Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:13

Ja, 2e hands zeker? Ik wil echt geen 2e hands schoenen. Vind mijn voeten veel te belangrijk om in andermans schoenen te gaan lopen. :o Daarnaast vind ik het geen probleem om 42 euro te betalen voor All stars. Voordat ik aan internet shoppen deed, kocht ik ze gewoon voor 70 euro. Vind die schoenen elke cent waard, ze lopen enorm fijn en gaan echt eeuwig mee. <3

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:15

Rebeccaa schreef:
Ik moet ook echt nog op zoek, maar ik vind een bikini kopen echt zo'n ramp. :o

Trouwens, nog een tip voor meiden die nog all stars zoeken (alhoewel volgens mij iedereen ondertussen voorzien is.. haha), ik heb witte lage voor 42 euro(!) gekocht. Ze hebben best veel kleuren, maar niet alles is nog op voorraad. Ik wilde eigenlijk de bordeaux rode, maar die waren helaas uitverkocht in mijn maat. Maar ja, voor die 42 euro neem ik ook wel genoegen met lage witte. Ze zijn trouwens gewoon echt, ik heb hier al eerder een paar schoenen besteld. :D
Hoop dat ze passen. Heb ze normaal altijd in maat 37, maar die zitten eigenlijk te groot. :')

[ Afbeelding ]

Bij welke webshop is dit?

PrinceAmos

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:18

Nee? Gewoon helemaal nieuw in verpakking haha. Ik haal daar regelmatig mijn schoenen weg, hele aardige mensen! Wie meer info wilt mag best een pbtje doen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:26

Wauw, knappe dames!
Rebec, je hebt prachtige benen jo en je knieën vallen me helemaal niet op ;). Ik heb ook littekens op mijn arm, maar loop ook gewoon met blote armen. Trouwens, niemand heeft mooie knieën.

Bikini staat je super Fee! Vind je outfit ook heel leuk, vooral het hemdje :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:49

Rebecca echt waar, ik snap niet waar je je druk om maakt! Vanaf de foto zie ik niets & je ziet er hartstikke goed uit in een short ;) daarnaast ken ik niemand die commentaar levert of afknapt op littekens :=

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:53

Staat je prachtig Rebbeca. En mijn god wat heb jij een lekkere bos haar! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:06

Connie schreef:
Rebeccaa schreef:
Ik moet ook echt nog op zoek, maar ik vind een bikini kopen echt zo'n ramp. :o

Trouwens, nog een tip voor meiden die nog all stars zoeken (alhoewel volgens mij iedereen ondertussen voorzien is.. haha), ik heb witte lage voor 42 euro(!) gekocht. Ze hebben best veel kleuren, maar niet alles is nog op voorraad. Ik wilde eigenlijk de bordeaux rode, maar die waren helaas uitverkocht in mijn maat. Maar ja, voor die 42 euro neem ik ook wel genoegen met lage witte. Ze zijn trouwens gewoon echt, ik heb hier al eerder een paar schoenen besteld. :D
Hoop dat ze passen. Heb ze normaal altijd in maat 37, maar die zitten eigenlijk te groot. :')

[ Afbeelding ]

Bij welke webshop is dit?

Spartoo. (Je mag geloof ik geen links plaatsen, maar als je spartoo intypt op google, kom je er vanzelf.) De producten komen uit Frankrijk, dus de verzendperiode is wel 5 werkdagen. Verder hebben ze hele goede service, ook met klachten of retouren. Ik had laatst een bestelling teruggestuurd en had na 2 dagen mijn geld weer op m'n rekening staan. Die 10 euro korting krijg je als je een enquete op de website invult, is 5 minuutjes werk, dus zeker de moeite waard. Ik bestel er heel graag. :j

En wauw meiden, bedankt voor alle complimentjes. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:08

Wow, dan moet ik daar ook maar eens gaan kijken! :D

Zal straks ook even foto maken met het topje en rokje, zou graag van jullie horen of het wel of niet leuk is. :D

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:28

Pfff ik ga vrijdag op vakantie. Wat is het toch een gedoe om goede kleren uit te zoeken _-:( Ik ben vast niet de enige hahha := Heb echt een mega lijst wat mee moet :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:42

Zwijg me ervan Sanne :') Ik vertrek zaterdag op weekend tot maandag avond met mijn oom, bestemming is onbekend. Kreeg gisteren een berichtje: "kleren voor overdag, voor s' avonds en zwemkleding". Ik weet niet waar we heen gaan dus weet niet of ik lange broeken nodig heb, korte, moet het netjes zijn of oudere kleding. Heb nu zo een grote sporttas bijna vol voor 2 dagen :p

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:17

Oh, ik vind vakantie pakken echt makkelijk. Wij gaan naar Griekenland en prop gewoon al mijn hemdjes, korte broekjes en een jurkje in mijn koffer. En dan natuurlijk gewoon badkleding enz.

