Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:19

Als ik van mijn werkomgeving per ongeluk de rand aanraak en het iets verklein of verplaats, dan gaat het gelijk helemaal opnieuw laden. Duurt maar 10 minuten ofzo. Wat een gezeik >;)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:25

Zit helemaal in te kakken na een lunchpauze vandaag (en ben niet eens net terug van vakantie :') )
Over 20 min door naar de volgende afspraak en dan twee dagen vrij.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:32

Iemand op hoofdkantoor heeft bedacht dat we alleen nog maar veiligheidsschoenen op twee verschillende sites mogen bestellen. Ik wil schoenen passen en dan kopen wat lekker zit. Moet er minimaal 6u per dag op lopen. Dus comfortabel staat hoog op mijn lijstje. Helaas staat de schoen die ik nu heb, niet in de lijst van mogelijk te bestellen schoenen….

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:34

Bij welke sites mag je bestellen?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:48

Lyreco en AVN. Lyreco heeft wel gewenste merk maar niet gewenste model. Dus dan moet ik van zoeken welke fysieke winkel dat model heeft of bestellen en terug sturen als ze niet comfortabel zijn.
De huidige schoenen heb ik minimaal 6 paar (merken en modellen) gepast voor ik tevreden was.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:49

Hmm, lastig. Ik mag ook nieuwe bedenk ik mij net, ik werk sinds vandaag op mijn vaste contract en dan mag ik tot €100 besteden aan nieuwe werkschoenen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:50

Bloemetje75 schreef:
Lyreco en AVN. Lyreco heeft wel gewenste merk maar niet gewenste model. Dus dan moet ik van zoeken welke fysieke winkel dat model heeft of bestellen en terug sturen als ze niet comfortabel zijn.
De huidige schoenen heb ik minimaal 6 paar (merken en modellen) gepast voor ik tevreden was.

Kun je ze niet mailen of het model dat je wil besteld kan worden, oid?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:53

Ik ga morgen even met mijn manager overleggen. Budget is bij ons 100€ en die ik heb zijn 120€ incl btw. Ik mag ieder jaar/2 jaar nieuwe en heb de huidige al 2,5jaar dus qua afschrijving zit ik prima.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:58

Als ze dat merk wel in het assortiment hebben dan kan het model meestal ook wel.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:37

Bloemetje75 Balen zeg dat ze je verplichten bij maar twee sites mag bestellen….
Herken je werkschoenen dilemma zeker. Hopelijk gaan ze het bij ons niet definitief stellen, net leuk paar voor 50,- gevonden die lekker lopen.xD

Hier de ergenis dat het te stil was voor de werkzaamheden die gedaan moeten worden vol te houden voor vandaag. Ik verveel mij niet snel op werk maar ik word mezelf moe als er zo’n dag tussen zit…

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:37

Ik ben 35 en maak voor het eerst een cv, en vind het nog knap lastig :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:54

Foaly schreef:
Ik ben 35 en maak voor het eerst een cv, en vind het nog knap lastig :=

Maximaal 2 pagina’s (liefste 1). En zo kort en bondig mogelijk! En opscheppen is toegestaan. En maak een leuk design met canva of indesign. Zodat je opvalt.

—-

Ik heb voor het eerst tot later gewerkt en ik ben bijzonder overprikkeld. Wat helaas resulteert in een soort onredelijke woede en frustratie.

Godzijdank woon ik alleen want dan kan ik mij aan niemand storen. _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:00

Canva ben ik idd mee bezig :D maar eh, kort en bondig, kun je dat eten? :=

Gelukkig hoeft het niet vandaag af, dus ik stoei gewoon lekker verder. En zaterdag gaat mn zusje een mooie foto maken, want ik heb alleen maar gare selfies :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:42

MKB Collect heeft mijn telefoonnummer weer gevonden... Want ik zou in het verleden door hen geholpen zijn met overstappen van energieleverancier, en toestemming hebben gegeven dat ze mij terug mogen bellen.
Dat zijn al 2 leugens in 1 zin :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:47

Bloemetje75 schreef:
Iemand op hoofdkantoor heeft bedacht dat we alleen nog maar veiligheidsschoenen op twee verschillende sites mogen bestellen. Ik wil schoenen passen en dan kopen wat lekker zit. Moet er minimaal 6u per dag op lopen. Dus comfortabel staat hoog op mijn lijstje. Helaas staat de schoen die ik nu heb, niet in de lijst van mogelijk te bestellen schoenen….

