Zelfs stoppen met roken heb langer vol gehouden, uiteindelijk ook die strijd verloren na een paar weken, maar toch
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zelfs stoppen met roken heb langer vol gehouden, uiteindelijk ook die strijd verloren na een paar weken, maar toch
Die weet dat mama niet zo gezellig en blij is zonder blikjes. Voel me echt zwaar k*t nu
)
Myrthe2003 schreef:ik ging net naar de zuidlarenmarkt en zag een prachtig paard![]()
net hoorde ik in het zuidlarentopic dat hij een half uur gelden er nog stond![]()
maar mag geen pony![]()
maar er klopte vast iets niet:
hengst
andalusier
5 jaar
onder het zadel
2500 euro
maaaar ik zou er zo heen gaan om hem te kopen
UhNee schreef:Myrthe2003 schreef:ik ging net naar de zuidlarenmarkt en zag een prachtig paard![]()
net hoorde ik in het zuidlarentopic dat hij een half uur gelden er nog stond![]()
maar mag geen pony![]()
maar er klopte vast iets niet:
hengst
andalusier
5 jaar
onder het zadel
2500 euro
maaaar ik zou er zo heen gaan om hem te kopen
Verkeerde topic?
Frits2008 schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zat net ook in de trein van *zet Gronings accent aan* "amesfoowrt - Zwolle - steejwijk - hereveejn - Leeuwwwarde" ZUCHT.
Zo te zien aan de plaatsnamen zal het wel een Fries accent geweest zijn.
Anoniem schreef:Je zou toch denken dat je als moeder een naam voor je kind kiest die je kunt uitspreken... Blijkbaar niet dus.
Ondanks dat ik daar heel graag wil werken/stage lopen. Ik stel het nog maar een paar daagjes uit denk ik..
, hij vind het prima Zitosh schreef:Anoniem schreef:Je zou toch denken dat je als moeder een naam voor je kind kiest die je kunt uitspreken... Blijkbaar niet dus.
Het zit hem in een klein detail hoor. Mijn naam is Amy, dus wordt uitgesproken als 'ijmie'. Mijn moeder maakt er 'eemie' van
Ze hebben het vorige paard ook verkocht en die had ik mogen hebben, maar toen mocht het niet van mijn ouders. Inmiddels ben ik 20 en heb ik alles goed genoeg voor elkaar om het wel te kunnen betalen. Het klinkt alleen zo banketstaaf om zoiets te hopen, maar ik zou haar zo graag overkopen. Zelf doen ze er niet zoveel mee behalve fokken volgens mij (beest is net 3.5 maar oke).. vanspeijk schreef:Anoniem schreef:Je zou toch denken dat je als moeder een naam voor je kind kiest die je kunt uitspreken... Blijkbaar niet dus.
Erg apart inderdaad!
Ik heb dat altijd bij mensen die John heten maar waar het wordt uitgesproken als 'Sjon'. I don't get it![]()
verootjoo schreef:vanspeijk schreef:Erg apart inderdaad!
Ik heb dat altijd bij mensen die John heten maar waar het wordt uitgesproken als 'Sjon'. I don't get it
Sinds ik een Charles ken die je uitspreekt als Sjarrel, vind ik Sjon niet zo verschrikkelijk meer
marrlinde schreef:Of mensen John of Sjon heten hangt wel eens een beetje af van het verstandelijk vermogen van betreffende persoon...
Niks mis met complimentjes geven, maar niet zo vulgair a.u.b.
ik vind het werkelijk vreselijk