Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 17:59

Nou, appje gestuurd. Echt binnen vijf minuten reactie terug met excuses en dat hij het heel druk had met werk. En voor dit weekend afgesproken *D Dus deze sidechick is weer even gerustgesteld, haha.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 18:14

BaileyMix schreef:
Nou, appje gestuurd. Echt binnen vijf minuten reactie terug met excuses en dat hij het heel druk had met werk. En voor dit weekend afgesproken *D Dus deze sidechick is weer even gerustgesteld, haha.

Lekker bezig *\o/*

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 18:41

Wat fijn! Stress om niks! ♡

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 19:09

BaileyMix schreef:

Yes! Go sidechick! *\o/*

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:18

Kan iemand mij even uitleggen hoe mannen in elkaar zitten... zucht..

Ik heb het een keer "gezellig" gehad met een man die ik langer ken. Nu denkt hij dat ik hem hiervoor gebruik. Is absoluut niet. Maar toen wilde hij het niet meer, want hij vond het toch niet lekker zei die ineens. Einde gesprek was het; volgende keer doen we langer.

Ja, wat wil je nou. Het was toch niet goed genoeg ? Of was dat om een reactie uit te lokken.. ik kap er Maar mee.. :') sorry maar nu voel ik me beledigd

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:44

_Mir schreef:

Ik heb het een keer "gezellig" gehad met een man die ik langer ken. Nu denkt hij dat ik hem hiervoor gebruik. Is absoluut niet. Maar toen wilde hij het niet meer, want hij vond het toch niet lekker zei die ineens. Einde gesprek was het; volgende keer doen we langer.

Ja, wat wil je nou. Het was toch niet goed genoeg ? Of was dat om een reactie uit te lokken.. ik kap er Maar mee.. :') sorry maar nu voel ik me beledigd

Poeh dit is een lastige en dat wordt dan invullen voor een ander. Het kan zijn dat hij onzeker is en daarom zo reageert. Het kan zijn dat hij mega egoïstisch is en gewoon langere en betere seks wil. Het kan zijn dat hij je uittest hoe je reageert. Kan zoveel zijn eigenlijk. Doe waar jij je goed bij voelt. Als iemand tegen mij zegt dat hij het niet lekker vond dan zou ik niet daarna zeggen: oké dan doen we langer volgende keer. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:45

Wispelturige vent.. zou ik geen zin in hebben. Vroeger ook wel voor gevallen maar einde van het verhaal kom je er zelf onzekerder uit want alles gaat jouw schuld zijn. :wave:

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 14:53

Suzanne F. schreef:
_Mir schreef:

Poeh dit is een lastige en dat wordt dan invullen voor een ander. Het kan zijn dat hij onzeker is en daarom zo reageert. Het kan zijn dat hij mega egoïstisch is en gewoon langere en betere seks wil. Het kan zijn dat hij je uittest hoe je reageert. Kan zoveel zijn eigenlijk. Doe waar jij je goed bij voelt. Als iemand tegen mij zegt dat hij het niet lekker vond dan zou ik niet daarna zeggen: oké dan doen we langer volgende keer. :')

Op zich vind ik wensen hebben aan je seks niet perse egoïstisch. Langer en beter is natuurlijk mega interpretabel, maar ik zo er geen moeite mee hebben dat iemand uitspreekt dat ze iets anders willen. Wat ik wel lastig/vervelend zou vinden is dat hij zo onduidelijk is.

@_Mir: je zou hem natuurlijk gewoon op de man af kunnen vragen "joh, ik snap niet helemaal, wat wil je nou precies?", en hem een handje op weg kunnen hulpen qua communicatie. Daar moet je wel zin in hebben, als je dat niet wil kun je er idd net zo goed mee stoppen.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 22:56

Suzanne F. schreef:
_Mir schreef:

Nou precies wat je zegt. En als ik seks met iemand heb gehad wat absoluut niets was, dan zou ik er ook echt nooit meer over praten met die persoon. Maar de eerste toen ik hem zag erna was... zou je het nog eens met mij willen. Dus neigt misschien meer richting onzekerheid. Anyway... next. :')

Captain, ja wat jij zegt!

Vjestagirl, dat is ook een goede tip! Ik probeer al langer duidelijkheid te krijgen, maar achteraf denk ik.. ben zelf ook niet duidelijk geweest. Zie wel waar dit eindigd haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-23 23:02

Morgen date time! Ik heb inmiddels twijfels of we wel levelen qua levensfase. Maar we gaan het zien! Ik heb nog iemand leuks die normaal doet op de dating app. Ik vind hem interessant maar hij geeft aan kids te willen. Ik ben wel duidelijk geweest hoe ik erin sta. En hij moet met zn ex nog dingen afhandelen. We gaan het zien. In ieder geval een verademing dat er nog een enkeling normaal kan doen.

Ik voel mezelf wel een soort van schuldig dat ik met nog iemand aan het chatten ben.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 18:24

Ik had dit topic op een of andere manier ontstipt...

Maargoed. Here I am, again.

Ik ben na ruim 2.5 maand daten weer helemaam terug op de markt. We waren exclusief aan het daten en er waren al een poosje twijfels van zijn kant over waar het naartoe zou gaan, maar hij stond er wel voor open zei hij.

Nu kreeg ik deze week via spidy senses een gevoel dat er iets echt helemaal niet klopte. Toen kwam ik er achter dat hij actief aan het swipen was op tinder.

