Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:In dit artikel spreekt Kuipers zelfs over 95%
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/09/08/we ... n-a4057719
Eennalaatste alinea, al is het hele artikel interessant.
Cer schreef:Ik vond t stukje over de lonen wel verontrustend..
En, eigenlijk houden we nu eigenlijk alleen nog rekening met ongevaccineerden, qua druk in de zorg?
(Wanneer dachten ze ookalweer dat iedereen die dat wilde, gevaccineerd kan zijn, nu toch wel zo’n beetje?)
pumpina schreef:Weet iemand ook hoeveel daarvan gezond / kwetsbaar / overgewicht is? Zijn daar cijfers van? Zou insteken op preventie (Nederland massaal late afvallen) zin hebben?
Relaxed schreef:Ik lees net dat er nu blijkbaar ook een categorie mensen is die geen bloed wil ontvangen van gevaccineerde mensen. Ziekenhuizen moeten hier dus ook nog over nadenken. Het is toch te gestoord voor woorden
DuoPenotti schreef:Betreft overgewicht. ik zou een gat in de licht springen als dat met een of twee prikjes verholpen was...denk met mij vele.
Dus ja, die zijn er meer op de ic, maar overgewicht heeft bijna niemand voor de lol, vaak gaat er meer achter schuil.
Dat kan van emotie eten zijn, ziekte en medicijnen. Sowieso is aangetoond dat de ene persoon sneller aankomt dan de ander, ondanks evenveel eten en bewegen.
996981 schreef:DuoPenotti schreef:Betreft overgewicht. ik zou een gat in de licht springen als dat met een of twee prikjes verholpen was...denk met mij vele.
Dus ja, die zijn er meer op de ic, maar overgewicht heeft bijna niemand voor de lol, vaak gaat er meer achter schuil.
Dat kan van emotie eten zijn, ziekte en medicijnen. Sowieso is aangetoond dat de ene persoon sneller aankomt dan de ander, ondanks evenveel eten en bewegen.
Corona is ook niet verholpen met twee prikjes
Relaxed schreef:Ik lees net dat er nu blijkbaar ook een categorie mensen is die geen bloed wil ontvangen van gevaccineerde mensen. Ziekenhuizen moeten hier dus ook nog over nadenken. Het is toch te gestoord voor woorden
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Idd, maar zoals cer zegt, er zijn pasjes in omloop..
Ja maar dan nog. Er staat op de zakken bloed niet of iemand wel of niet gevaccineerd is en waar tegen. Dus die passen hebben geen nut. Die staan bijna gelijk aan een Niet reanimeren pas dan. Dus Ik wil geen bloed pas.
Relaxed schreef:Wel te voorkomen