Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:11

pimaude schreef:
Donna89 schreef:
:') [ [url=m/LdrpRK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verkeerde topic?

Nope.. Vermoed dat dit inhaakt op de voormalige DP discussies ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:21

Afbeelding

Mijn gekregen kaartje in een roze envelop, ik werd er gelijk helemaal blij!

Fijn dat je blij bent met de tops en flops :-)

En verder bevat de kaart een hint staat er. Ik zie 88 in ballonnen afgebeeld, dus denk dat dat de hint is. Iedereen uit '88 is mijn verdachte dus momenteel!

Donna89

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:25

Precies. Ging over de dp discussie hier. Moest meteen aan jullie denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:30

Oh wat een schattig kaartje <3

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:35

Ik zie een SS boktmeeting bij de kringloop in Drachten aankomen :+

fohadie schreef:
[Nu het toch over de tweede wereldoorlog gaat: ik loop het westerborkpad, een wandelpad van Amsterdam naar kamp Westerbork. Ik moet nog twee etappes die ik dit weekend ga doen: rondje Nunspeet met oa het verscholen dorp in Vierhouten ( google maar eens) en de allerlaatste etappe naar het kamp. Ik slaap nu in Nunspeet.

Wat ontzettend leuk zeg! <3
Fikse tippel wel :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:41

Wat gaaf fohadie!

Verscholen dorp heb ik ook al eens bezocht. We proberen tijdens de vakanties alrijd wel wat traces of War te bekijken. En ik ben van plan delen van de waterlinie route te fietsen/wandelen. Het boekje heb ik iig al in huis met de routes 8-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 00:02

Bienotje schreef:
[ [url=m/KQAOSF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn gekregen kaartje in een roze envelop, ik werd er gelijk helemaal blij!

Fijn dat je blij bent met de tops en flops :-)

En verder bevat de kaart een hint staat er. Ik zie 88 in ballonnen afgebeeld, dus denk dat dat de hint is. Iedereen uit '88 is mijn verdachte dus momenteel!

Of nummer 88 in de lijst ?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 00:10

oliebol, daar gaat mijn alle andere mensen zijn uitgesloten strategie!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 00:57

Doet er geen Nena mee?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 01:19

Oee ik hoor jullie over kringloop winkels en ben er zelf echt dol op. Gelukkig zitten hier in de buurt al 7 winkels. Ik kan ook helemaal los gaan voor mijn lootje daar.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 03:36

fohadie schreef:
pimaude schreef:
Ik wil een foto van die paarse deur !! Ik heb ook lekker geshopt! Nog een aantal online dingetjes en het pakket is klaar! Vind het altijd zo karig ogen omdat er iets prijzigere dingetjes in zitten, dus toch maar even iets opvullen met lekkers !

Ik ben nu een weekendje weg, maar zal volgende week een foto plaatsen. Dan weet mijn santa meteen mijn lievelingskleur.

Nu het toch over de tweede wereldoorlog gaat: ik loop het westerborkpad, een wandelpad van Amsterdam naar kamp Westerbork. Ik moet nog twee etappes die ik dit weekend ga doen: rondje Nunspeet met oa het verscholen dorp in Vierhouten ( google maar eens) en de allerlaatste etappe naar het kamp. Ik slaap nu in Nunspeet.

Oh wat gaaf!
Ik ben een aantal weken geleden nog in Nederland geweest en heb daar een stuk van de Atlantikwall gezien, en de bunkerroute gelopen. Ik voel me altijd zo'n kleine mier dan, en ben altijd zwaar onder de indruk van wat er toen allemaal gebeurd is...

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 05:55

Ik ben geloof ik al even stil geweest hier, maar ik hoop dat mijn santa er een beetje uitkomt :D heb net een werkweek van 45 uur gehad, meeste uren in een week sinds ik hier werk in de fabriek, dus ik ben wel moe nu :j
Ik zie mega veel kaartjes langskomen, meer dan óóit tevoren in SSS versies volgens mij! Superleuk joh *\o/* mocht mijn santa ook een kaart versturen, ik open niet elke dag mijn brievenbus dus het zou kunnen dat je een paar dagen moet wachten voor je zoiets in het topic voorbij ziet komen }:0

Ik zie ook bokkers hier praten over boeken, ik heb op dit moment geen boeken in huis naast die van mijn opleiding waar ik al een jaar mee ben gestopt. Wel zijn boeken een top, ik wil al heel lang 'het meisje in de trein' lezen, lijkt me een redelijk laagdrempelig boek en gelukkig ook in het nederlands! Maar dan heb je misschien een idee van wat ik leuk kan vinden qua genre, ik ben in ieder geval niet zo van de horror/thriller en romantiek boeken. Liever een echt gebeurd verhaal of iets van komedie :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 08:43

Wat interessant fohadie!
Nunspeet is vlakbij mij.
Ik woon op de Veluwe <3
Verscholen dorp ben ik weleens geweest.
Van het westerbork pad had ik nog nooit gehoord.
Leuk om te onthouden.

