Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yavanna schreef:Heb hetzelfde met verjaardagen, daarom ben ik altijd in het buitenland met mijn verjaardag, waar het zonnig is en we mijn verjaardag op het strand inluiden. Nu vind ik m niet meer zo stom.
Leuk onderschrift Suzanne. Hij was een goede Goblinking.
MarlindeRooz schreef:Yavanna schreef:Heb hetzelfde met verjaardagen, daarom ben ik altijd in het buitenland met mijn verjaardag, waar het zonnig is en we mijn verjaardag op het strand inluiden. Nu vind ik m niet meer zo stom.
Leuk onderschrift Suzanne. Hij was een goede Goblinking.
Als ik dat doe beledig ik m’n moeder echt heel erg. Die is ook jarig.
Dit jaar weer Avatar: Fire & Ash.
Little_Gift schreef:Al weken niet meer kunnen eten... Gewoon niet. Hoofd roept nog wel om eten maar ik begin eraan en na één hap is het echt over. Lijf zegt echt stop.
Zelfs chips blijven in de kast liggen. Frietjes, taartjes... alles waar ik wild van werd... Het zegt me niks meer...
Ik krijg het gewoon niet naar binnen...
Little_Gift schreef:Al weken niet meer kunnen eten... Gewoon niet. Hoofd roept nog wel om eten maar ik begin eraan en na één hap is het echt over. Lijf zegt echt stop.
Zelfs chips blijven in de kast liggen. Frietjes, taartjes... alles waar ik wild van werd... Het zegt me niks meer...