DuoPenotti schreef:moet dat buiten dan?
Als je je bewust tussen de kerkgangers wil begeven lijkt dat me vooral heel verstandig omdat zij een potentieel grote brandhaard voor je kunnen zijn.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
elnienjo schreef:DuoPenotti schreef:moet dat buiten dan?
Als je je bewust tussen de kerkgangers wil begeven lijkt dat me vooral heel verstandig omdat zij een potentieel grote brandhaard voor je kunnen zijn.
Zebrastreep schreef:En met de Britse variant helemaal betwijfel ik of buiten en 1,5 meter wel genoeg zijn. Maar dat komt meer door eigen ervaring in de familie die buiten zijn besmet met deze variant op meer als 1,5 meter afstand en korter dan 15 minuten. Droegen ook geen mondkapje ( logisch ook je verwacht dat niet buiten)
Gekke toestanden op Urk. Ik snap dat volgens mij de groepsdruk hier nogal groot is om schijt te hebben aan de regels. Ik snap dat mensen moe zijn van de maatregelen , maar volgens mij is Urk al moe sinds het begin.
SusanH schreef:Zebrastreep schreef:En met de Britse variant helemaal betwijfel ik of buiten en 1,5 meter wel genoeg zijn. Maar dat komt meer door eigen ervaring in de familie die buiten zijn besmet met deze variant op meer als 1,5 meter afstand en korter dan 15 minuten. Droegen ook geen mondkapje ( logisch ook je verwacht dat niet buiten)
Gekke toestanden op Urk. Ik snap dat volgens mij de groepsdruk hier nogal groot is om schijt te hebben aan de regels. Ik snap dat mensen moe zijn van de maatregelen , maar volgens mij is Urk al moe sinds het begin.
Hoe weten ze zo zeker dat ze buiten besmet zijn? Ik heb altijd begrepen dat de kans om buiten besmet te raken minimaal is.
MoniqueT schreef:bigone schreef:Inmiddels zijn vandaag 130 vliegtuigen vol naar Mallorca vertrokken, Duitsers die op vakantie gaan.
Die moeten in elk geval buiten wel een mondkapje op en komen erachter dat een groot deel van de horeca weer dicht moet daar.
Huertecilla schreef:lenaa_tje schreef:Nah ook een Nederlander ‘mag’ dat niet. Dat die het toch doet is een ander verhaal
Egwel: PCR test plus hotelboeking en hoppa, mag op vakantie hier.
lenaa_tje schreef:Huertecilla schreef:
Vanuit Nederlandse kant niet
IMANDRA schreef:Ann schreef:
Wauw... Waarom worden die mensen niet direct aangehouden? Agent staat erbij, ziet het gebeuren en roept 'wegwezen' in plaats van deze geweldplegers te arresteren? Waarom?
Zebrastreep schreef:En met de Britse variant helemaal betwijfel ik of buiten en 1,5 meter wel genoeg zijn. Maar dat komt meer door eigen ervaring in de familie die buiten zijn besmet met deze variant op meer als 1,5 meter afstand en korter dan 15 minuten. Droegen ook geen mondkapje ( logisch ook je verwacht dat niet buiten)
lenaa_tje schreef:Huertecilla schreef:
Vanuit Nederlandse kant niet