Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:Kan iemand mij even uitleggen hoe mannen in elkaar zitten... zucht..
Ik heb het een keer "gezellig" gehad met een man die ik langer ken. Nu denkt hij dat ik hem hiervoor gebruik. Is absoluut niet. Maar toen wilde hij het niet meer, want hij vond het toch niet lekker zei die ineens. Einde gesprek was het; volgende keer doen we langer.
Ja, wat wil je nou. Het was toch niet goed genoeg ? Of was dat om een reactie uit te lokken.. ik kap er Maar mee..sorry maar nu voel ik me beledigd
Suzanne F. schreef:_Mir schreef:Kan iemand mij even uitleggen hoe mannen in elkaar zitten... zucht..
Ik heb het een keer "gezellig" gehad met een man die ik langer ken. Nu denkt hij dat ik hem hiervoor gebruik. Is absoluut niet. Maar toen wilde hij het niet meer, want hij vond het toch niet lekker zei die ineens. Einde gesprek was het; volgende keer doen we langer.
Ja, wat wil je nou. Het was toch niet goed genoeg ? Of was dat om een reactie uit te lokken.. ik kap er Maar mee..sorry maar nu voel ik me beledigd
Poeh dit is een lastige en dat wordt dan invullen voor een ander. Het kan zijn dat hij onzeker is en daarom zo reageert. Het kan zijn dat hij mega egoïstisch is en gewoon langere en betere seks wil. Het kan zijn dat hij je uittest hoe je reageert. Kan zoveel zijn eigenlijk. Doe waar jij je goed bij voelt. Als iemand tegen mij zegt dat hij het niet lekker vond dan zou ik niet daarna zeggen: oké dan doen we langer volgende keer.
Suzanne F. schreef:_Mir schreef:Kan iemand mij even uitleggen hoe mannen in elkaar zitten... zucht..
Poeh dit is een lastige en dat wordt dan invullen voor een ander. Het kan zijn dat hij onzeker is en daarom zo reageert. Het kan zijn dat hij mega egoïstisch is en gewoon langere en betere seks wil. Het kan zijn dat hij je uittest hoe je reageert. Kan zoveel zijn eigenlijk. Doe waar jij je goed bij voelt. Als iemand tegen mij zegt dat hij het niet lekker vond dan zou ik niet daarna zeggen: oké dan doen we langer volgende keer.
Ailill schreef:Over 2 weken ga ik verhuizen/gaan we samenwonen. Boef en Bella krijgen er een lapjes-zusje bij, Bibi
[ [url=m/EMBGqb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NAUtMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5FNXw0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LFXXGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ailill schreef:Over 2 weken ga ik verhuizen/gaan we samenwonen. Boef en Bella krijgen er een lapjes-zusje bij, Bibi
[ [url=m/EMBGqb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NAUtMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5FNXw0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LFXXGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonnetje81 schreef:Ik had ook een super leuke date, maar ik ben niet dat ik denk ik wil hem bespringen of iets. Dus een beetje lastig en hij is wat klein dat blijft. Maar goed eerst wezen eten en daarna sloten mijn vrienden aan, met z'n 4en naar de bios en daarna nog naar een cocktailbar. Ik moest de laatste trein pakken maar anders waren we zeker nog doorgegaan. Mijn vrienden zijn super enthousiast! Dus lastig....wordt vaker afspreken maar komt dan nog die fysieke aantrekkingskracht? Ik merk dat ik een iets grotere stoere man wel een aantrekkelijker gevoel vindt geven maar ja als je er dan verder niks aan hebt!?