Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rena100 schreef:Het komt voor mij ook steeds dichterbij, ik heb maandag een afspraak om het huurcontract te tekenen. Wel kan ik deze week nog een extra keer kijken, aangezien ik bij de vorige bezichtiging de vorige bewoners een beetje in de weg liep (althans dat voelde zo).
Nu moet ik echt nog van alles kopen. Wat waren jullie kwijt aan vloeren enz?

Vandaag nog getext bij een vriendinnetje... zin om ook m'n eigen huisje te doen!
(Reuver) Safiera schreef:Pff, blij dat ik een afspraak heb! 5e keer bellen vandaag was raak
(belt hij mijn thuisnummer terwijl ik mijn mobiel had doorgegeven... ''ja ik ben vanavond bereikbaar, dat ze maar terug belt'' en dan nog pas de 3e keer 's avonds opnemen maar goed, ben al lang blij dat het geregeld is!)
Mag vrijdagavond, was eerste mogelijkheid. Maargoed, dan nog maar 3 daagjes geduld hebben.
Hoop dat ik wat kan overnemen voor een redelijk bedrag. Niet zo veel zin om vloeren te gaan leggen.
Het gaat nu echt beginnenVandaag nog getext bij een vriendinnetje... zin om ook m'n eigen huisje te doen!
Oh, waar: Kessel, dorp/stadje zo'n 20 min van mijn ouders vandaan, beetje in een driehoek met waar onze pony's staan, alle 3 afstanden zo'n 20-30 min met auto.