pimaude schreef:Donna89 schreef:[ [url=m/LdrpRK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verkeerde topic?
Nope.. Vermoed dat dit inhaakt op de voormalige DP discussies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:[Nu het toch over de tweede wereldoorlog gaat: ik loop het westerborkpad, een wandelpad van Amsterdam naar kamp Westerbork. Ik moet nog twee etappes die ik dit weekend ga doen: rondje Nunspeet met oa het verscholen dorp in Vierhouten ( google maar eens) en de allerlaatste etappe naar het kamp. Ik slaap nu in Nunspeet.
Bienotje schreef:[ [url=m/KQAOSF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn gekregen kaartje in een roze envelop, ik werd er gelijk helemaal blij!
Fijn dat je blij bent met de tops en flops
En verder bevat de kaart een hint staat er. Ik zie 88 in ballonnen afgebeeld, dus denk dat dat de hint is. Iedereen uit '88 is mijn verdachte dus momenteel!
fohadie schreef:pimaude schreef:Ik wil een foto van die paarse deur !! Ik heb ook lekker geshopt! Nog een aantal online dingetjes en het pakket is klaar! Vind het altijd zo karig ogen omdat er iets prijzigere dingetjes in zitten, dus toch maar even iets opvullen met lekkers !
Ik ben nu een weekendje weg, maar zal volgende week een foto plaatsen. Dan weet mijn santa meteen mijn lievelingskleur.
Nu het toch over de tweede wereldoorlog gaat: ik loop het westerborkpad, een wandelpad van Amsterdam naar kamp Westerbork. Ik moet nog twee etappes die ik dit weekend ga doen: rondje Nunspeet met oa het verscholen dorp in Vierhouten ( google maar eens) en de allerlaatste etappe naar het kamp. Ik slaap nu in Nunspeet.
Flying_Angel schreef:germie schreef:Kringlopen met veel boeken zijn tof. En helemaal als ze niet de helft van de nieuwprijs vragen, want dat is ook vaak het geval.
Dit vind ik ook echt geen kringloopprijzen meer