Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:26

J00P schreef:
Ik ging shoppen voor mijn lootje en kwam thuis met 1 cadeautje voor lootje. En 5 cadeautjes voor mezelf :')

Heldin _O-

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:26

Goed zo, J00pie. :+:

Lief zijn voor jezelf!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:32

Ah goed bezig!!! Mr. Simba Grey vindt vooral puzzles heel erg leuk komen wij achter, hij kan heel goed best moeilijke puzzels maken :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:40

JOOP :D :+ }>

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:07

Dat herken ik, ik ging laatst ook shoppen voor mijn lootje. Dat was de bedoeling. Lootje heeft een behoorlijk specifieke wens, dus daar wilde ik wel aan voldoen. Het resultaat: niets voor lootje, wel dingen voor mezelf. Maar later toch wel wat gevonden hoor :D

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:10

Hier ook herkenbaar. Lootje met zelfde soort intresses. Dus gingen ook perongelijk kadotjes voor mijzelf mee :+

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:26

Budget vind ik echt heel moeilijk om me aan te houden. Is met nog nooit gelukt.
Ik zou graag een lesje willen hebben van de mensen die met een budget om kunnen gaan :Y)

Ik heb nog altijd niks gekocht maar mn lijstje wat ik wil halen wordt alleen maar groter.
T weekend tussen mn drukke planning door toch maar even naar de winkels voordat ik bij mn uitgave van vorige keer uit kwam :7

Ben nog altijd aan t hopen dat mijn SS geen ijverige puzzelaar is, want daar ben ik zelf niet zo goed in :')

Kwa eten heb ik geen restricties. En lust ik t niet, dan heb ik nog altijd een vuilnisbak genaamd, mn vriend <3 , die op spruitjes na werkelijk alles lust! _/-\o_ :j

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:45

Rambogirl schreef:
Budget vind ik echt heel moeilijk om me aan te houden. Is met nog nooit gelukt.
Ik zou graag een lesje willen hebben van de mensen die met een budget om kunnen gaan :Y)

Ik heb een lijstje gemaakt met wat mijn lootje leuk vindt en wat mij ook leuk lijkt om te kopen/ te geven. Vervolgens heb ik online op de websites gezocht van winkels waar ik denk dat te kunnen kopen. Die prijzen heb ik erbij geschreven. Een soortgelijk artikel in een andere winkel kan iets duurder / goedkoper zijn, maar de variatie is meestal niet heel groot.
Dat geeft je al een goede indicatie van hoeveel je ongeveer uit gaat geven.
Je weet dan ook ongeveer hoeveel ruimte je nog hebt, of voor welk bedrag je wil schrappen en welk artikel(en) dan gaan vervallen.
Mocht je een artikel niet kunnen vinden, of in het echt heel erg tegenvallen, kan je altijd nog iets kiezen wat afgevallen was en wat een vergelijkbare prijs heeft.

Dat gezegd hebbende, ik zit nu op ca. 3x budget, dus ik ga eerst keuzes maken voor ik ga shoppen :+ :Y)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:49

Ik heb dit jaar ook een lootje waar ik best veel overeenkomsten mee heb :) Alles wat ik koop wil ik dus eigenlijk zelf ook wel houden :+

Dit is nu het derde jaar dat ik mee doe en ik heb echt 3 totaal verschillende pakketten gemaakt. 3 hele verschillende lootjes dus. Leuk is dat :j

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:04

Knuff hatsjoe!
Wat een knappert :knuffel:

En wat een leuke kaartjes weer !
Ik ben voor mezelf juist heel streng en koop liever voor een ander 8)7

Lees ook iets van 2x per jaar verhuizen?
Pff hoe dan. Je moet er de puf maar voor hebben. :P

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:10

Ik ga volgende week shoppen voor mijn Lootje :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:25

Avalanche81 schreef:
Ah goed bezig!!! Mr. Simba Grey vindt vooral puzzles heel erg leuk komen wij achter, hij kan heel goed best moeilijke puzzels maken :D

Haha dus die wil puzzels met 1000 stukjes.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:28

Haha, ik ben normaal best goed met budgetten, maar bij cadeautjes geef ik standaard te veel uit :') Ik kom altijd wel te veel tegen waar ik niet tussen kan kiezen :))

Ik kom sinds corona nog maar weinig in winkels, dus dit was wel de ideale manier om mezelf ook nog even te verwennen, ik kwam ook met meer voor mezelf thuis dan voor mijn lootje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:45

8nnemiek schreef:
Haha, ik ben normaal best goed met budgetten, maar bij cadeautjes geef ik standaard te veel uit :') Ik kom altijd wel te veel tegen waar ik niet tussen kan kiezen :))

