Mijn dappere vriend is vandaag gesteriliseerd. Half uurtje werk en toen stond hij al weer buiten. Nog een paar maanden opletten en dan hebben wij geen zorgen meer over een niet gewenst nageslacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Damn, hele jeugd nog meer aan gort van die gozer... En van het aanstaande kindje waarschijnlijk ook... En zo gaat het generatie op generatie verder...
_San87_ schreef:https://damespraatjes.nl/camille-haar-1 ... te-hebben/
Jezus christus te hobbelpaard. Kinderen van 14 die ouders worden.
topsylover schreef:Dames die al een abortusingreep zijn ondergaan:
Hebben jullie bij de curretage gekozen voor een roesje of een plaatselijke verdoving?
Ik dacht dat een plaatselijke verdoving wel genoeg zou zijn, omdat het me niet zo bijzonder leek, maar nu lees ik overal dat het roesje eigenlijk de standaard is. Nu zit ik te twijfelen om de afspraak toch nog aan de passen. Ik neem liever geen roesje omdat ik daar enórm ziek van word, dus als het kan vermijd ik dat liever.
Urbanus schreef:topsylover schreef:Dames die al een abortusingreep zijn ondergaan:
Hebben jullie bij de curretage gekozen voor een roesje of een plaatselijke verdoving?
Ik dacht dat een plaatselijke verdoving wel genoeg zou zijn, omdat het me niet zo bijzonder leek, maar nu lees ik overal dat het roesje eigenlijk de standaard is. Nu zit ik te twijfelen om de afspraak toch nog aan de passen. Ik neem liever geen roesje omdat ik daar enórm ziek van word, dus als het kan vermijd ik dat liever.
Ik zou een roesje nemen, maar dat komt omdat ik de plaatselijke verdoving echt niet leuk vond. Weliswaar andere ingreep, maar zelfde plaats.