Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 16:08

Mijn biecht is dat ik elke sport kijken dom vind. Hoezo ga je naar mensen kijken die zitten te fietsen, of achter een bal aan rennen? Ga lekker zelf er op uit! :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 16:20

Ik mag niet, zit nog in laatste dag quarantaine voor covid en ik heb geen tuin. Enkel een klein terras maar dat is ingebouwd en nu een bakoven.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 16:52

Varekaj schreef:
Voor 200km moet je sowieso minstens 5u30 tellen. Het is daar al een aantal dagen zo heet, die warmte zit al goed in de bodem. Starten om 8u zou kunnen en finish rond 14-15u, maar dan is het vast gezeik dat ze zoveel kijkers missen. In de namiddag, aperitiefje erbij, hapjes op de tafel, TV aan en er zit met deze hitte dan het meeste volk voor de buis.

Nee, ik hou van (top)sport en ik hou helemaal van de regio waar ze vandaag rijden, maar dit is voor mij een stapje teveel van het goeie.

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze de rit ingekort hadden -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 17:19

Captain schreef:
Mijn biecht is dat ik elke sport kijken dom vind. Hoezo ga je naar mensen kijken die zitten te fietsen, of achter een bal aan rennen? Ga lekker zelf er op uit! :wave:

Same :') paardensport incluus

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 17:44

Shenavallie schreef:
Hoe dubbel het gevoel bij iedereen misschien is, ik begrijp de gedachten maar al te goed. Ik denk dat je het uit liefde voor de persoon wenst en dat is naar mijn idee echt houden van.

Kan mij hier alleen maar bij aansluiten. Toen mijn moeder op het laatst in het revalidatiecentrum zat (van revalideren is het nooit meer gekomen) heb ik ook wel eens gedacht, het is beter als het over is. Desalniettemin mis ik haar elke dag enorm.

Mijn tante haar man (mijn oom) had COPD en mijn tante was dus ook mantelzorger voor hem. Zij zei vorig jaar ergens tegen mij "het enige wat het draaglijk houdt is dat je weet dat het ooit stopt". Misschien hard, maar wel waar.

Knap dat je het hier durft op te biechten Britta, dat zal vast moeilijk zijn geweest voor je. Hopelijk heb je er steun aan dat veel mensen je begrijpen hier.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 17:51

Wij met z'n tweeën naar een kinder attractiepark zijn geweest. Kindloos en ons onwijs hebben vermaakt.

Mocht eindelijk weer iets, na covid quarantaine!!!

We zeiden beide. "dit gaan we vaker doen!" Veel te leuk dit!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 18:32

maralyn schreef:
Wij met z'n tweeën naar een kinder attractiepark zijn geweest. Kindloos en ons onwijs hebben vermaakt.

Welk attractiepark? Ik vraag dit voor een vriend.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 18:38

maralyn schreef:

Ik ben laatst met twee vriendinnen (we zijn alledrie twintigers) naar Dierenpark Amersfoort geweest. Vreesde er een beetje voor omdat het bekend staat als dierenpark voor kinderen. Maar heb me er grandioos vermaakt _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 18:45

Duinerzathe in Appelscha.

Binnenkort gaan we Drouwenerzand doen. En heb ook voor 18 euro twee kaarten gescoord inclusief vijf euro administratiekosten op vakantieveiling en. Heujjjjj

Edit...

Zit nu weer op vakantie veilingen. :') dit x voor een vliegreis. Heb nog nooit gevlogen.
Mn man kijkt mij droog aan. "Jawel, echt wel, van je paard vorig jaar! Dat bracht een prachtige knie breuk, weet je nog??"

