Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:23

Mexx_lady zullen wij ff ruilen van lichaam? :') Ik zou in m'n blote tieten rond gaan lopen als ik er zo uit zag denk ik _O-

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:26

Emmaa_ schreef:
Mexx_lady zullen wij ff ruilen van lichaam? :') Ik zou in m'n blote tieten rond gaan lopen als ik er zo uit zag denk ik _O-

Zo kun je wel geld verdienen voor die tas *\o/* *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:27

DaisyDarling schreef:
Emmaa_ schreef:

Zo kun je wel geld verdienen voor die tas *\o/* *D

Ik denk dat met hoe ik eruit zie het wel even gaat duren voor ik dat geld bij elkaar heb :') _O-

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:28

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat met hoe ik eruit zie het wel even gaat duren voor ik dat geld bij elkaar heb :') _O-

Op zoek naar mannen met een thigh-scaping-fetisj :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:29

DaisyDarling schreef:
Emmaa_ schreef:

Op zoek naar mannen met een thigh-scaping-fetisj :Y)

_O- _O- _O- Ik krijg echt zulke vieze ideeën in mijn hoofd nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:29

Gelukkig heb ik een lief knap vriendje dat mij waardeert voor wie ik ben en kan ik vast ooit van hem wel een designertas voor m'n verjaardag vragen :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:31

Emmaa_ schreef:
Gelukkig heb ik een lief knap vriendje dat mij waardeert voor wie ik ben en kan ik vast ooit van hem wel een designertas voor m'n verjaardag vragen :')

Gewoon lekker passief agressief een whiteboard met je wishlist in je/jullie kamer hangen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:32

Ik laat hem regelmatig foto's van Givenchy/Valentino tassen zien met de opmerking "kijk lief!! Dit zou nog eens een leuk verjaardagskado zijn".. En dan kijkt hij naar de prijs en lacht hij me vierkant uit -O-

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:35

Heeft ie eigenlijk ook wel een beetje gelijk in toch? Zulke prijzen voor tassen. Zakken om zooi in rond te zeulen :+. Maar aan de andere kant, als ik het geld had zou ik het er zó voor uitgeven.

Ik bedenk me net dat ik echt een slechte miljonair zou zijn. Iig op mijn bankrekening, dat geld zou gelijk mijn kast invliegen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:37

Ik denk niet dat ik erg lang miljonair zou blijven := Het is echt verbazingwekkend hoe goed ik ben in het uitgeven van geld... Vorig jaar heb ik in een hele verveelde bui een lijstje gemaakt met wat ik zou kopen als ik de oudejaarstrekking zou wonen. Zonder kleding en tassen had ik nog maar 10 miljoen over :') En dat zou ik binnen een paar jaar absoluut wel uit kunnen geven

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:37

Haha, ik vind ze niet zo mooi en ik wil het liefst een tas die zowel mee naar de uni kan als als handtas dienen.
Emmaa_ schreef:
Wat moet je er allemaal in vervoeren Josien_?

Meestal moet er een agenda, collegeblok, etui, portemonnee, lunch, telefoon en sleutels in :P
Zou leuk zijn als mijn laptop er in zou passen maar die neem ik zelden mee naar college dus is geen must.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:38

Hahaha dank je voor het compliment! Maar zelfs al heb ik het figuur ga ik het niet wagen om in mijn halve nakie rond te lopen :p pak mijn bikini mee, we zitten aan het water

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:39

Josien_ schreef:
Haha, ik vind ze niet zo mooi en ik wil het liefst een tas die zowel mee naar de uni kan als als handtas dienen.
Emmaa_ schreef:
Wat moet je er allemaal in vervoeren Josien_?

Meestal moet er een agenda, collegeblok, etui, portemonnee, lunch, telefoon en sleutels in :P
Zou leuk zijn als mijn laptop er in zou passen maar die neem ik zelden mee naar college dus is geen must.

