Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
[***] schreef:Vrijdag een berichtje gestuurd naar iemand dat ik wel interesse had en het wou overnemen, geen reactie, dus gister avond nog een mailtje erachteraan gestuurd of mijn vorige mailtje ontvangen is. Krijg ik terug 'Ik mail dinsdag'.Tsja, dan zoek ik wel verder hoor.
Abercrombie schreef:Urona447 schreef:Juist omdat er zo snel vlekken in zitten koop ik het tweedehands. Maakt het wel gemakkelijker om dingen weg te gooien die er niet meer uitzien.
Oke dat kan ook. Mijn ervaring tot nu toe is dat mensen 2e hands willen maar nieuw verwachten.
Anoniem schreef:Hier heb ik na mijn superaankoop (die grote dood baby kleertjes wat een soort verrassingspakket was) dezelfde tactiek gehanteerd; foto van de gevulde doos, in de advertentie gezet hoeveel rompers, shirtjes, broeken etc erin zaten, vraagprijs erbij en de mededeling dat ik geen losse foto's ga maken.
Resultaat; binnen 2 dagen verkocht, geen gezeur en koper blij. En nog voor m'n vraagprijs ook
Marocje schreef:Hier ook weer goede ervaring: zoon had een Apple muis te koop, die bleek het nl niet te doen op zijn IPad.
Aantal biedingen, degene die had gemaild met wat vragen kon langskomen om te proberen of ie het op haar 'systeem' zou doen. We gingen dus ervan uit dat de vraagprijs akkoord was.
Werd er boven de vraagprijs geboden, door aantal mensen. Ik zei al tegen zoon: je hebt een afspraak met deze mensen, pas wanneer dit niet doorgaat kan je met een ander in onderhandeling.
Mensen kwamen, muis bleek het te doen dus ze namen hem mee voor de vraagprijs. Kopers (meisje met vader) blij, zoon blij want het ging allemaal netjes en heeft zijn spaargeld weer terug. En les voor volgende keer: wil je er meer voor en zie je dat er veel op geboden wordt: reageer dan niet meteen met een akkoord, maar dat je even de andere biedingen afwacht.
(Zoon heeft na de verkoop iedere andere geintresseerde een reactie gestuurd met dat ie verkocht is)
Anoniem schreef:Hier heb ik na mijn superaankoop (die grote dood baby kleertjes wat een soort verrassingspakket was) dezelfde tactiek gehanteerd; foto van de gevulde doos, in de advertentie gezet hoeveel rompers, shirtjes, broeken etc erin zaten, vraagprijs erbij en de mededeling dat ik geen losse foto's ga maken.
Resultaat; binnen 2 dagen verkocht, geen gezeur en koper blij. En nog voor m'n vraagprijs ook