Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Alsof een buschauffeur verantwoording verschuldigd is? Die reizigers zijn reizigers, niet zijn werkgever.
Maar goed, als je tegen een ander voertuig aan gereden wilt worden omdat de beste man niet even een broodje mag halen/eten dan vraag ik me af wie er een grotere aso is; de buschauffeur of de reiziger die daarom gaat piepen. Dan moet je zelf eens een dag achter het stuur kruipen van de buschauffeur. Denk dat er maar weinig zijn die het volhouden zonder even te kunnen eten/op te laden. Is nogal iets anders dan bijvoorbeeld broodjes en bananen scannen achter een kassa.
blackstar schreef:Even vanaf de andere kant gezien. (Buschauffeur)
Even een ontspannen momentje de tussen alle hectiek van verkeer/tijdsnood/lastige passagiers die je uitschelden en daar hoort even gezellig doen met je collega bij. Soms heb je dat even nodig om weer op te laden.
Jans schreef:Idd, beter dan op deze manier. Als buschauffeur zou ik zelf de passagiers nog aanmoedigen om een klacht in te dienen dan, want als er niemand effectief een klacht indient en alleen op online platforms klaagt komt het nog niet bij het bestuur terecht.
blackstar schreef:Dat is dan de laksheid van een bepaalde chauffeur zo zijn niet alle chauffeurs. Ik erger me soms ook aan bepaalde collega's die erg laks zijn of wat dan ook.
Lienek schreef:Anoniem schreef:Alsof een buschauffeur verantwoording verschuldigd is? Die reizigers zijn reizigers, niet zijn werkgever.
Maar goed, als je tegen een ander voertuig aan gereden wilt worden omdat de beste man niet even een broodje mag halen/eten dan vraag ik me af wie er een grotere aso is; de buschauffeur of de reiziger die daarom gaat piepen. Dan moet je zelf eens een dag achter het stuur kruipen van de buschauffeur. Denk dat er maar weinig zijn die het volhouden zonder even te kunnen eten/op te laden. Is nogal iets anders dan bijvoorbeeld broodjes en bananen scannen achter een kassa.
Mocht ik zoiets flikken in de horeca dan lig ik er toch uit....
Als het zo erg is moeten zij ook meer klagen en ook reizigers er over informeren, desalniettemin vind ik die kletsmomentjes echt not done! Dat mag ik ook in de horeca niet. Dan heb ik echt een groot probleem.
En als je zo'n honger hebt kun je beter alle passagiers informeren, wij kunnen het toch ook niet ruiken?