Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urona447 schreef:Ik zie nu net dat de north face jas die ik retour heb gestuurd gewoon weer opnieuw aangeboden word terwijl ik zeker weet dat hij nep is.
Ik moest ook allemaal bewijs insturen dat de jas nep was , dit heb ik netjes gedaan inclusief de Ali express link waar je de jas kon bestellen maar omdat de verkoopster al niet kon aantonen dat de jas echt was mocht hij retour. Vinted stopt dan ook met het uitzoeken of de jas nep is omdat volgens hun het probleem verholpen is maar nu koopt iemand anders een nep jas.
Lotus83 schreef:Urona447 schreef:Ik zie nu net dat de north face jas die ik retour heb gestuurd gewoon weer opnieuw aangeboden word terwijl ik zeker weet dat hij nep is.
Ik moest ook allemaal bewijs insturen dat de jas nep was , dit heb ik netjes gedaan inclusief de Ali express link waar je de jas kon bestellen maar omdat de verkoopster al niet kon aantonen dat de jas echt was mocht hij retour. Vinted stopt dan ook met het uitzoeken of de jas nep is omdat volgens hun het probleem verholpen is maar nu koopt iemand anders een nep jas.
Het enige wat je kan doen is de advertentie rapporteren
DubbelFun schreef:Ik heb nu de laatste dagen dat DHL eerst zegt dat het de volgende dag bezorgd zal worden en dan krijg je naderhand bericht dat het 1 a 2 dagen langer kan duren.