Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:Ik moet ook echt nog op zoek, maar ik vind een bikini kopen echt zo'n ramp.![]()
Trouwens, nog een tip voor meiden die nog all stars zoeken (alhoewel volgens mij iedereen ondertussen voorzien is.. haha), ik heb witte lage voor 42 euro(!) gekocht. Ze hebben best veel kleuren, maar niet alles is nog op voorraad. Ik wilde eigenlijk de bordeaux rode, maar die waren helaas uitverkocht in mijn maat. Maar ja, voor die 42 euro neem ik ook wel genoegen met lage witte. Ze zijn trouwens gewoon echt, ik heb hier al eerder een paar schoenen besteld.![]()
Hoop dat ze passen. Heb ze normaal altijd in maat 37, maar die zitten eigenlijk te groot.![]()
[ Afbeelding ]
Connie schreef:Rebeccaa schreef:Ik moet ook echt nog op zoek, maar ik vind een bikini kopen echt zo'n ramp.![]()
Trouwens, nog een tip voor meiden die nog all stars zoeken (alhoewel volgens mij iedereen ondertussen voorzien is.. haha), ik heb witte lage voor 42 euro(!) gekocht. Ze hebben best veel kleuren, maar niet alles is nog op voorraad. Ik wilde eigenlijk de bordeaux rode, maar die waren helaas uitverkocht in mijn maat. Maar ja, voor die 42 euro neem ik ook wel genoegen met lage witte. Ze zijn trouwens gewoon echt, ik heb hier al eerder een paar schoenen besteld.![]()
Hoop dat ze passen. Heb ze normaal altijd in maat 37, maar die zitten eigenlijk te groot.![]()
[ Afbeelding ]
Bij welke webshop is dit?
_mexx_lady_ schreef:Zwijg me ervan SanneIk vertrek zaterdag op weekend tot maandag avond met mijn oom, bestemming is onbekend. Kreeg gisteren een berichtje: "kleren voor overdag, voor s' avonds en zwemkleding". Ik weet niet waar we heen gaan dus weet niet of ik lange broeken nodig heb, korte, moet het netjes zijn of oudere kleding. Heb nu zo een grote sporttas bijna vol voor 2 dagen :p