Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Gesolliciteerd op de meest simpele bijbaan der simpele bijbanen om de periode tussen diploma en werk in m'n vakgebied te overbruggen; mag ik niet eens op gesprek komen![]()
Heb een bel afspraak staan om te horen waar dat aan ligt, hoef die baan absoluut niet maar kan in m'n sollicitatie niet vinden waar ik eventueel de mist in ben gegaan. Heel benieuwd
MarcoBorsato schreef:Britta31 schreef:Pak 1 van de douche prutkado's weer in en geef hem dat.Hij moet toch ook douchen.
Dat zou ik dus niet doen, ik zou de eer aan mezelf houden en iets nieuws kopen. Maar dan wel van hetzelfde niveau, een fles Badedas ofzo.
Merexa schreef:Sterkte PineApple!!
Hier vandaag een 'ergernis'met mooie afloop. De hele dag was mijn kat weg en is echt mijn maatje. Normaal komt hij in de avond ook wel thuis of we laten de serre open en dan gaat hij op een stoel liggen. Maar vanmorgen was hij nog niet terug en toen ik thuis kwam van mijn werk ook niet. Dus het hele dorp door, iedereen gevraagd of ze hem hadden gezien.. Intussen zag ik een schaap op de rug liggen en heb die nog overeind geholpen. Toen moest ik met de auto weg; zat de kat daar in! Hij is gisteravond dus heel sneaky via de kofferbak er in gegaan toen ik plantjes er uit had gehaald en heb hem weer dicht gedaan zonder uiteraard te weten dat die kat er in zat. Maar gelukkig is hij terecht. Toch heb ik maar wel een GPS-tracker besteld voor aan zijn bandje want ik ben 10jaar ouder en een paar grijze haren rijker geworden denk ik zo.