Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:14

Confession, ik ben aan het afkicken van mijn redbull verslaving (alweer) en ik weet dat als ik nu recht ga staan, dat ik gelijk naar de winkel vlieg om een nieuwe voorraad in te slaan. Ik heb dus echt geen karakter :n Zelfs stoppen met roken heb langer vol gehouden, uiteindelijk ook die strijd verloren na een paar weken, maar toch :x

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:17

Ach, ik ben ook nog steeds te zwak om mn snoep verslaving op te geven. Heb net 4 koekjes en een stuk chocola op net na mn avondeten :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:25

Ik heb sinds gistermiddag geen redbull meer op, zoontje is vandaag thuis en is mij min of meer aan het smeken om er te gaan halen :') Die weet dat mama niet zo gezellig en blij is zonder blikjes. Voel me echt zwaar k*t nu :(

Confession, zoontje is trouwens thuis vandaag omdat ik mijn bed niet uitraakte en totaal geen zin had om hem weg te brengen (in de wetenschap dat ik dan sowieso langs de lidl en de aldi passeer en laten die nu juist de lekkerste redbulls verkopen >;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:29

Misschien dat dit het afkicken makkelijker maakt... Succes in ieder geval. +:)+

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 10:52

Ik dacht wel dat ik niet de enige zou zijn _O-

Aanstaande zondag gaan we brunchen op m'n vorige bijbaantje. Ik weet nu al dat ik teveel ga eten.. Maar alles is gewoon zoooo lekker daar :9

Confession: ik ga altijd 'naar een vriendin', ook als ik naar een vriend ga, dan word ik gewoon niet ondervraagd :')

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:49

Ik gebruik mijn zusjes Facebook account als stalkaccount als ze niet thuis is omdat ik geen Facebook meer heb :+

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:35

ik ging net naar de zuidlarenmarkt en zag een prachtig paard <3
net hoorde ik in het zuidlarentopic dat hij een half uur gelden er nog stond :+:

maar mag geen pony :O
maar er klopte vast iets niet:
hengst
andalusier
5 jaar
onder het zadel
2500 euro

maaaar ik zou er zo heen gaan om hem te kopen :o

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:49

Myrthe2003 schreef:
net hoorde ik in het zuidlarentopic dat hij een half uur gelden er nog stond :+:

hengst
andalusier
5 jaar
onder het zadel
2500 euro

Verkeerde topic? :)

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:50

UhNee schreef:
Myrthe2003 schreef:

hengst
andalusier
5 jaar
onder het zadel
2500 euro

Verkeerde topic? :)

nope

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:51

Confession: Ik weet bij de kapper nooit of ik mijn ogen nou open of dicht moet doen als ze wassen, dus doe ik mijn open telkens open en weer dicht en dan weer open enz... :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:56

Frits2008 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik zat net ook in de trein van *zet Gronings accent aan* "amesfoowrt - Zwolle - steejwijk - hereveejn - Leeuwwwarde" ZUCHT. :')

Zo te zien aan de plaatsnamen zal het wel een Fries accent geweest zijn. ;)

NS personeel reist gewoon overal, en het was zeeer zeker herkenbaar Gronings. :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:26

Na 20 jaar kan m'n moeder nog steeds niet mijn naam correct uitspreken (Engelse naam en Franstalige moeder). Ik word er nog steeds instant pissed om :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 15:57

Je zou toch denken dat je als moeder een naam voor je kind kiest die je kunt uitspreken... Blijkbaar niet dus. :=

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:08

Anoniem schreef:
Je zou toch denken dat je als moeder een naam voor je kind kiest die je kunt uitspreken... Blijkbaar niet dus. :=

Erg apart inderdaad!