Als ik een aan een ticket kom, gaan we ook nog een weekendje weg dus :')

Tot vorig jaar was ik absoluut niet zo!!
Sinds mijn knie breuk, is er wat veranderd! :') ineens ben ik ondernemend geworden.
Laatst bijgewerkt door maralyn op 17-07-22 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 19:15

Ik laat mijn zussen prutsen met de bqq _O-
Ik heb gezegd dat mijn rug auw doet _O-

poedersuiker _O-

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 19:17

Ik heb laatst een medewerker een kwartier lang een cadeautje laten inpakken (echt ongemakkelijk om daar dan zo lang naar te staan kijken). Ik vond het resultaat alleen niet mooi, dus heb het thuis zelf overnieuw gedaan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 19:53

maralyn schreef:

Miss moet je gaan als er een meeting is van Pepa pig of Woezel & pip :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 23:31

Captain schreef:

Beiden kan toch ook? Heb me helemaal in het zweet gewerkt door vandaag zelf te sporten bij bijna 30 graden en heb daarna genoten van de Tour de France, The (British) Open Golf en team NL dat voor de 3e keer wereldkampioen hockey bij de vrouwen wordt. Niks mis mee lijkt me?

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 00:15

Ik vind Bad Habbits van Ed Sheeran nog steeds een geweldig nummer sinds dat ie uit is. Draai hem zo vaak en wordt er zo blij van

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 00:15

maralyn schreef:
Duinerzathe in Appelscha.

Binnenkort gaan we Drouwenerzand doen. En heb ook voor 18 euro twee kaarten gescoord inclusief vijf euro administratiekosten op vakantieveiling en. Heujjjjj

Edit...

Zit nu weer op vakantie veilingen. :') dit x voor een vliegreis. Heb nog nooit gevlogen.
Mn man kijkt mij droog aan. "Jawel, echt wel, van je paard vorig jaar! Dat bracht een prachtige knie breuk, weet je nog??"

Als ik een aan een ticket kom, gaan we ook nog een weekendje weg dus :')

Tot vorig jaar was ik absoluut niet zo!!
Sinds mijn knie breuk, is er wat veranderd! :') ineens ben ik ondernemend geworden.

Lekker onbeperkt patat vreten in Drouwenerzand _O-

--

Ik kwam vandaag iemand tegen op mijn werk waar ik vroeger dikke vriendinnen mee was en regelmatig over de vloer kwam en vaak mee uit ging in het weekend enz. Ik zat toen bij haar in de klas maar het was wel een beetje een vreemde vogel.

Totdat ze op een dag besloot om haar eigen onzekerheden op mij te gooien en haar halve eigen klas maar ging vertellen dat ik zogenaamd lesbisch was. Ik ontplofte aardig toen ik dat via via hoorde ( heb niks tegen mensen hoor die lesbisch zijn , iedereen accepteer ik zoals die is , maar leugens en onrecht kan ik heel slecht over). Ik heb sinds dat moment nooit weer een woord met haar gesproken had er geen behoefte meer aan en de vriendschap was in 1 klap voorbij waar ik goed mee kon leven.

Toen vielen langzamerhand bij mij de puzzelstukjes op zijn plaats dat ze waarschijnlijk zelf op vrouwen viel en daarom ook zo gericht was op vrouwen en vooral jonge meiden omdat de die gemakkelijker naar haar toe kon trekken. En ik denk dat het puur frustratie was ook dat ze niet zichzelf kon zijn en daarmee vastliep en dat maar afschoof op mij.

Maar goed ik heb haar jaren niet gezien. Totdat ik dus hier kwam werken en toevallig dan de allerlaatste keer dat ik flexer ben haar nog even tegenkom. De grap is dat haar huidige vriendin een collega van mij is op nu de voor mij vaste locatie.

