Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 14:45

Sterkte PineApple Y;(

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 15:08

Dat ik nu al wortels geblancheerd heb en eigenlijk had ik ook wat willen drogen. Ach ja volgende keer beter.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 15:32

Mensen die hun eigen shït op je gaan lopen projecteren, of uitgaan van allerlei aannames over hoe je iets ervaart.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:43

Gister 'gesport' (2 oefeningen gedaan) en nu zo'n spierpijn in m'n boven benen dat ik amper kan lopen. |o

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:49

Veel sterkte PineApple :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 17:19

@pineapple veel sterkte toegewenst!

--
Dat mijn neus de hele dag al jeukt zoveel aan de binnenkant als buitenkant en dicht gaat zitten zodra ik ga krabben. Of er hangt iets buiten in de lucht want daar begint het vaak. Na een tijdje binnen heb ik geen jeuk meer.

En maandelijks probleem er nog even over heen met buikpijn bah. Gelukkig ben ik vandaag vrij dan vindt ik het toch iets minder erg.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 17:25

Castilja schreef:
Gesolliciteerd op de meest simpele bijbaan der simpele bijbanen om de periode tussen diploma en werk in m'n vakgebied te overbruggen; mag ik niet eens op gesprek komen :') :') Heb een bel afspraak staan om te horen waar dat aan ligt, hoef die baan absoluut niet maar kan in m'n sollicitatie niet vinden waar ik eventueel de mist in ben gegaan. Heel benieuwd }>

En ben ook niet eens gebeld terwijl we een afspraak hadden staan! Ballentent hi ha ho ~~}>

En veel sterkte PineApple.. Xxxx :*

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:35

Veel sterkte PineApple

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:48

Sterkte Pineapple!

De reclames van de Kruidvat heb ik altijd al vervelend geworden maar dat typetje wat ze tegenwoordig erbij hebben gehaald voor in de tv reclames vind ik echt zo tenenkrommend slecht.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:50

PineApple heel veel sterkte.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 19:25

dat ik nu 3,5 uur bezig ben met foto's van een bruiloft en hennadag te bewerken en ik pas 1,5 van de 4 mappen heb kunnen doen pfff... 285 foto's gedaan tot nu toe, weet wel dat ik nooit meer de bruid foto's ga laten kiezen want die kiezen alles lol

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 19:53

MarcoBorsato schreef:
Britta31 schreef:
Pak 1 van de douche prutkado's weer in en geef hem dat.Hij moet toch ook douchen.

Dat zou ik dus niet doen, ik zou de eer aan mezelf houden en iets nieuws kopen. Maar dan wel van hetzelfde niveau, een fles Badedas ofzo.

Dit dus, daarom vroeg ik wat hij gaf.

Maar de tip dat de kinderen zelf kiezen is ook een goede.

Sterkte Pineapple wat verdrietig :knuffel:

Ik heb een uur in de file gestaan naar huis. En waarom geen idee… Zag geen ongeluk oid.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 22:39

Buikpijn en pijn in de benen leuk dat dit elke maar weer moet voel mij altijd lekker ellendig

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 23:21

Sterkte PineApple!!

Hier vandaag een 'ergernis'met mooie afloop. De hele dag was mijn kat weg en is echt mijn maatje. Normaal komt hij in de avond ook wel thuis of we laten de serre open en dan gaat hij op een stoel liggen. Maar vanmorgen was hij nog niet terug en toen ik thuis kwam van mijn werk ook niet. Dus het hele dorp door, iedereen gevraagd of ze hem hadden gezien.. Intussen zag ik een schaap op de rug liggen en heb die nog overeind geholpen. Toen moest ik met de auto weg; zat de kat daar in! Hij is gisteravond dus heel sneaky via de kofferbak er in gegaan toen ik plantjes er uit had gehaald en heb hem weer dicht gedaan zonder uiteraard te weten dat die kat er in zat. Maar gelukkig is hij terecht. Toch heb ik maar wel een GPS-tracker besteld voor aan zijn bandje want ik ben 10jaar ouder en een paar grijze haren rijker geworden denk ik zo.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 23:38

Dat ik soms lomp, dom en onhandig ben.... -O- #)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 00:22

Aan de idioot die net z'n honden op die van mij af laat stuiven en er precies geen enkele controle over had. Niet luisteren naar stemcommando's en geen lijnen bij zich, hij zat lekker aan een picknicktafel (om half 12??? >;) ) en de honden liepen los.

Mijn hond wil best van zich af snauwen als ze zich in het nauw gedreven voelt, en met een kasteel van een Duitse Dog en een dwergkees (briljante combi wel, dat is me niet ontgaan :') ) die het nodig vond om tussen haar poten door te lopen was die kans best aanwezig.

Gelukkig liet de joekel zich goed blocken en was ze vooral erg verbaasd over het balletje fluff wat om haar heen draaide en is er niets gebeurd, maar pffff, sommige mensen... _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 00:33

Iemand die aan het ijsberen is boven mij.

Rechter knie waar wat verkeerd schoot.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 01:18

Merexa schreef:
Sterkte PineApple!!

Hier vandaag een 'ergernis'met mooie afloop. De hele dag was mijn kat weg en is echt mijn maatje. Normaal komt hij in de avond ook wel thuis of we laten de serre open en dan gaat hij op een stoel liggen. Maar vanmorgen was hij nog niet terug en toen ik thuis kwam van mijn werk ook niet. Dus het hele dorp door, iedereen gevraagd of ze hem hadden gezien.. Intussen zag ik een schaap op de rug liggen en heb die nog overeind geholpen. Toen moest ik met de auto weg; zat de kat daar in! Hij is gisteravond dus heel sneaky via de kofferbak er in gegaan toen ik plantjes er uit had gehaald en heb hem weer dicht gedaan zonder uiteraard te weten dat die kat er in zat. Maar gelukkig is hij terecht. Toch heb ik maar wel een GPS-tracker besteld voor aan zijn bandje want ik ben 10jaar ouder en een paar grijze haren rijker geworden denk ik zo.

Dat schaap is denk ik wel heel blij dat de kat even kwijt was.
Maar ik snap je, wat een schrik Y;(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 04:38

Eerste “ochtend” dienst na 9 maanden ziektewet… 1,5 uur geslapen… ik vind mijn opbouw veel te snel gaan en geef dit ook aan maar ze blijven er op hameren dat ik binnen een maand fulltime onregelmatige diensten weer moet draaien… ben nu al gesloopt…moet van 05:00 tot 13:00

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:03

Dat het te vroeg is en ik weer in bed wil gaan liggen. Vervolgd met het ontbijt dat ik niet wegkrijg omdat ik dit keer nog geen honger heb

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:10

Er gaat hier in de buurt een brandalarm af :\

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:15

Vier uur klaarwakker |o
Teruggegaan naar bed maar no chance :x

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:18

En zojuist kwam de brandweer met gillende sirenes aan. Geen idee waar precies maar wel echt vlakbij… Hopelijk valt het allemaal mee.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:48

Dat mijn lichaam nog steeds totaal niet om kan gaan met stress, beetje stress in mijn leven en mijn lichaam is meteen van de rel |o

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 07:58

Oh dat heb ik ook hoor, helemaal sinds ik het aan mijn schildklier heb!
Ik ben echt een paar dagen helemaal van slag.