Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:00

ja trouwen op allstars vind ik ook nog steeds awesome, maar ik heb nu mn pumps al haha, wellicht kom ik nog een paar leuke slippertjes tegen voor wanneer ik het niet meer uithoud :')
Het was voor mij vooral de gok dat mijn schoenen bij mijn vriend zn overhemd en das zouden passen, want zijn overhemd en das waren het uitgangspunt voor mijn jurk omdat we die al voor hem gekocht hadden :+

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:08

Ik heb ook s'avonds sneakers aangedaan, ik had ze uit voorzorg meegenomen en daar was ik heel blij mee, wat een verademing was dat, heerlijk en had pas aan het eind van de avond zere voeten. Het was toch nagenoeg niet te zien en ze pasten ook nog een klein beetje bij het bruidsthema.

http://m.stylefile.nl/adidas-superstar- ... Gwodo90N4w

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:27

Maar wisselen van pumps naar sneakers, is je jurk dan niet te lang?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:30

Hij zal wel iets te lang zijn, maar tegen de tijd dat je wisselt zijn de belangrijkste foto's wel genomen dacht ik zo :))

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:36

Precies, vies is die dan toch al.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:00

Ja ietsje te lang maar inderdaad vies was hij toch al en had er geen last van!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:35

Waar ik bang voor was voor struikelen over de jurk :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:46

Mijn jurk was toen ik m paste ook veel te lang en toen ben ik er ook niet over gestruikeld :)) ligt denk ik ook een beetje aan je eigen handigheid ;)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:31

BiBiQ schreef:
Barbabientje schreef:
Ik ga voor witte Nikes :=
Moet alleen nog vriendlief zover krijgen dat we ook daadwerkelijk moeten trouwen :')

Jaaaa!!!!
[ [url=m/UOQEOK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaaaaaa dit dus!!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:48

Mijn vriend wil dat ik 's avonds witte Nikes aan doen ipv UGG's... is ook nog een optie. Helaas kan ik niks vinden wat bijv. ook nog een glittertje heeft of zo.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:49

Ik denk dat als ik het woord uggs laat vallen mijn vriend zijn (nog moeten doen) aanzoek meteen intrekt :')

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:49

Hahaha, mijne is gelukkig al wel wat gewend ;)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:51

Haha ik heb ze ook, maar liefst gooit hij ze buiten!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:52

Ik heb een paar met alleen maar glitters, die vind ie ook echt verschrikkelijk, haha :+

Iemand nog op zoek naar een diadeem met glitters hier? Ik twijfel onwijs aan degene die ik heb gekocht, maar mag hem niet meer ruilen ;(

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 17:24

Ik had de 17e juni al een afspraak bij de kapper staan. Heb net gemaild en ze verlengen hem, zodat we het over bruidskapsels kunnen hebben. Zo fijn!

Wel nog even mailen of daar extra kosten aan verbonden zijn. Hihi!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 18:42

Nymeria schreef:
Ik heb een paar met alleen maar glitters, die vind ie ook echt verschrikkelijk, haha :+

Iemand nog op zoek naar een diadeem met glitters hier? Ik twijfel onwijs aan degene die ik heb gekocht, maar mag hem niet meer ruilen ;(

Heb je een foto /prijs? Mag per pb

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 19:19

Hoeveel mensen namen /nemen jullie mee met passen?

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:42

Ik bij het uitzoeken alleen mijn moeder. Vond dat echt een moeder dochter aangelegenheid. Toen de jurk binnen was is mijn schoonmoeder en goede vriendin (tevens helpt zij mij aankleden en ceremoniemeester) meegeweest en mijn moeder uiteraard.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:06

Met uitzoeken had ik mn moeder en beste vriendin mee. Straks meer de eerste fitting sessie gaat een ander vriendinnetje mee omdat mijn moeder met haar klas op schoolreisje is haha.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:10

Bij het uitzoeken waren mijn moeder en schoonmoeder mee. Mijn man was tegelijkertijd een pak aan het uitzoeken een verdieping lager en daar waren onze beide vaders bij. Mijn vader is ook nog op en neer gelopen om bij mijn jurk te komen kijken, mijn schoonvader wilde me pas op de dag zelf zien :)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:12

Ik had mijn moeder, schoonmoeder, een goede vriendin en een tante mee (zij heeft alleen zoons, waarvan er 1 niet getrouwd is en de ander op maandagochtend in een gewoon jurkje). Ze wilde het heel graag een keer meemaken.

