Daarnaast vind ik het geen probleem om 42 euro te betalen voor All stars. Voordat ik aan internet shoppen deed, kocht ik ze gewoon voor 70 euro. Vind die schoenen elke cent waard, ze lopen enorm fijn en gaan echt eeuwig mee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarnaast vind ik het geen probleem om 42 euro te betalen voor All stars. Voordat ik aan internet shoppen deed, kocht ik ze gewoon voor 70 euro. Vind die schoenen elke cent waard, ze lopen enorm fijn en gaan echt eeuwig mee.
Rebeccaa schreef:Ik moet ook echt nog op zoek, maar ik vind een bikini kopen echt zo'n ramp.![]()
Trouwens, nog een tip voor meiden die nog all stars zoeken (alhoewel volgens mij iedereen ondertussen voorzien is.. haha), ik heb witte lage voor 42 euro(!) gekocht. Ze hebben best veel kleuren, maar niet alles is nog op voorraad. Ik wilde eigenlijk de bordeaux rode, maar die waren helaas uitverkocht in mijn maat. Maar ja, voor die 42 euro neem ik ook wel genoegen met lage witte. Ze zijn trouwens gewoon echt, ik heb hier al eerder een paar schoenen besteld.![]()
Hoop dat ze passen. Heb ze normaal altijd in maat 37, maar die zitten eigenlijk te groot.![]()
[ Afbeelding ]
. Ik heb ook littekens op mijn arm, maar loop ook gewoon met blote armen. Trouwens, niemand heeft mooie knieën.
daarnaast ken ik niemand die commentaar levert of afknapt op littekens
Connie schreef:Rebeccaa schreef:Ik moet ook echt nog op zoek, maar ik vind een bikini kopen echt zo'n ramp.![]()
Trouwens, nog een tip voor meiden die nog all stars zoeken (alhoewel volgens mij iedereen ondertussen voorzien is.. haha), ik heb witte lage voor 42 euro(!) gekocht. Ze hebben best veel kleuren, maar niet alles is nog op voorraad. Ik wilde eigenlijk de bordeaux rode, maar die waren helaas uitverkocht in mijn maat. Maar ja, voor die 42 euro neem ik ook wel genoegen met lage witte. Ze zijn trouwens gewoon echt, ik heb hier al eerder een paar schoenen besteld.![]()
Hoop dat ze passen. Heb ze normaal altijd in maat 37, maar die zitten eigenlijk te groot.![]()
[ Afbeelding ]
Bij welke webshop is dit?

Ik ben vast niet de enige hahha
Heb echt een mega lijst wat mee moet
Ik vertrek zaterdag op weekend tot maandag avond met mijn oom, bestemming is onbekend. Kreeg gisteren een berichtje: "kleren voor overdag, voor s' avonds en zwemkleding". Ik weet niet waar we heen gaan dus weet niet of ik lange broeken nodig heb, korte, moet het netjes zijn of oudere kleding. Heb nu zo een grote sporttas bijna vol voor 2 dagen :p
Neem wat setjes mee die je makkelijk met elkaar kunt combineren en werk met laagjes. Ik vind inpakken heerlijk en dingen kopen voor vakantie nog meer, misschien is het daarom zo dat mijn kast ontploft 
_mexx_lady_ schreef:Zwijg me ervan SanneIk vertrek zaterdag op weekend tot maandag avond met mijn oom, bestemming is onbekend. Kreeg gisteren een berichtje: "kleren voor overdag, voor s' avonds en zwemkleding". Ik weet niet waar we heen gaan dus weet niet of ik lange broeken nodig heb, korte, moet het netjes zijn of oudere kleding. Heb nu zo een grote sporttas bijna vol voor 2 dagen :p

Vinden jullie dat kunnen in de zomer of is het echt not-done? Ik kan echt niet goed lopen op sandaaltjes jammer genoeg en havaianas vind ik echt alleen maar acceptabel op vakantie of op de camping, maar ik wil ook graag open schoenen voor de zomer waar ik het echt een dag op kan volhouden tijdens een dag winkelen of zo. Of heeft iemand andere tips voor goed lopende open schoenen/slippers/sandaaltjes? 
Nu nog even kiezen welke het wordt, haha! (Ik heb veel gewerkt afgelopen maand, is het te merken?
)

Dan ga ik die morgen aan doen haha. Slippers bij dragen (zwart/blauw met wit) of zwarte ballerina's? 
Deze bedoel je dan toch? http://static.plutosport.com/media/8949 ... 040413.jpg
Heb nu altijd all stars, maar hoe leuk ik ze ook vind, het is toch altijd hetzelfde. Deetjeuh, die bedoel ik inderdaad! Wel gewoon in het (mat) zwart dan.
En ik zou voor slippers gaan, vind ballerina's heel snel heel tuttig worden.
, maar de panterprint schoentjes zijn makkelijker te combineren denk ik! Heb ook rode vans staan, maar die draag ik gewoon nooit omdat ik het zo fel vind aan m'n voeten. Ben bang dat ik dat met die roze ook ga krijgen. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om na te denken, eerst het tentamen maken vrijdag.