Tyrcanol schreef:Nope. Nada...
Nou dan heb ik een verrassing voor je.
Je gelooft het niet.
Er komt nu een PB naar je toe.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vandaag een Mega conifeer om gedaan want die was te groot en ook half dood. Ik vermoed als ik alles er gratis op zet en zeg dit weekend ophalen...... ..dat er file staat op de pad
. Het liefst mag het nog geen euro kosten lijkt het wel........vervelende is alleen dat ik binnenkort moet kiezen.......of gratis wegdoen met gevolg dat het waarschijnlijk erg druk wordt en ik heel veel mail krijg, alles eruit halen en weggooien of alles verplanten naar mijn tijdelijke tuin langs de wei.......hoe dan ook.....had gehoopt dat mensen ze wilde hebben maar het lijkt er niet echt in te zitten voor een klein prijs je (zelfs met de gratis planten blijf ik zitten
) maar we geven het nog niet op.......gelukkig loopt het een beetje achter qua planten ivm de lange winter.
)
.....het is dat ik ze zo graag kwijt wil die planten............ 
bugpluisje schreef:Ooooohhh ook.....weer wat geleerd thanks foxy80.
Krijg ik net bericht van iemand doe morgen een buxus kwam halen.......of het ook as zondag kan......wat heeft iedereen toch met het steeds blijven verzetten van afspraken ........word er moe van.........het is dat ik ze zo graag kwijt wil die planten............

haha.
Had graag twee verzorgponys op 10 km afstand gehad.
Maar ja, het gaat zelden zó snel.