Ze kwam dus naar me toe lopen maar deed net alsof ze mij niet kende. Ze durfde ook niet alleen te komen want haar vriendin liep mooi achter haar aan. Ik overdreven hoi zeggen en vrolijk in gesprek gaan met haar vriendin over het werk op onze vaste locatie. Prachtig dat die meid zelf niet alleen naar mij toe durfde om wat te vragen over het werk en deed alsof ze mij niet kende _O-

En toen we naar de auto liepen ging mevrouw nog heel overdreven haar arm om haar vriendin heen slaan. Meid kalm ik ben niet geïnteresseerd _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 00:38

Snippergroen schreef:
Rex_Rolfo schreef:

Ik ben zo blij dat ik tot die 1% behoor die het echt geen fluit uitmaakt hoe om de wc-rol hangt :')
Eens, ik kan me er totaal niet druk om maken. Al vind ik het dan wel weer hilarisch om mijn lief op de kast te jagen, juist door hem verkeerd op te hangen :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:25

Cowboy55 schreef:
Captain schreef:

Beiden kan toch ook? Heb me helemaal in het zweet gewerkt door vandaag zelf te sporten bij bijna 30 graden en heb daarna genoten van de Tour de France, The (British) Open Golf en team NL dat voor de 3e keer wereldkampioen hockey bij de vrouwen wordt. Niks mis mee lijkt me?

Oh ja hoor, ik snap alleen niet waarom mensen daar entertainment uit halen? :+
Maar zeker niets mis mee!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 10:09

Captain schreef:

Eens :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 10:12

Biechtje, 1 van m'n oude huisgenoten wil ook in onze buurt komen wonen maar er zit precies niemand op te wachten. Dat is best wel banketstaaf dus niemand zegt iets maar het gebrek aan enthousiasme valt haar op.

:=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 10:20

Urbanus schreef:
Biechtje, 1 van m'n oude huisgenoten wil ook in onze buurt komen wonen maar er zit precies niemand op te wachten. Dat is best wel banketstaaf dus niemand zegt iets maar het gebrek aan enthousiasme valt haar op.

:=

Dat heb ik ook :')

Ze vond mij heel gezellig, maar claimde gigantisch. En ik ben nogal zelfstandig :')

Biecht van vandaag:

Ik woon nu 4 maanden in m'n nieuwe woning, maar ik wil heel graag weg. Voel me onveilig in mijn huis en heb een vervelende buurvrouw.
(Die overigens de hele vakantie weg zou moeten zijn, dus klein pluspunt :') )

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:42

Tancreda4 schreef:
Captain schreef:

Eens :j

Ik ben toch ergens blij dat de Formule 1 fans gewoon achter de TV of op de tribune zitten, in plaats van dat ze er op uit gaan om deze sport zelf te beoefenen B-)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:50

Marjo schreef:
Ik ben toch ergens blij dat de Formule 1 fans gewoon achter de TV of op de tribune zitten, in plaats van dat ze er op uit gaan om deze sport zelf te beoefenen B-)
_O-
_O-

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 21:17

Ik lees al lang mee en heb eindelijk ook een mooie biecht om hier te plaatsen. Man en ik hadden voor vandaag van auto gewisseld, hij rijdt met een Dodge en hij ging zwemmen met de dochter, niet handig om zo een auto te parkeren. Ik moest enkel naar de kinesist waar plaats genoeg is om te parkeren dus dat moest wel goed komen.
Ik had vanmiddag de bench buiten gezet om af te wassen en laten drogen op het gazon. Ik manoeuvreer heel mooi naast de garage, moet achterwaarts bocht van 90 graden maken, fluitje van een cent en dan in het voorwaarts rijden, rij ik tegen die bench. In plaats van te stoppen geef ik gas bij }:0
Goed, uitgestapt, bench zit helemaal verkreukt, niets meer aan te doen…
Ik al helemaal in de stress hoe ik dat ging moeten uitleggen als mijn man thuis kwam, tot ik plots een lumineus idee kreeg O:)
Ommetje gemaakt richting dierenwinkel, nieuwe bench gekocht en thuis op dezelfde plek gezet, verkreukte bench afgezet bij mijn vader met de vraag om die discreet af te voeren en tadaa, niets gebeurd ;)
Enkel mini krasje op mijn man zijn auto maar dan moet je het al weten om te zien.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 21:24

_O- _O- _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 21:30

Captain schreef:

Hallo, daar word je moe van :')