Ik kom sinds corona nog maar weinig in winkels, dus dit was wel de ideale manier om mezelf ook nog even te verwennen, ik kwam ook met meer voor mezelf thuis dan voor mijn lootje :')
Same. Mijn ouders letten echt op hoeveel geld ze besteden aan cadeaus en zo, maar cadeaupakketten die ik in elkaar flans voor mijn beste vriendin, tikken de 100 euro rustig aan. := Meestal ben ik zo enthousiast dat ik dingen koop en dan pas ga rekenen, maar ik besteed het er met liefde aan (i.t.t. mezelf waarbij alles low-budget moet zijn :') ). Voor mijn andere vrienden let ik er wel ieeeets meer op, maar als ik iets van 30 euro zie, ga ik niet lopen piepen dat ik er maar 20 aan wil uitgeven. :=

Ik ga overmorgen naar de stad met een vriendin om kerstinkopen te doen. *\o/* Normaliter ben ik een soort Floortje Dessing en hang ik vaker rond in exotische oorden dan ik zou moeten, maar nu zit ik vooral binnen en ga hooguit een stukje wandelen en zie m'n vrienden nauwelijks. Van mezelf mag ik dit weekend dus wel een dagje uit. :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-11-20 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:46

Ik heb van 't weekend de laatste dingen gekocht voor mijn lootje :). Wilde toch graag naar een fysieke winkel ondanks dat ik risicogroep ben :o. Het voegt toch wel echt veel toe en je loopt online echt wel dingen mis (ik in elk geval). En vind het ook erbij horen, naar de winkel gaan en met spulletjes thuiskomen. Scheelt ook weer voor het milieu:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:47

CastaMickey schreef:
Ik heb van 't weekend de laatste dingen gekocht voor mijn lootje :). Wilde toch graag naar een fysieke winkel ondanks dat ik risicogroep ben :o. Het voegt toch wel echt veel toe en je loopt online echt wel dingen mis (ik in elk geval). En vind het ook erbij horen, naar de winkel gaan en met spulletjes thuiskomen. Scheelt ook weer voor het milieu:)
Ik vind het ook veel leuker. :j Ik probeer tegenwoordig sowieso minder online te kopen, of ik bestel iets online bij een lokale winkel als het daar niet in voorraad is en haal het daar af. Ali bestel ik sowieso niks en Amazon is een beetje verworden tot mijn last resort als ik iets elders niet heb kunnen vinden of het scheelt écht heel veel in prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:37

Zoals beloofd ook nog foto's van mijn leuke kaart!!

Afbeelding

Afbeelding

Nu voel ik me bijna schuldig dat ik nog niets heb gestuurd.... Of had ik dat nu wel? Of toch niet?

Ik ga ook lokaal shoppen voor mijn lootje, nu een lijstje gemaakt met opties en dan bekijken wat wel of niet mogelijk is binnen/rond budget, ben bang al heel snel overheen ga.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:41

Haaaaaiiii, Santa...
Ik voel mij heel banketstaaf, maar ik heb jou kaart al een week in huis en ik heb gewoon nog niet de energie gehad er foto's van te maken en in het topic te zetten :oo

Maar... morgen ga ik foto's maken en plaatsen (kaart ligt op de bieb en ik heb het koud en het bed is warm en mijn benen zijn moe... de horror :roll: )

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:42

Jullie houden de economie draaiende moet je maar denken :D

Qua budget, het is mij nog nooit gelukt om eraan te houden maar ben wel bloedfanatiek met afpingelen, acties, kortingen etc. Ik denk dat m'n lootje wel een leuk pakket zal krijgen terwijl ik niet veel over het-minimale- budget ga :P

En aan mijn SSSer.... Bedankt hé _O-

Zal straks plaatsen wat ik denk,want je hebt mij een heleboel hints gegeven }:)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:58

Ik heb nu héél véél informatie van mijn SSSer gekregen! Het was even zoeken maar ik ben erachter.

Eerst dacht ik dat op de foto links Willem Alexander was dus moest de partner van deze bokker Willem of Alex heten! Dus iedereen met een vriendin of singles heb ik uitgesloten.

Helaas bleek het een stuk kaas te zijn dus iedereen is weer verdacht!

Wel weet ik dus nu dat deze bokker vandaag kaas op brood heeft gehad. Dat was de eerste hint. :)

Afbeelding

2e hint is dat de SSSer in een huis woont!

3e hint; deze persoon heeft een fetish heeft voor bruin witte koeien.

De 4e hint is dat het huis gekoeld wordt door de zachte wind van een molen.

En als laatste hint is dat die persoon met een boot naar het werk gaat.

Zo,ik ga ff wat topics doorspitten :D

Volgens mij ben ik op de goede weg.

Rest komt later SSSer ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:24

_O-

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-20 19:25

Ik ben voor 2 lootjes bezig :') moet nog even een hint bedenken maar wellicht dat ik voor beide t zelfde als hint doe _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:32

:') :') :') :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:39

Ik ben ook voor 2 lootjes bezig en zit dus ook met de hints. Ben er nog niet uit of het dezelfde hints worden.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:44

Ik heb mn hints al :):)