Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 17:28

Ik heb ook iets raars…
Had een rokje verstuurd dat nooit gedragen is, was nu opgehaald en ze zei dat het vuil was. Heb dan gezegd dat ze mag terugsturen want dat kan haast niet. Ze heeft nooit geantwoord alleen zo’n automatische berichten van Vinted. En nu stuurt ze in het Frans ‘hier is je verzendbewijs’ met een foto van een ingezoomde autobank oid, geen verzendbewijs in ieder geval. Ze heeft bij vinted wel aangeklikt dat het verzonden is?

Pallatin

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:15

Wat raar Granoek… misschien komt ze het met de auto bij je langs brengen? :+ wel vervelend want jij hebt blijkbaar gewoon iets schoons opgestuurd…misschien past ze het niet oid en gebruikt ze dit als smoes?

Nou ik heb vanmorgen voor t eerst op de ‘kopen’ knop gedrukt! Ben heel benieuwd wanneer t pakketje binnen komt…
De dame op MP reageerde niet meer na mijn vraag of de schoenen aan de binnenkant heel waren (ik krijg anders blaren) dus denk dat t antwoord nee was… :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:25

Weten jullie of je ergens kan filteren op nederlandse verkopers?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:36

Zover ik weet niet. Zou dat ook handig vinden.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:42

Kan je niet, maar waarom zou dat handig zijn? Dat is net het concept van vinted denk ik, je koopt in eender welk land even makkelijk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 17:50

Omdat communiceren dan toch gemakkelijker gaat dan met vertaling denk ik.

Ik had een vliegendeken erop staan. (die gelukkig niet verwijderd is)
En kreeg als vertaling van een Franse of hij tegen insecten was.
Tja...

Ik heb maar geantwoord wel tegen vliegen niet tegen muggen.
Maar of dat correct was?

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 19:04

Omdat communicatie inderdaad makkelijker is, en de Franse maat 42 is niet de Nederlandse maat 42. En ik vind het niet echt duurzaam iets vanuit Frankrijk te laten komen als het misschien ook in Nederland te krijgen is

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 20:02

Vandaag op een jurkje gereageerd, bleek ze op 15min afstand te wonen... Dus heb m ter plekke bij haar opgehaald! Zag er nog super mooi uit. En beter dan verzenden voor beide partijen, dus top geregeld :)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 20:10

Ik had dat laatst ook. Had het zelf helemaal niet gezien maar een bod gedaan op een kinderkledingstuk. Toen vroeg ze of ik het kon komen ophalen, zelfde woonplaats. Had ze nog heel veel andere leuke kleertjes die ze nog niet op vinted Had gezet en ik ook kon overnemen.

Kan je niet op woonplaats zoeken?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 21:10

Jawel, je kunt in het zoekveld een woonplaats invullen :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 03:21

Ik heb een boek dat erg zeldzaam is gekocht voor 10 euro en binnen een half uur na binnenkomst verkocht voor 200 euro. Voel ik me schuldig? Mwah een beetje, maar het geld was wel erg fijn. }>

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 11:30

Ik heb net mijn eerste Vinted verkoop gedaan, dus mag officieel meepraten hier :)

@caira: dat zijn leuke verkopen en die mazzeltjes mag je best hebben en van genieten. Zó vaak komen ze niet voor tenslotte :D

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 19:42

Ik ben nieuw aan de verkopende kant. Irritant dat mensen een bundel aanvragen en dan vervolgens niets doen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:37

Wellicht hopen mensen dan op een bundelkorting, dat je ze terug bericht met een leuk aanbod...? :)

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 21:09

Ja? Ik heb dat nog nooit gehad als ik zelf een bundel aanvroeg. Maar ik ga het proberen, bedankt voor de tip!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 22:45

Floko schreef:
Ik ben nieuw aan de verkopende kant. Irritant dat mensen een bundel aanvragen en dan vervolgens niets doen.

Van het grootste deel van de bundelaanvragen hoor ik niks meer terug haha. Wel superchill als het een keer wel lukt :)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 10:58

Ik zie nu net dat de north face jas die ik retour heb gestuurd gewoon weer opnieuw aangeboden word terwijl ik zeker weet dat hij nep is.

Ik moest ook allemaal bewijs insturen dat de jas nep was , dit heb ik netjes gedaan inclusief de Ali express link waar je de jas kon bestellen maar omdat de verkoopster al niet kon aantonen dat de jas echt was mocht hij retour. Vinted stopt dan ook met het uitzoeken of de jas nep is omdat volgens hun het probleem verholpen is maar nu koopt iemand anders een nep jas.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 11:18

Urona447 schreef:
Ik zie nu net dat de north face jas die ik retour heb gestuurd gewoon weer opnieuw aangeboden word terwijl ik zeker weet dat hij nep is.

Ik moest ook allemaal bewijs insturen dat de jas nep was , dit heb ik netjes gedaan inclusief de Ali express link waar je de jas kon bestellen maar omdat de verkoopster al niet kon aantonen dat de jas echt was mocht hij retour. Vinted stopt dan ook met het uitzoeken of de jas nep is omdat volgens hun het probleem verholpen is maar nu koopt iemand anders een nep jas.

Het enige wat je kan doen is de advertentie rapporteren

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 12:26

Ohhh top dat wist ik niet, heb ik gelijk gedaan!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 12:59

Gisteren wat nieuw spul erop gezet en al gelijk een korte broek verkocht :))

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:02

Ik heb nu de laatste dagen dat DHL eerst zegt dat het de volgende dag bezorgd zal worden en dan krijg je naderhand bericht dat het 1 a 2 dagen langer kan duren.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 13:51

Lotus83 schreef:
Urona447 schreef:

Het enige wat je kan doen is de advertentie rapporteren

Dat durf ik ook als het merk duidelijk niet klopt.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:15

DubbelFun schreef:
Ik heb nu de laatste dagen dat DHL eerst zegt dat het de volgende dag bezorgd zal worden en dan krijg je naderhand bericht dat het 1 a 2 dagen langer kan duren.

Dit heb ik ook. Niet via Vinted. Ik had schoenen gekocht bij Nike. Kreeg ook telkens die melding, ze zijn nu een onderzoek gestart omdat het pakket kwijt is. Hoop niet dat dit bij jou het geval is maar misschien wel verstandig om even achteraan te gaan.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:51

M’n Vinted aankoop is nu een paar dagen onderweg met mondial relay maar heb nog geen berichtje gehad dat ik t op kan halen? Of betekent dit dat t nog niet bij t ophaal punt is?Afbeelding

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:54

Bij elke stap moet een groen bolletje komen te staan Afbeelding
Afbeelding