Er stond toch echt een smiley achter, net alsof ik serieus dat iemand toe wens ofzo
Joonsel
Geplaatst: 20-02-11 22:51
Door je schrijfwijze lijkt dat wel ja Maar dan zal ik je wel verkeerd begrepen hebben.
OMG dat broekje van Lens
Dat doelpunt van Doedelzak was trouwens wel weer prachtig
Naomi_Jortje
Geplaatst: 21-02-11 01:29
Vind je 'n beetje raar reageren Joonsel, ik begreep meteen wat ze bedoelde, zéker met die smilie d'r achter.. Aaahw, hij blijft 'n cutie Suarez ziet d'r zo raar uit met 'n kindje, maar 't heeft ook wel iets schattigs
Hahahaha ik dacht 'heej, die fan heeft dezelfde jas als de spelers van ajax ' Kijk nog 'n keer; heeuj, 't is Steekie
Joonsel
Geplaatst: 21-02-11 01:36
Ik zeg toch dat ik haar dan waarschijnlijk verkeerd begrepen had (voor mij was het al gewoon klaar). Dat jij het meteen begrijpt, betekent niet dat iedereen dat meteen ook doet toch? En zeker op een forum kun je soms dingen anders opvatten dan dat de ander het bedoelt
Ajax maakt zich geen zorgen AMSTERDAM - Edwin Goedhart, clubarts van Ajax, laat weten dat hij al in een vroeg stadium extra alert is geweest op mogelijke gevolgen van de trap die Demy De Zeeuw in zijn gezicht kreeg tijdens de halve eindstrijd van het WK in Zuid-Afrika.
Demy de Zeeuw van Ajax (M) in duel met Maya Yoshida en Achmed Ahahaoui van VVV. Foto: ANP
Neuropsycholoog Eric Matser liet maandag weten dat De Zeeuw voorlopig niet moet voetballen. De Ajacied kreeg zaterdag tijdens de training zwarte vlekken voor zijn ogen, maar speelde zondag als invaller toch tegen VVV.
„Ook het moment dat Demy zaterdag op de training heeft doorgemaakt, wordt door de medische staf van Ajax onderzocht”, stelt Goedhart. „Vooralsnog is er geen reden om ons zorgen te maken over de gezondheid van De Zeeuw.”
Ajax betreurt het dat Matser zich over De Zeeuw heeft uitgelaten.
Neem aan dat het toch niet zo goed is als je vlekken voor je ogen ziet.. Dit is dus nog na die schop van het WK.
Aan de ene kant lijkt 't me ook wel heel leuk, maar aan de andere kant: wisselt je vader van club, verhuis jij ook weer, grote kans dat je niet in je eigen land woont enzo..