Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik had inderdaad gezocht op blauwe tinten en er kwam alleen engels prut uit
. Ga 'm f aanpassen
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag een hele lange post online gezet over sollicitatiegesprekken, helaas zonder foto's aangezien ik erg ziek ben.
Sollicitatiegesprekken
Juist door kleuren en kleding te dragen die goed bij jou staat en waar je je in op je gemak voelt, kom je veel beter over tijdens een gesprek. Zwarte broek en witte top is al een tijdje achterhaald, maar als je op safe wilt spelen en echt niet weet wat je moet dragen, kan je het doen. Mijn ervaring is juist dat bij een hogere functie, ze iemand verwachten die zelfverzekerd is en sterk in haar schoenen staat. Door de juiste kleur en stijl te dragen laat zien dat je weet hoe je jezelf moet presenteren en doet denken dat je je zaakjes op orde hebt. Ik ben dus echt pro kleuren dragen, wederom lang leve de kleurenanalyse!

Overigens moet je aan je persoonlijkheid niet teveel willen veranderen, maar als je weet dat je op sommige gebieden "too much" bent, is het idd verstandig om dat wat aan te passen. Heeft allemaal te maken met weten hoe je jezelf het beste kan presenteren!
Vergeet niet dat een sollicitatie staat of valt met een goede brief!
Luister mee op www.beetjzout.nl
Ik heb hier al een tijdje niet meer bijgelezen.. Maar zal beloven vandaag even jullie blogs te lezen!Marit schreef:kimrhijns schreef:
Ik zou je foto's een stuk groter maken! Ze zijn nu echt heeeel inieminie, en zeker als je het over fotografie hebt is dat wel van belang..
Citaat:Zoals je ziet staat er op iedere foto een copyright. Ik heb al deze foto’s zelf gemaakt en wil ze daarom ook nergens anders terug zien.