Naar de eerste passessie neem ik denk ik m'n beide schoonzusjes mee.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:21

Ik neem mijn moeder (daar kon ik niet onderuit...), zusje, schoonmoeder en schoonzusje mee. Schoonmoeder en schoonzus omdat de schoonzus in kwestie zelf nooit gaan trouwen en de enige dochter van schoonmoeder is. Bovendien is die coupeuse, altijd handig :P

Heb er zo'n zin in! Vandaag maar eens de bruidsmodezaak om de hoek mailen hoe het werkt, zo'n afspraak.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:35

Oeps ik echt veel.. weet niet of het gewaardeerd wordt.
- Moeder
- Schoonmoeder
- Grootmoeder
- 2 zusjes
- Schoonzus

Ik heb al gezegd, niet allemaal je mening geven, gewoon stil zijn en kijken :') Want bij Say Yes To The Dress wordt dat ook niet in dank afgenomen.
De enigste mening die echt belangrijk voor me is, is die van mijn moeder, en die vindt een jurk mooi als ik hem mooi vind. Ik heb niet zo'n moeilijke (schoon)familie, gelukkig :=

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:43

Ik heb alleen mijn moeder en mn nicht mee gehad met het uitkiezen. Nu heb ik 2 augustus de laatste passessie en dan gaan mijn moeder en schoonmoeder mee.

Als het goed is komen vandaag mijn schoenen binnen! Maar halverwege het feest zal ik lekker mijn allstars aantrekken :P

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:51

Ik was het topic een beetje uit het oog verloren :P

De roze jurk die uitloopt in een sleep vind ik echt super gaaf! Ik heb ook een aantal roze (niet zo roze als die verderop in het topic kwamen :+ ) aangehad, maar het was voor mij te lief.

Voor de Sophia Tolli liefhebsters (including me), er zijn niet heel veel winkels die dat merk voeren, in Eindhoven zit er in ieder geval een. Daar kunnen ze evt. ook een jurk op zicht laten komen zodat je die kunt passen. Uiteraard ben je dan niet verplicht om die te kopen.

Mijn eigen jurk is ook een Sophia Tolli, nu wel aangepast van wit-zwart naar wit-aqua :)

De dames die getrouwd zijn, erg mooie jurken allebei! Ik vind zowel de sissi stijl, maar ook de slanke stijl erg mooi (mooie open rug!)

Ik heb 1 pasafspraak gedaan met mijn moeder, 2 oma's, zusje en schoonzusje. Eens, maar nooit meer. Sowieso is het een crime om zoveel mensen bij elkaar te krijgen. En zij vonden eigenlijk alles mooi wat ik aantrok, of hadden hetzelfde commentaar als ik.

Uiteindelijk heb ik lekker in mijn eentje op mijn gemak mijn jurk gevonden (in de 2e winkel :') ) en toen nog een keer mijn moeder laten komen om te kijken. Dat was voor mij een stuk rustiger en relaxter.

En in 5 maanden tijd je bruiloft regelen, waarom niet? Het is net als met een huis kopen, soms zul je wat compromissen moeten sluiten :) Zelfs al neem je 2 jaar de tijd, dan nog is het niet gezegd dat je dan alles beter geregeld krijgt dan in 5 maanden. En hulp inroepen, vinden mensen vaak leuk en jij bent ermee geholpen.

Edit: Ik zie nu dat waar je een bruidsjurk (korting) kan winnen, dat ze daar ook Sophia Tolli en David Tutera (van die mooie roze jurk) voeren :), dat is de winkel die in bedoelde in Eindhoven, daar ben ik dus geweest. Vriendelijke mensen wel :)