Mijn kamer is ook eindelijk af. het lichtsnoer dat ik vorig jaar op mijn kamer had, was ik kwijt. Maar gister met moederlief naar de intratuin geweest dus een mooi nieuw snoertje gekocht. Voor mn broer, die machinist is een sneeuwvlok met zuignap op batterijen, kan hij die mooi in de kabine van de trein hangen. Voor mn moeder een kerstster gekocht en mn schoonmoeder is zaterdag jarig dus een klein kerststukje gehaald.
haha, ik wou net zeggen, ik doe geen dogdance hoor. De enige beweging die mijn hond kent is ogen open, ogen dicht en zichzelf eens uitrekken als het nodig is.
Buffelduke
Geplaatst: 12-12-14 13:19
Superschattig al die boompjes en dingetjes.
Dat minidorpje is ook echt heeel leuk.
Onze kerstboom staat nog niet. Papa wil het nog niet zo vroeg, mama wel maar die moet alleen maar aan het werk dus daar ook geen tijd voor En niemand anders dan mama mag ballen in de boom hangen
Ik heb wel een mini boompje op mijn kamer met lampjes en gouden vogeltjes. En ik heb zo'n mooie bal die je dan moet schudden in kerstthema.
Wat leuk, dat boompje met dat mini dorpje! Hoe heb je die mat 'sneeuw' zo mooi erin verwerkt? Mijn vriend heeft ook een dorpje gemaakt, maar we hebben nog geen simpel ondergrondje ervoor. Die van ons, het dorpje, staat ook op een kastje.
Hmmm, kerstmarkt vandaag bij mij achter. Zou met m'n moeder gaan, maar die kan ineens niet.. Verder heeft iedereen al plannen. Moet ik maar alleen gaan, ook lekker saai
Ben toch even gegaan was wel gezellig, alleen de kraampjes vond ik niet zo boeiend, haha. Wel leuke muziek enzo en een beetje een Winter Efteling sfeertje ❤️
Ga misschien toch nog naar een kerstmarkt! Heb donderdag mijn laatste tentamen in Leiden, en er schijnt daar een drijvende kerstmarkt te zijn, dus daar wil ik even kijken. Ben benieuwd!
De kerstkaarten komen mijn neus uit hahaha , wat een chaos op het werk. Mensen die krijgen soms alleen een envelop , of alleen een half verfrommelde envelop en soms die verfrommelde envelop met jawel een kaart die er half uit hangt . Is toch niet moeilijk een plakkertje op de envelop doen? , en zonde van zelfgemaakte kaartjes die gaan door de machine en dan steekt er vanalles uit. Werk 4 dagen van half 8 tot uur of 12 , dan 2 dagen vrijwilligerswerk erbij . Volgende week kerst , heerlijk maandag , dinsdag en misschien woensdag werken en dan zaterdag na kerst weer . Ik kan niet wachten tot de drukte klaar is , ben zo moe heb zondag uitgeslapen dat kan volgende zondag niet .. Ik kan de woensdag voor kerst uitslapen of de zondag na kerst -zucht-
Als ze nou even vastplakken dat scheelt ,we sealen ons rot om iedereen excuus aan te bieden of we zetten door en laten de verminkte enveloppen die nog vol zitten gewoon zitten.
Ik zal ze ook eens schrijven , moet wel voor volgende week
Ik moet volgende week maandag, dinsdag en woensdag werken en dan weer zaterdag... word lekker druk bij de kassa... Ik irriteer me trouwens aan mijn begeleider van MEE, denk dat ik het hele boeltje maar af ga kappen. Ze loopt allemaal leugens te vertellen over mijn Wajong enzo, begin het een beetje zat te worden.