Ik heb dat altijd bij mensen die John heten maar waar het wordt uitgesproken als 'Sjon'. I don't get it :')

Ik beken dat ik niet terug durf te bellen naar de stagebegeleider van mijn mogelijke toekomstige stage. Ik werd door haar gebeld dat ik ben uitgenodigd voor een gesprek, maar dat gesprek zou weer door iemand anders gehouden worden dus ik zou door diegene teruggebeld worden voor een afspraak. Is nu een week geleden en ben nog niet gebeld. Maar ik durf niet :7 Ondanks dat ik daar heel graag wil werken/stage lopen. Ik stel het nog maar een paar daagjes uit denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:11

Schuldig aan de John sjon :') , hij vind het prima

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:25

Anoniem schreef:

Het zit hem in een klein detail hoor. Mijn naam is Amy, dus wordt uitgesproken als 'ijmie'. Mijn moeder maakt er 'eemie' van _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:26

Ik heb net een sollicitatie gesprek gehad, mag vandaag al beginnen. Heb nu opeens geen zin meer en ben ver bang :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:31

Of mensen John of Sjon heten hangt wel eens een beetje af van het verstandelijk vermogen van betreffende persoon... :')

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:36

Zitosh schreef:
Anoniem schreef:

Het zit hem in een klein detail hoor. Mijn naam is Amy, dus wordt uitgesproken als 'ijmie'. Mijn moeder maakt er 'eemie' van _O-

Maar Amy spreek je toch ook uit als émie?

Ik vind ouders of eigenaren die roken in de buurt van kinderen of dieren meestal slechte ouders en eigenaren. Vind het namelijk echt niet kunnen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:41

Confession: ik hoop stiekem dat de eigenaren van mijn bijrijdpaard haar gaan verkopen, zodat ik haar over kan kopen := :') Ze hebben het vorige paard ook verkocht en die had ik mogen hebben, maar toen mocht het niet van mijn ouders. Inmiddels ben ik 20 en heb ik alles goed genoeg voor elkaar om het wel te kunnen betalen. Het klinkt alleen zo banketstaaf om zoiets te hopen, maar ik zou haar zo graag overkopen. Zelf doen ze er niet zoveel mee behalve fokken volgens mij (beest is net 3.5 maar oke)..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:45

vanspeijk schreef:
Anoniem schreef:

Erg apart inderdaad!

Ik heb dat altijd bij mensen die John heten maar waar het wordt uitgesproken als 'Sjon'. I don't get it :')

Sinds ik een Charles ken die je uitspreekt als Sjarrel, vind ik Sjon niet zo verschrikkelijk meer :+

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:55

verootjoo schreef:
vanspeijk schreef:
Erg apart inderdaad!

Sinds ik een Charles ken die je uitspreekt als Sjarrel, vind ik Sjon niet zo verschrikkelijk meer :+

Sjarrel [maar dan ook echt 'sjarruhl'] is inderdaad wel heel erg, maar als je het houdt op 'Sjarle' is het weer de Franse uitspraak en dan kan het weer :P
marrlinde schreef:
Of mensen John of Sjon heten hangt wel eens een beetje af van het verstandelijk vermogen van betreffende persoon... :')

Ik wou het niet zeggen, maar... :')

Nog een confession: ik werd vanmiddag nagefloten+nageroepen door een of andere vieze vent op een fiets. Hij fietste dicht langs me op de stoep en ik kreeg heel sterk de neiging om 'm van z'n fiets af te trappen. Kom op zeg, we leven in 2015, met dat nafluiten moet het toch wel een keer afgelopen zijn :+ Niks mis met complimentjes geven, maar niet zo vulgair a.u.b. :roll:

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 17:06

Ik heb de bushalte hier voor de deur, beide kanten op. Echter heeft hij de ene kant op een omleiding en omdat ik te lui ben om een stukje te voet te gaan, rij ik een stuk verder tot het punt dat ik de bus de andere kant op kan nemen en dus thuis voor de deur kan uitstappen :')
Stukje wandelen duurt hooguit 10 minuten, terwijl het stukje om met de bus algauw een kwartier tot een half uur langer duurt 8)7

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:48

over namen gesproken de afgelopen 3 weken ben ik 4x thuis geweeest en heeft mam me 6x ofzo de naam van mijn zusje genoemd heel vervelend en t dan proberen goed te praten met ik ben moe

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 21:57

ik heb sinds maandag mijn rijbewijs maar ik heb de auto's al zo een 20 keer stil laten vallen en 2 keer huilend uitgebarsten ...
nu wil ik niet meer rijden -O- ik vind het werkelijk vreselijk :(