Dus ik ben weer helemaal single. Hij was niet eerlijk tegen mij toen ik hem er over belde en er naar vroeg. De dag erna kreeg ik letterlijk bewijs onder mijn neus geschoven via via.

Toen durfde hij nog te zeggen dat het mijn eigen schuld was geweest dat hij niet 100% eerlijk was geweest tegen me. Oh en dat hij van me houdt wat hij in al die tijd daten nog niet gezegt heeft.

So there is that. -O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 19:07

:(:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 19:36

Ohhh, Peelie ... :(:) Wat poedersuiker. Had jou nou echt gewoon eens een leukerd gegund!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 22:31

Over 2 weken ga ik verhuizen/gaan we samenwonen. Boef en Bella krijgen er een lapjes-zusje bij, Bibi :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-23 23:44

Ik lees al heel lang mee maar moet nu toch even iets kwijt. Heb morgen mijn eerste date via breeze en heb nu al stress haha, is er iemand die ervaringen heeft met die app of die even een motiverende speech voor me heeft? :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 00:13

Ik heb een keer een date via Breeze gehad. Voelde heel safe, want het personeel weet dat je een date hebt en houdt dus de boel een een beetje in de gaten.

@BM, ik had ook de hoop dat het deze keer anders was en in het begin leek het daar ook echt op. Maar rond halverwege feb. Rond valentijnsdag, dat hij uit eten ging met een "vriendin" ipv net mij, was daar het eerste barstje al.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 00:19

@Peelie, thnx! Maakte dat het ook niet juist ongemakkelijk? Merk dat ik dat gevoel het meeste ervaar. Als je via tinder etc afspreekt heb je al wat meer contact gehad met iemand, nu ga je alleen af of iemands profiel. Maar ik moet van mezelf uit m'n comfortzone dus dit gewoon doen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 00:30

Ik vond het juist wel een leuk concept. Dat praten vooraf geeft imo alleen maar een vals gevoel van connectie.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 10:44

Ailill schreef:
Over 2 weken ga ik verhuizen/gaan we samenwonen. Boef en Bella krijgen er een lapjes-zusje bij, Bibi :)

[ [url=m/EMBGqb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NAUtMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5FNXw0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LFXXGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Succes met samenwonen! Enn wat een dotjes <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 13:52

Ailill schreef:

[ [url=m/EMBGqb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NAUtMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/5FNXw0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LFXXGZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo lief!! En spannend, bijna zover. Dan word je uiteraard de toegang tot dit topic per direct ontzegd <<)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 13:54

Date is vannacht blijven slapen :o Maar nog netjes gedragen. Ook op dat vlak blijken we te matchen haha, dus helemaal happy. Ik mis alleen nog een beetje fysieke aantrekkingskracht, dus we gaan het zien.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:25

Ik had ook een super leuke date, maar ik ben niet dat ik denk ik wil hem bespringen of iets. Dus een beetje lastig en hij is wat klein dat blijft. Maar goed eerst wezen eten en daarna sloten mijn vrienden aan, met z'n 4en naar de bios en daarna nog naar een cocktailbar. Ik moest de laatste trein pakken maar anders waren we zeker nog doorgegaan. Mijn vrienden zijn super enthousiast! Dus lastig....wordt vaker afspreken maar komt dan nog die fysieke aantrekkingskracht? Ik merk dat ik een iets grotere stoere man wel een aantrekkelijker gevoel vindt geven maar ja als je er dan verder niks aan hebt!?

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 14:51

Ik heb ook maar weer eens een datingsapp opgestart. Nu kom ik mijn ex tegen die ik 4 jaar geleden wel erg leuk vond. := Maar of hij mij nog leuk vind.. ik ben heel benieuwd of het een match wordt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 15:18

Zonnetje81 schreef:
Ik had ook een super leuke date, maar ik ben niet dat ik denk ik wil hem bespringen of iets. Dus een beetje lastig en hij is wat klein dat blijft. Maar goed eerst wezen eten en daarna sloten mijn vrienden aan, met z'n 4en naar de bios en daarna nog naar een cocktailbar. Ik moest de laatste trein pakken maar anders waren we zeker nog doorgegaan. Mijn vrienden zijn super enthousiast! Dus lastig....wordt vaker afspreken maar komt dan nog die fysieke aantrekkingskracht? Ik merk dat ik een iets grotere stoere man wel een aantrekkelijker gevoel vindt geven maar ja als je er dan verder niks aan hebt!?

Tja gewoon eerlijk zijn denk ik. Zeggen dat je nog niet weet of er gevoelens zullen komen. Dat je het wel heel gezellig vond en dat je nog wel een keer wilt afspreken maar dat je niet weet of er echt aantrekkingskracht zal ontstaan.
En voor jezelf: als je het na een paar dates nog steeds niet voelt dan wordt het hem ook niet meer denk ik. In ieder geval voor mij niet. Ik weet al heel snel of ik iemand leuk vind of niet. En als ik het niet voel dan komt het ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:23

Ik had vrijdagavond een date en vanmorgen al een eigen tandenborstel bij hem staan.. straks komt ie ook nog ff. Ben een beetje flabbergasted dat dit me ineens overkomt, maar het voelt enorm goed <3

Had het al helemaal opgegeven en was helemaal tevreden met mijn leven haha :')