Kringloop vind ik ook leuk maar ik ben 1 dag vrij in de week en die dag is mijn dochter nog thuis.
Als zij straks helemaal op school zit kan ik ook eens rustig gaan kijken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:11

Flying_Angel schreef:
germie schreef:
Kringlopen met veel boeken zijn tof. En helemaal als ze niet de helft van de nieuwprijs vragen, want dat is ook vaak het geval.

Dit vind ik ook echt geen kringloopprijzen meer :

Komt helaas best vaak voor, in Assen zit eentje die zelfs prijsstickers heeft met nieuwprijs: 19.95, nu XXXX

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:17

Ik ben ook gek op Kringlopen <3
Drachten is inderdaad top! Met een kar vol richting de kassa en je hoeft nooit veel te betalen. We gingen ook altijd graag naar Kollumerzwaag, die is ook heel groot, maar sinds een tijd plakken ze daar overal prijsstickers op en denken ze volgens mij dat ze goud of antiek verkopen zo duur :')

Gister op pad geweest voor mijn lootje, het begin was moeilijk maar uiteindelijk toch nog wel wat leuke dingen gekocht (hoop ik O:) )

Zal nu in actie, eerst met m'n jonge paard bezig en begin van de middag voor het eerst een clinic Working Equitation met m'n andere. Ben super benieuwd :)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:22

Ik gaf eerder al aan dat boeken een dikke top zijn voor mij, maar dat dat snel moeilijk zal worden voor mijn SS vermits ik er al zo'n 1000 heb staan :+
Mocht mijn SS in de kringwinkel passeren, of een schat op zolder hebben, ik ontbreek nog enkele Kippenvel-boeken :D
Ik heb deze:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:12

Hier is de kringloop ook populair, dus helaas best prijzig. Niet meer zoals het vroeger was. We hebben er wel veel, dat is wel weer het voordeel. Dus die ga ik vandaag eens lekker afstruinen *\o/*

Op mijn floplijst stond dacht ik (losse) thee. Omdat ik daar heel veel van heb. Maar heb nogal veel opgebruikt, dus moet zelf nodig gaan inslaan..

Glitters waren hier welkom.. zag gister de kat al onder zitten. Er staat hier een doos van het tuincentrum, daar kruipt ie telkens in. Maar die hangt vol glitters van de kerstversiering die er oorspronkelijk in zat. Dus hij lijkt het ook leuk te vinden _O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:15

Wat leuk al die kaartjes!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:21

Hahaha nou het toch weekend is... Leuk, een glitter poes! :=

De kringlopen die jullie allemaal omschrijven zijn een beetje ver weg voor mij. Hier in de buurt zit niet echt wat tofs.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:23

Ik hou ook echt van Kringloopwinkels!
Ik kan zeggen dat ik er gisteren nog wat spulletjes voor mijn lootje heb gescoord! En 10 Lp's voor 5 euro! Ik hou er van.
Maar er zijn inderdaad kringlopen die hun prijzen wel kennen, soms zelfs spullen van de action die bij de kringloop nog duurder zijn dan nieuw.

En ik zag dat ik dus 8 van de 12 provincies goed heb (van de puzzel die mijn Santa heeft gestuurd). Ik ga er later even naar kijken.

[EDIT] toch nog snel een nieuwe poging
De provincies die ik over heb zijn: Limburg, Noord-Holland, Zuid-Holland en Drenthe.

5 Noord-Holland. Na een blik op de kaart in de link gok ik voor Noord-Holland.
6 Drenthe (deze bleef over, maar ik snap nog steeds niet wat ik moet denken bij Meeleessteen).
7 Zuid-Holland, bij mijn vorige uitleg had ik het al over het skelet, de oudste mens, dat was gevonden in Hardinxveld, genaamd Trijntje.
9 Limburg. Als ik in het puzzelwoordenboek zoek op ontwerper van gebouwen komt als enige provincie Limburg eruit.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 11:00

Kringloop ben ik ook gek op. Echt al regelmatig hele leuke dingen gevonden!
Tijdje terug een hele gave oude koffer voor een paar euro. Is echt super leuk voor mijn fotografie!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 11:11

Mee lees steen,ik denk automatisch -alweer- aan Hunebed :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 12:10

Sorry Santa ! Ik heb het super druk gehad.
Maar probeer nu weer actiever te gaan zijn :D

Ik had even de man van een andere secret santa gestolen <<)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 12:16

Daan13 schreef:
Morgen laat ik een pakket bezorgen bij een bokker O:) wie zou het zijn? :P

Dat was ik !! Jeetje wat een pakket !!

Heb nog geen tijd gehad het helemaal uit te pakken. Zodra dat gelukt is zal ik hier een foto plaatsen :D

Heel erg bedankt <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 13:20

ik heb net maar gewoon een kadobon van de action gehaald van 12,50 mijn lootje is zo moeilijk