Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Voor 200km moet je sowieso minstens 5u30 tellen. Het is daar al een aantal dagen zo heet, die warmte zit al goed in de bodem. Starten om 8u zou kunnen en finish rond 14-15u, maar dan is het vast gezeik dat ze zoveel kijkers missen. In de namiddag, aperitiefje erbij, hapjes op de tafel, TV aan en er zit met deze hitte dan het meeste volk voor de buis.
Nee, ik hou van (top)sport en ik hou helemaal van de regio waar ze vandaag rijden, maar dit is voor mij een stapje teveel van het goeie.
Shenavallie schreef:Hoe dubbel het gevoel bij iedereen misschien is, ik begrijp de gedachten maar al te goed. Ik denk dat je het uit liefde voor de persoon wenst en dat is naar mijn idee echt houden van.
maralyn schreef:Wij met z'n tweeën naar een kinder attractiepark zijn geweest. Kindloos en ons onwijs hebben vermaakt.
Mocht eindelijk weer iets, na covid quarantaine!!!
We zeiden beide. "dit gaan we vaker doen!" Veel te leuk dit!
Captain schreef:Mijn biecht is dat ik elke sport kijken dom vind. Hoezo ga je naar mensen kijken die zitten te fietsen, of achter een bal aan rennen? Ga lekker zelf er op uit!
maralyn schreef:Duinerzathe in Appelscha.
Binnenkort gaan we Drouwenerzand doen. En heb ook voor 18 euro twee kaarten gescoord inclusief vijf euro administratiekosten op vakantieveiling en. Heujjjjj
Edit...
Zit nu weer op vakantie veilingen.dit x voor een vliegreis. Heb nog nooit gevlogen.
Mn man kijkt mij droog aan. "Jawel, echt wel, van je paard vorig jaar! Dat bracht een prachtige knie breuk, weet je nog??"
Als ik een aan een ticket kom, gaan we ook nog een weekendje weg dus![]()
Tot vorig jaar was ik absoluut niet zo!!
Sinds mijn knie breuk, is er wat veranderd!ineens ben ik ondernemend geworden.
Snippergroen schreef:Eens, ik kan me er totaal niet druk om maken. Al vind ik het dan wel weer hilarisch om mijn lief op de kast te jagen, juist door hem verkeerd op te hangenRex_Rolfo schreef:[ Afbeelding ]
Ik ben zo blij dat ik tot die 1% behoor die het echt geen fluit uitmaakt hoe om de wc-rol hangt
Cowboy55 schreef:Captain schreef:Mijn biecht is dat ik elke sport kijken dom vind. Hoezo ga je naar mensen kijken die zitten te fietsen, of achter een bal aan rennen? Ga lekker zelf er op uit!
Beiden kan toch ook? Heb me helemaal in het zweet gewerkt door vandaag zelf te sporten bij bijna 30 graden en heb daarna genoten van de Tour de France, The (British) Open Golf en team NL dat voor de 3e keer wereldkampioen hockey bij de vrouwen wordt. Niks mis mee lijkt me?
Urbanus schreef:Biechtje, 1 van m'n oude huisgenoten wil ook in onze buurt komen wonen maar er zit precies niemand op te wachten. Dat is best wel banketstaaf dus niemand zegt iets maar het gebrek aan enthousiasme valt haar op.
Tancreda4 schreef:Captain schreef:Mijn biecht is dat ik elke sport kijken dom vind. Hoezo ga je naar mensen kijken die zitten te fietsen, of achter een bal aan rennen? Ga lekker zelf er op uit!
Eens