Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Marjoow schreef:Ik vind toch dat hier wel heel erg ver doorgedacht word hoor... Wat jammer!! Iemand geeft een ander een compliment over zijn figuur, zet er verder helemaal niks bij qua raars of vies.... Wat een overdreven gedoe zeg, bah. Als er altijd zo op complimenten gereageerd word snap ik wel waarom niemand nog aardige dingen zegt, je krijgt er alleen maar ellende voor terug...
Marjoow schreef:Ik vind toch dat hier wel heel erg ver doorgedacht word hoor... Wat jammer!! Iemand geeft een ander een compliment over zijn figuur, zet er verder helemaal niks bij qua raars of vies.... Wat een overdreven gedoe zeg, bah. Als er altijd zo op complimenten gereageerd word snap ik wel waarom niemand nog aardige dingen zegt, je krijgt er alleen maar ellende voor terug...
dees_daan schreef:Ik zou terugsturen bedankt voor het complement, dit ben ik verder.. Heb jij een foto van jezelf? En dan zo'n soort foto er bij doen (bovenste)
http://m.vice.com/read/question-of-the- ... iest-human
Dott schreef:Kentaro schreef:Vast wel........
Weet van meerdere meisjes die een bikini te koop hadden staan dat ze de meest rare vragen/verzoeken kregen m.b.t. foto's... Net als van meisjes die een advertentie plaatsten en zich aanboden als oppas![]()
Vind het helemaal niet zo raar bedacht dat er een andere gedachte achter zit
Ja precies. Ik snap ook niet hoe mensen pp t idee komen schunnige mails te sturen als je je aanbied als oppas of hulp in huishouding..
Pearlx schreef:Ik heb het wel eens gehad met bh's. Ik verkoop wel eens een bh met kaartje er nog aan die me toch niet goed past. 1 keer aangehad. Naast de gewoonlijke vieze mails kreeg ik ook hele 'gehaaide' mailtjes van ene Sandra, Katja of Sacha of ik ook foto's kon maken met de bh aan zodat ze de pasvorm kon zien.(mailtjes kwamen van dezelfde e-mail accounts als de vieze opmerkingen eerder).
Kentaro schreef:Vast wel........
Weet van meerdere meisjes die een bikini te koop hadden staan dat ze de meest rare vragen/verzoeken kregen m.b.t. foto's... Net als van meisjes die een advertentie plaatsten en zich aanboden als oppas![]()
Vind het helemaal niet zo raar bedacht dat er een andere gedachte achter zit
dees_daan schreef:Marjoow schreef:Ik vind toch dat hier wel heel erg ver doorgedacht word hoor... Wat jammer!! Iemand geeft een ander een compliment over zijn figuur, zet er verder helemaal niks bij qua raars of vies.... Wat een overdreven gedoe zeg, bah. Als er altijd zo op complimenten gereageerd word snap ik wel waarom niemand nog aardige dingen zegt, je krijgt er alleen maar ellende voor terug...
Heb je het over mij?
Het was een grapje, overdrijven kan ook.
Ik vind het wel een beetje apart dat iemand dat mailt.. Dat iemand het denkt ok, maar om een wildvreemde te mailen vind ik een beetje apart, maar misschien betekend het niets aangezien meneer dus naar vrouwen jurkjes zocht op mp..
Damelza schreef:chelle_dora schreef:Oei, klinkt niet zo fijn.. Volgende keer de boel omdraaien denk ik; zelf het geld retourstorten, maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.. Zou er wel een telefoontje aan wagen hoor!
Inderdaad. Of gewoon even ter plekke met internetbankieren het overmaken
Renee1991 schreef:Ik heb het ook hoor, KimE.. Zit verlegen om een kast die ik graag wil hebben maar die bij Ikea uit het assortiment is. Ik heb op 4 van die kasten gereageerd hier in de regio, hoor van helemaal niemand iets![]()
Waarom zetten ze het dan op Marktplaats? Omdat ze het niet kwijt willen?!
Kentaro schreef:Wat erg............................. Heb ik van de week veel moeite gedaan om een groot glazen windlicht goed verpakt te versturen, krijg ik zojuist een mailtje dat ze hem goed ontvangen heeft maar dat het niet leek op die van de foto...........![]()
(ik heb er dus 2 op staan) heb ik de verkeerde opgestuurd.........................
Mijn god, wat voel ik me stom..........
Jolien87 schreef:Van de week zijn bij mij 2tripe-in dekjes opgehaald voor €40,-
Ze had er alleen maar €50,-j zich en ik kon niet wisselen. Dus uiteindelijk in goed vertrouwen €20,- contant laten betalen waarna ze 's avonds de andere helft zou overmaken, dit was afgelopen maandag. Ik wacht er nog steeds op.
Heb net dus maar even een mailtje gestuurd dat ik nog steeds op het geld wacht.
Ze heeft ook nog wel andere advertenties op marktplaats staan en daar staat een telefoonnummer bij dus ik kan altijd even bellen. Maar ik wacht eerst even op een mailtje terug.
Ze vertelde dat ze hier in de buurt een pensionstal heeft, maar om nu alle pensionstallen hier in de omgeving langs te gaan vind ik ook zo wat.
Gabbe schreef:Kentaro schreef:Wat erg............................. Heb ik van de week veel moeite gedaan om een groot glazen windlicht goed verpakt te versturen, krijg ik zojuist een mailtje dat ze hem goed ontvangen heeft maar dat het niet leek op die van de foto...........![]()
(ik heb er dus 2 op staan) heb ik de verkeerde opgestuurd.........................
Mijn god, wat voel ik me stom..........
Oh dat is balen zeg! Snap goed dat je stom voelt. Hoe wil de koper en jij het oplossen?