Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Even inhaken, wat doen al die slakken dan buiten??? En waar komen ze vandaan? Het zijn er soms zo ontzettend veel.Nu het zo hard giet,komt mijn vraag die ik al heel lang wilde weten.
Waarom gaan Kikkers het water uit als het regent? ze gaan dan écht schuilen in de schuur,onder planten en als ze de kans krijgen ook hier binnen.
noviceh schreef:gohya schreef:Even inhaken, wat doen al die slakken dan buiten??? En waar komen ze vandaan? Het zijn er soms zo ontzettend veel.Nu het zo hard giet,komt mijn vraag die ik al heel lang wilde weten.
Waarom gaan Kikkers het water uit als het regent? ze gaan dan écht schuilen in de schuur,onder planten en als ze de kans krijgen ook hier binnen.
Tivoli schreef:Ik dacht altijd dat je tijdens het zwemmen 'in een zandzuiger gezogen' kon worden
Maar ja, ik was 9 toen me dat verteld is en ik heb er nooit meer durven zwemmen
Janneke2 schreef:Mbt ernstige misdrijven wordt volgens mij alleen gekeken naar de mate van toerekeningsvatbaarheid. Om de "simpele reden" dat wie niet vrij is zijn of haar wil te bepalen, niet gestraft kan worden. Daarnaast kan, naar het oordeel van de rechtbank, een maatregel worden opgelegd: variërend van toezicht door de reclassering naar verplichte opname in een psychiatrische inrichting tot complete tbs (die om de 2 jaar wordt her-beoordeeld, maar in principe levenslang kan zijn).
In het kader van deze overwegingen kan de kans op recidive een rol spelen.
En ik wed tien tegen een dat er relatief veel mensen/ mannen met een persoonlijkheidsstoornis in tbs klinieken zitten.
noviceh schreef:gohya schreef:Even inhaken, wat doen al die slakken dan buiten??? En waar komen ze vandaan? Het zijn er soms zo ontzettend veel.Nu het zo hard giet,komt mijn vraag die ik al heel lang wilde weten.
Nikass schreef:noviceh schreef:Even inhaken, wat doen al die slakken dan buiten??? En waar komen ze vandaan? Het zijn er soms zo ontzettend veel.
Hier zie je als het hard geregend heeft kleine kreeften en/of krabben (is me niet helemaal duidelijk wat het zijn) Geen flauw idee waar die vandaan komen
En nog iets anders: waarom verschijnen er soms zwarte vierkanten op mijn telefoon?
Nikass schreef:En nog iets anders: waarom verschijnen er soms zwarte vierkanten op mijn telefoon?
Renee schreef:Ik weet niet waar TEM voor staat and at this point i'm too afraid to ask. (ik weet wel dat het een melding voor de modjes is)
Steeph schreef:Nikass schreef:En nog iets anders: waarom verschijnen er soms zwarte vierkanten op mijn telefoon?
Iets specifieker? In je scherp, op de achterkant? Wat voor telefoon? Hoe lang al?