Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Wat moet je er allemaal in vervoeren Josien_?
Josien_ schreef:Haha, ik vind ze niet zo mooi en ik wil het liefst een tas die zowel mee naar de uni kan als als handtas dienen.Emmaa_ schreef:Wat moet je er allemaal in vervoeren Josien_?
Meestal moet er een agenda, collegeblok, etui, portemonnee, lunch, telefoon en sleutels in
Zou leuk zijn als mijn laptop er in zou passen maar die neem ik zelden mee naar college dus is geen must.
Emmaa_ schreef:Ik denk niet dat ik erg lang miljonair zou blijvenHet is echt verbazingwekkend hoe goed ik ben in het uitgeven van geld... Vorig jaar heb ik in een hele verveelde bui een lijstje gemaakt met wat ik zou kopen als ik de oudejaarstrekking zou wonen. Zonder kleding en tassen had ik nog maar 10 miljoen over
En dat zou ik binnen een paar jaar absoluut wel uit kunnen geven
DaisyDarling schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk niet dat ik erg lang miljonair zou blijvenHet is echt verbazingwekkend hoe goed ik ben in het uitgeven van geld... Vorig jaar heb ik in een hele verveelde bui een lijstje gemaakt met wat ik zou kopen als ik de oudejaarstrekking zou wonen. Zonder kleding en tassen had ik nog maar 10 miljoen over
En dat zou ik binnen een paar jaar absoluut wel uit kunnen geven
Je bent gewoon goed voor de economie. Das iets om trots op te zijn
Emmaa_ schreef:Ik denk dat met de juiste motivatie ik de recessie zo weg zou kunnen werken hoorShoppen is gewoon therapeutisch, en geld moet rollen
Emmaa_ schreef:Ik zou afwachten wat voor kadootje hij heeft meegenomen![]()
En ja... Ik ken het.. Ik ben vooral ook heel erg in het uitgeven van geld aan make-up. Ik koop niet eens veel ,maar heb gewoon een dure smaak wbt make-up
Emmaa_ schreef:Hihi hij is leuk heBen erg trots dat ik hem aan de haak geslagen heb. Is ook nog eens 99% van de tijd lief!