Ja dit is wel duidelijk een actie van iemand op hoofdkantoor ja.. Echt rot zeg! Onzin dat ze niet X budget declareren en je dan vrij kan bestellen. Hopelijk krijg je wat geregeld want op slechte schoenen is echt ruk.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:59

Ik bestel ook andere werkschoenen dan wat bij ons standaard te bestellen zijn.

Wil hoge schoenen met een draaiknop i.p.v veters en die zijn een stuk duurder.

Vind niet iedereen even leuk maar ik gooi het op medische noodzaak.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:09

Ik ben blij te lezen dat er meer mensen graag zelf zouden passen/kiezen. De huidige schoenen kon ik gewoon bonnetje indienen en met geduld kreeg je het geld terug.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:16

Met de hogedrukspuit per ongeluk over mijn teen gegaan. Een snee, blaren en doet pijn. Lesje geleerd, voortaan laarzen aan.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:32

Kinderen die al de hele dag op de parkeerplaats voor m'n balkon aan het spelen zijn...
De speeltuin is nog geen 100 meter verder.

Leuk dat ze buiten spelen, maar is echt zo een vervelend geluid om bij te werken.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:13

Inmiddels 2x overgegeven maar heb staldienst dus moet nog even strijden :roll:
Zo niet het moment om ziek te worden nu, woensdag assessment van mijn afstuderen en op werk nog een hoop te doen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:24

Bloemetje75 schreef:
Ik ben blij te lezen dat er meer mensen graag zelf zouden passen/kiezen. De huidige schoenen kon ik gewoon bonnetje indienen en met geduld kreeg je het geld terug.

Deze podotherapeut zegt dat het belangrijker is dat ze goed zitten dan dat ze €5 goedkoper zijn dan je werkgever graag wilt. Want anders kan ik ze nog veel hogere rekeningen sturen voor pijn aan voeten :)) En ja, dat heb ik al gedaan hoor _O- Dat is mijn ergernis, werkgevers die denken dat alle werknemers op dezelfde schoenen de hele dag kunnen werken. Spoiler alert, dat gaat dus niet.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:28

De blender op werk is kapot (laboratorium, we gebruiken de blender om snel een oplossing te maken van het monstermateriaal met water) en nu hebben we een nieuwe. Op zich geen probleem, de nieuwe werkt fantastisch fijn, is 10 keer sneller. Maar...
Ik ben een ADHDer (met flink wat autistische trekjes), dus de blender is anders en hij staat nu op een andere plek. Ik heb de hele dag nodig gehad om aan het idee te wennen dat dat verrekte ding niet op de plek staat waar de vorige blender stond, want de kabel is te kort.
Mijn brein schoot vanochtend echt compleet in de error :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:29

Precies ontherun, beter 25€ meer voor schoenen waar ik prima op loop dan kosten voor podotherapeut, fysio of ziektewet omdat mijn lijf te zeer doet om die uren te lopen/staan. Ik heb de luxe dat ik ze anders zelf kan betalen maar uit principe vind ik dat de werkgever gewoon moet vergoeden binnen redelijke grenzen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:48

Ik vind 100 euro echt heel weinig voor schoenen die aan eisen moeten voldoen en waar je veel op loopt.

Een beetje hardloop- of wandelschoenen zijn al snel 150-200 euro.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Waarom moet die planning van de bus altijd zo moeilijk gaan.