Hmm. Van dat kaliber haal ik meestal tassen bij de H&M, vind dat ze kwalitatief 9 van de 10 keer echt erg goed zijn. Wel eens bij Dolcis gekeken, daar hebben ze ook leuke en goedkope tassen

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:41

Emmaa_ schreef:
Ik denk niet dat ik erg lang miljonair zou blijven := Het is echt verbazingwekkend hoe goed ik ben in het uitgeven van geld... Vorig jaar heb ik in een hele verveelde bui een lijstje gemaakt met wat ik zou kopen als ik de oudejaarstrekking zou wonen. Zonder kleding en tassen had ik nog maar 10 miljoen over :') En dat zou ik binnen een paar jaar absoluut wel uit kunnen geven

Je bent gewoon goed voor de economie. Das iets om trots op te zijn :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:42

DaisyDarling schreef:
Emmaa_ schreef:

Je bent gewoon goed voor de economie. Das iets om trots op te zijn :))

Ik denk dat met de juiste motivatie ik de recessie zo weg zou kunnen werken hoor _O- Shoppen is gewoon therapeutisch, en geld moet rollen :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:49

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat met de juiste motivatie ik de recessie zo weg zou kunnen werken hoor _O- Shoppen is gewoon therapeutisch, en geld moet rollen :j

Ik heb het ook héél erg met hauls kijken, op youtube. Als ik me poedersuiker voel en zelf niet kan winkelen ga ik kijken wat andere mensen hebben gekocht, naast zelf dingen kopen werkt dat echt het beste.

Wel een beetje triest :')

En ik ben even gefrustreerd. Vriend brengt dus een tas mee van vakantie, komt ie vandaag niet meer langs. Maar nu weet ik dus niet hoe die tas eruit ziet en of ik nou wel of die tas die ik eerder postte moet bestellen. Hij is wel maar €60 euro... hmmmm :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:51

Ik zou afwachten wat voor kadootje hij heeft meegenomen :Y)

En ja... Ik ken het.. Ik ben vooral ook heel erg in het uitgeven van geld aan make-up. Ik koop niet eens veel ,maar heb gewoon een dure smaak wbt make-up :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:53

Emmaa_ schreef:
Ik zou afwachten wat voor kadootje hij heeft meegenomen :Y)

En ja... Ik ken het.. Ik ben vooral ook heel erg in het uitgeven van geld aan make-up. Ik koop niet eens veel ,maar heb gewoon een dure smaak wbt make-up :')

Ik zie je wel eens langskomen in het 'ogen mooier maken' topic, lees af en toe mee voor musthaves B-) Dure smaak ja. Maar duur is gewoon lekkerder dan Catrice :+
Ik heb even via je blog je instagram gestalkt, knaaaaaap vriendje :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:12

Hihi hij is leuk he O:) Ben erg trots dat ik hem aan de haak geslagen heb. Is ook nog eens 99% van de tijd lief!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:24

Volgensmij zijn wij hier in dit topic de enigen die de economie draaiende houden :') en ik was nog best zuinig deze maand tot nu toe ... Moet ook nog een nieuwe fles parfum hebben, ook al zo belachelijk duur :+

Wat betreft make-up, dat kost mij ook altijd een fortuin. Een keer in de zoveel is het weer make-up maand en gaan m'n centen daar aan op. Maar hee, ik word er idd ook altijd erg blij van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:25

Precies, make-up maand heb ik inderdaad ook. Soms wil ik het ook nog wel eens combineren, maar dat was meer een dingetje van toen ik nog wat meer inkomsten had...

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:30

Emmaa_ schreef:
Hihi hij is leuk he O:) Ben erg trots dat ik hem aan de haak geslagen heb. Is ook nog eens 99% van de tijd lief!

Houden dus *\o/*

Ik ga binnenkort verhuizen, studie enzo, dus ik mag van mezelf weer winkelen. Ik wil gewoon basics bij mijn ouders en in mijn studiestad hebben, zodat ik niet constant hoef na te denken over waar mijn fijne hemdjes zijn etc.
Toch nog best een goede shopreden weten te verzinnen, al zeg ik het zelf :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:49

Ik heb deze maand nog een nieuwe korte broek, 2 lange broeken en een shirt gekocht... En dat is t en moet t bij blijven!

Vanaf september heb ik mijn eigen appartementje, dus dan is t gedaan met het shoppen van kleren ;) En moet nu gaan sparen voor meubels enzo. Een wasmachine en een koelkast zijn al vet duur :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:01

xFioon, kan je niet kijken of je tweedehands iets kan regelen? Het is misschien niet ideaal maar ik weet dat mijn huisgenoot een koelkast voor 50 euro oid geregeld heeft. Dan is het misschien niet nieuw, maar dan hoef je er tenminste geen fortuin aan uit te geven!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:42

Haha ik heb gisteren nog een mooi peplum topje gekocht :) !

Heb de afgelopen jaren tassen van Bijenkorf eigen merk. Van de H&M heb ik eigenlijk nooit grote tassen gehad.