Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 07:28

Ja, hoop ik ook!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:00

Succes klinkt goed hoor! Hoop dat je snel kan kijken!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:26

Het komt voor mij ook steeds dichterbij, ik heb maandag een afspraak om het huurcontract te tekenen. Wel kan ik deze week nog een extra keer kijken, aangezien ik bij de vorige bezichtiging de vorige bewoners een beetje in de weg liep (althans dat voelde zo).

Nu moet ik echt nog van alles kopen. Wat waren jullie kwijt aan vloeren enz?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 08:35

Rena100 schreef:
Het komt voor mij ook steeds dichterbij, ik heb maandag een afspraak om het huurcontract te tekenen. Wel kan ik deze week nog een extra keer kijken, aangezien ik bij de vorige bezichtiging de vorige bewoners een beetje in de weg liep (althans dat voelde zo).

Nu moet ik echt nog van alles kopen. Wat waren jullie kwijt aan vloeren enz?

Denk dat het heel afhankelijk wordt van je m2 en wensen wat je vloer gaat kosten;).

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:46

Wat is normaal qua tijd om de vorige/huidige bewoner te kunnen bereiken om een bezichtiging te plannen?

Ik ben ook gewoon heel ongeduldig en nieuwsgierig :+

Maar gister op 2 verschillende tijden gebeld, vandaag gesms't en bel straks nog een keer... Ik pas me graag aan als hij voorkeuren voor dag en tijd heeft, maar een afspraak plannen zou ik wel heel fijn vinden!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:56

Moet ook gewoon kunnen om een afspraak te plannen. Hopelijk hoor je snel iets.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:07

buiten werktijden heb je vaak de meeste kans. Maar mocht het niet lukken zou ik even de woningbouw inschakelen.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:40

Spannend Safiera! Ik kreeg in de eerste instantie ook de toenmalige bewoners niet te pakken, zij heeft me uiteindelijk gesmst met wanneer ik kon.
Ik zou anders inderdaad even de woningbouw inschakelen, kunnen bezichtigen is toch wel erg prettig.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:18

Heb inmiddels nog meer gebeld en misschien lukt sms inderdaad... En woningbouw gevraagd, die zouden de huurder mailen voor me. Misschien heeft hij zijn mobiel gewoon leeg of zo :P

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:52

Huurovereenkomst is binnen yay

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:38

Waar ga je wonen Safiera?

Hier enorm veel gezeik gehad met de nieuwe bewoners.

Zij hebben mij 3 weken geleden anoniem gebeld om te bezichtigen, dat kon alleen in het weekend want ja hun werkte. Woning was geweldig en ze wouden ook vloeren en nog wat dingetjes overnemen. Overnameformulieren getekend en hun zouden het geld overmaken.

Ze zouden de dag erna nog contact opnemen omdat er nog wat dingen gebeurd moesten worden, helaas niets gehoord dus ik had na 3 dagen via facebook contact opgenomen en ook meteen excuses aangeboden dat ik hun nummer niet had en het daarom op deze manier stuurde.
Daarbij ook aangegeven dat ik ook verder moet met mijn woning dus het liefste alles zo snel mogelijk wou afhandelen.
3 weken constant erachter aan moeten rennen en steeds smoezen waarom ze nog niet betaald hadden. Zaterdag kreeg ik de belofte dat ik zondag of maandag het geld had. Vanmiddag nog niets en ik heb toen een bericht gestuurd dat ik ze tot morgen de kans geef om te betalen en het anders donderdag eruit gaat, omdat wij de vloer ook willen leggen in het nieuwe huis en de oude vloer dan eruit gaat.

Ineens wouden ze wel mijn nummer hebben ( hadden ze al, want ze hadden mij toen al gebeld) En kreeg ik een tierende moeder aan de lijn. Of ik het normaal vond om het via facebook te doen en te stoken. Dus ik ook aangegeven dat ik die jongen ook excuses had aangeboden dat het via de chat ging maar dat ik geen nummer had en hij ook aangaf dat zijn telefoon kapot was.
Maar ze kon alleen maar tieren en verwijten maken en heb toen ook aangegeven dat ik er klaar mee was en de hele boel eruit trek.

Bekijk het even lekker, je gunt die jongen en zijn vriendin een goedkope vloer etc omdat ze geen geld hebben. Nouja dan moet je ook zorgen dat je afspraken na komt.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:48

Klinkt heel vervelend! (had wel even moeite met het lezen van je tekst haha!)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:53

Stephanie_M schreef:

Krijg je van 6 dagen non stop klussen en stress hebben. Zag er heel logisch uit toen ik het verhaal net neerzette haha.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 18:57

ooh wat naar zeg !

