

Oja :Y) :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:49

Die snap ik even niet? :')

Gister derde date gehad (in 1 week hehe) klikt erg goed! Appt veel, kletst veel, heb zijn vader en zijn zusje al ontmoet gisteren.. gaat wel snel allemaal en ik weet nog niet of ik dat nou fijn vind of niet haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:51

mensen in het dorp vinden het nogal intressant dat ik via een spermadonor zwanger willen worden en lezen mijn berichten hier.. Dus als Renee de man in kwestie ook naar hun kan doorsturen scheelt dat weer voor ze :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:52

Gooi de adressen maar hoor :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:56

Ahh interessant :') ach die mensen moeten ook wat te doen hebben hé!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 21:03

ach ja, je hoeft niet over jezelf te praten!
dat doen anderen wel als je er niet bent :P

zal wel wat zeggen over hun eigen leven he :P
maar ik hoef het er verder niet over te hebben hier ;)