Voor mn moeder een kerstster gekocht en mn schoonmoeder is zaterdag jarig dus een klein kerststukje gehaald.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor mn moeder een kerstster gekocht en mn schoonmoeder is zaterdag jarig dus een klein kerststukje gehaald.
Super leuk 

En niemand anders dan mama mag ballen in de boom hangen

Moet keihard leren voor tentamen van morgen... Dus ik zou lekker gaan als ik jou was!
was wel gezellig, alleen de kraampjes vond ik niet zo boeiend, haha. Wel leuke muziek enzo en een beetje een Winter Efteling sfeertje ❤️
. Is toch niet moeilijk een plakkertje op de envelop doen? , en zonde van zelfgemaakte kaartjes die gaan door de machine en dan steekt er vanalles uit. Werk 4 dagen van half 8 tot uur of 12 , dan 2 dagen vrijwilligerswerk erbij . Volgende week kerst , heerlijk maandag , dinsdag en misschien woensdag werken en dan zaterdag na kerst weer
. Ik kan niet wachten tot de drukte klaar is , ben zo moe heb zondag uitgeslapen dat kan volgende zondag niet .. Ik kan de woensdag voor kerst uitslapen of de zondag na kerst -zucht- 

,we sealen ons rot om iedereen excuus aan te bieden of we zetten door en laten de verminkte enveloppen die nog vol zitten gewoon zitten.