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 19:21

Hele rare gang van zaken! Beetje jammer dat het zo moet gaan!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:20

Pff, blij dat ik een afspraak heb! 5e keer bellen vandaag was raak :')
(belt hij mijn thuisnummer terwijl ik mijn mobiel had doorgegeven... ''ja ik ben vanavond bereikbaar, dat ze maar terug belt'' en dan nog pas de 3e keer 's avonds opnemen maar goed, ben al lang blij dat het geregeld is!)

Mag vrijdagavond, was eerste mogelijkheid. Maargoed, dan nog maar 3 daagjes geduld hebben.
Hoop dat ik wat kan overnemen voor een redelijk bedrag. Niet zo veel zin om vloeren te gaan leggen.

Het gaat nu echt beginnen :D Vandaag nog getext bij een vriendinnetje... zin om ook m'n eigen huisje te doen!

Oh, waar: Kessel, dorp/stadje zo'n 20 min van mijn ouders vandaan, beetje in een driehoek met waar onze pony's staan, alle 3 afstanden zo'n 20-30 min met auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:25

Vervelend Mirriej ><

Gefeliciteerd! ! , dichtbij op vakantie geweest vorige maand :+ (Reuver)

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 23:28

mirriejj schreef:
Stephanie_M schreef:

Krijg je van 6 dagen non stop klussen en stress hebben. Zag er heel logisch uit toen ik het verhaal net neerzette haha.

Het is je vergeven! Haha

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 07:58

Safiera schreef:
Pff, blij dat ik een afspraak heb! 5e keer bellen vandaag was raak :')
(belt hij mijn thuisnummer terwijl ik mijn mobiel had doorgegeven... ''ja ik ben vanavond bereikbaar, dat ze maar terug belt'' en dan nog pas de 3e keer 's avonds opnemen maar goed, ben al lang blij dat het geregeld is!)

Mag vrijdagavond, was eerste mogelijkheid. Maargoed, dan nog maar 3 daagjes geduld hebben.
Hoop dat ik wat kan overnemen voor een redelijk bedrag. Niet zo veel zin om vloeren te gaan leggen.

Het gaat nu echt beginnen :D Vandaag nog getext bij een vriendinnetje... zin om ook m'n eigen huisje te doen!

Oh, waar: Kessel, dorp/stadje zo'n 20 min van mijn ouders vandaan, beetje in een driehoek met waar onze pony's staan, alle 3 afstanden zo'n 20-30 min met auto.

Baarlo hier, dus erg dichtbij.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 11:33

Jeetje wat vervelend Mirriejj, gelijk heb je dat je de boel eruit haalt. :\

Vanmorgen is halsoverkop kitten al gekomen, kitten zat bij mijn schoonzusje tot ik de sleutel zou hebben van mijn huis, maar het ging écht niet goed met haar katten. Dus nu moet Grimm nog even twee dagen hier zitten, tot we vrijdag gaan verhuizen *\o/*

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:09

Ik kon gisteren de sleutel even ophalen bij de woningstichting. Mijn zussen en tante waren even mee geweest om te kijken en die waren ook erg enthousiast!

Nu heb ik een aantal punten waar ik graag verandering in wil zien, hoe pakken jullie dat aan bij de woningstichting? Er zit bv een inbouw combimagnetron in, maar deze is zo ranzig, alles is aangekoekt en de platen die er bij hoor zijn half verroest en verkleurd. Dus niet erg lekker fris om te gebruiken, maar aangezien het een inbouw is, betaal ik er uiteraard wel voor in mijn huurprijs. Kan ik eisen om een nieuwe?
Zo geldt dat ook voor lampjes in de badkamer die vast zitten in de muur en via de lichtknop bediend worden (dus geen stopcontact lampjes), die zijn zwaar verroest dus zou ook graag nieuwe willen hebben.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 13:41

Als het goed is gaat iemand van de woningbouw de woning met je doorlopen om te kijken hoe de staat is van de woning en wat er niet klopt. Dan kan je dit soort dingen aangeven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 13:51

Klopt was bij mij ook zo :j

De cv krijgt een beurt , ding was verstopt en paar dingen stuk :')

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:25

Morgen krijg ik de sleutel *\o/*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 15:42

Spannend!

Bij mij ging de CV stuk vlak nadat die man was geweest. :+