Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:Yonker schreef:Sorry Naughty Santa het duurde ff maar moest ff alles bij elkaar zoeken![]()
Dit zijn tot nu toe mijn gezelschapspellen!30 seconds
Aqualin
Beverbende
Carcasonne
Exploding Kittens
Lost cities
Kadora (de schat van)
Keer op keer 2
Ligretto
Mandala
Mendara
Pendulum
oliebol Happens
Simoli
Sushi Go
Throw throw Burrito
Ticket to Ride
Niet heel veel dus en sta altijd open voor nieuwe spellen
Heb jij geen WvW? Ik kan me volgens mij herinneren dat we dat eens bij jou gespeeld hebbenHad iemand anders het spel meegenomen?
LWDaisy schreef:Ik lees vanalles haha.
Oorlog - waargebeurd - historische romans - fantasy - horror (enkel paranormaal). Zowel in het NL als het ENG.
Qua tips kom ik er nog niet helemaal uit. Ik weet er wel, maar ik denk dat die héél makkelijk zijn, dus ik denk nog even verder
Jorex schreef:Ik wel weer eens beginnen met geurtjes branden, van die waxmelts, al sla ik een lekkere geurkaars ook niet af. Geuren waar ik wat van hou is oceaan, fruitgeuren, beddenlinnen qua waxmelts. Dus een geurkaars die wat in die richting ruikt wil ik wel proberen!
AfricanLady schreef:Wat doen jullie kwa sport?
Normaal loop ik altijd de nijmeegse 4 daagse.
Maar ik lig nu uit de running na een blessure van 2 jaar.
M_D_H schreef:In de breedste zin van het woord: Wie is je favoriete superheld en waarom?
Zertab schreef:Vraagje aan de Blokkers die boeken lezen. Welk genre lezen jullie graag?
Zertab schreef:Vraagje aan de Blokkers die boeken lezen. Welk genre lezen jullie graag?
Tancreda4 schreef:LWDaisy schreef:Ik lees vanalles haha.
Oorlog - waargebeurd - historische romans - fantasy - horror (enkel paranormaal). Zowel in het NL als het ENG.
Qua tips kom ik er nog niet helemaal uit. Ik weet er wel, maar ik denk dat die héél makkelijk zijn, dus ik denk nog even verder
Oh oorlog idd. Ik vind het ook' leuk' om boeken over de WoII te lezen.