Stauw gewoon mijn hele koffer vol en zie daar wel wat ik aantrek.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:28

Ach, als je iets vergeet kun je het gelukkig altijd nog op vakantie kopen :Y) Neem wat setjes mee die je makkelijk met elkaar kunt combineren en werk met laagjes. Ik vind inpakken heerlijk en dingen kopen voor vakantie nog meer, misschien is het daarom zo dat mijn kast ontploft :=

Ideeën: maxi jurken, korte jurkjes, korte broeken, lange broek, rokjes, chillbroek/trainingsbroek, vestjes, warme trui/jasje, t-shirts/hemdjes, bikini's, ondergoed, sokken, pyjama setje, zonnebril, riem(pjes), sieraden, kleine tas/clutch, (strand)tas, pet/hoed tegen de zon, handdoeken, strandlaken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 13:52

Ik moet echt nog heel veel zomerkleding kopen, maar ik vind zomerkleding nooit zo heel leuk eigenlijk. Vind het altijd zo zonde dat je het maar heel weinig aan hebt, haha. Donderdag of vrijdag toch maar even de stad in. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 15:40

_mexx_lady_ schreef:
Zwijg me ervan Sanne :') Ik vertrek zaterdag op weekend tot maandag avond met mijn oom, bestemming is onbekend. Kreeg gisteren een berichtje: "kleren voor overdag, voor s' avonds en zwemkleding". Ik weet niet waar we heen gaan dus weet niet of ik lange broeken nodig heb, korte, moet het netjes zijn of oudere kleding. Heb nu zo een grote sporttas bijna vol voor 2 dagen :p

Haha "kleren voor overdag", zo lekker specifiek.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:06

Oh.. Kleren voor de vakantie uitzoeken, echt een ramp. :')

Wat vinden jullie trouwens van dit setje? Echt een hele lelijke foto, sorry, kon er niets beters van maken haha. Nog best lastig als je geen goede spiegel hebt. :P
http://s28.postimg.org/5a04gd5d9/Kleding.jpg

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:06

Ja wat moet je daar nu mee! Denk dat ik mijn hele klerenkast maar inlaadt :D

Leuk setje hoor, vind vooral dat topje leuk!

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:11

Haha dankje! :D Ben eerlijk gezegd niet zo van de rokjes, korte broekjes en jurkjes en zo. Maar met dit warme weer ontkom je er niet aan. :+

Wel heel leuk dat je oom dat heeft geregeld! :D

Leuk Ilona!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:06

Heel leuk setje! Staat je hartstikke goed, vaker rokjes dragen. :D

Ik weet dat mensen birkenstocks massaal haten en ik vind het teenslipper model ook vreselijk lelijk, maar ik vind het model met 1 bandje eigenlijk best leuk. :o Vinden jullie dat kunnen in de zomer of is het echt not-done? Ik kan echt niet goed lopen op sandaaltjes jammer genoeg en havaianas vind ik echt alleen maar acceptabel op vakantie of op de camping, maar ik wil ook graag open schoenen voor de zomer waar ik het echt een dag op kan volhouden tijdens een dag winkelen of zo. Of heeft iemand andere tips voor goed lopende open schoenen/slippers/sandaaltjes? :D

Oh en ik heb ook besloten dat ik mezelf nog mag trakteren op 1 van deze 2 paar als ik mijn herkansing van vrijdag haal, dan heb ik namelijk m'n propedeuse. *\o/* Nu nog even kiezen welke het wordt, haha! (Ik heb veel gewerkt afgelopen maand, is het te merken? :'))

Afbeelding

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:08

Staat je goed dat rokje! Inderdaad vaker dragen :D

Leuke bestelling bij de Newlook!

Birkenstocks vind ik best kunnen als je nergens anders op kunt lopen. Vind ze niet het mooist wat je kunt dragen maar ook niet echt verschrikkelijk :))

Oeh Rebecca, lastige keuze, ik vind ze allebei leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:11

Dankjewel allebei! :D Dan ga ik die morgen aan doen haha. Slippers bij dragen (zwart/blauw met wit) of zwarte ballerina's? :P

Birkenstocks met een bandje vind ik inderdaad best wel kunnen hoor! :D Deze bedoel je dan toch? http://static.plutosport.com/media/8949 ... 040413.jpg

Lastige keuze! Maar vind die roze wel echt super leuk. :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:13

Ik ben zelf niet zo van de ballerina's dus ik zeg slippers :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:14

Nou ja, nergens anders is ook wel overdreven haha, maar ik krijg echt best wel snel zere voeten. Vind ik niet erg als ik het terras op ga (dan draag ik wel gewoon het liefste sandaaltjes), maar met winkelen of een dagje weg of zo is het wel handig als ik zonder zere voeten de dag doorkom. :)) Heb nu altijd all stars, maar hoe leuk ik ze ook vind, het is toch altijd hetzelfde. Deetjeuh, die bedoel ik inderdaad! Wel gewoon in het (mat) zwart dan. :D En ik zou voor slippers gaan, vind ballerina's heel snel heel tuttig worden.

Jaaaaa, ze zijn schattig he? Ik vind de roze heel lieflijk <3 <3 , maar de panterprint schoentjes zijn makkelijker te combineren denk ik! Heb ook rode vans staan, maar die draag ik gewoon nooit omdat ik het zo fel vind aan m'n voeten. Ben bang dat ik dat met die roze ook ga krijgen. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om na te denken, eerst het tentamen maken vrijdag. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:14

Ik vind die birkenstocks in wit of zwart wel kunnen maar in zilver of een kleurtje ... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:15

Ja het wordt sowieso mat zwart. Geglim en kleurtjes is niets voor mij. :')