J00P schreef:Ik ging shoppen voor mijn lootje en kwam thuis met 1 cadeautje voor lootje. En 5 cadeautjes voor mezelf
Heldin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Budget vind ik echt heel moeilijk om me aan te houden. Is met nog nooit gelukt.
Ik zou graag een lesje willen hebben van de mensen die met een budget om kunnen gaan
8nnemiek schreef:Same. Mijn ouders letten echt op hoeveel geld ze besteden aan cadeaus en zo, maar cadeaupakketten die ik in elkaar flans voor mijn beste vriendin, tikken de 100 euro rustig aan.Haha, ik ben normaal best goed met budgetten, maar bij cadeautjes geef ik standaard te veel uitIk kom altijd wel te veel tegen waar ik niet tussen kan kiezen
![]()
Ik kom sinds corona nog maar weinig in winkels, dus dit was wel de ideale manier om mezelf ook nog even te verwennen, ik kwam ook met meer voor mezelf thuis dan voor mijn lootje
CastaMickey schreef:Ik vind het ook veel leuker.Ik heb van 't weekend de laatste dingen gekocht voor mijn lootje. Wilde toch graag naar een fysieke winkel ondanks dat ik risicogroep ben
. Het voegt toch wel echt veel toe en je loopt online echt wel dingen mis (ik in elk geval). En vind het ook erbij horen, naar de winkel gaan en met spulletjes thuiskomen. Scheelt ook weer voor het milieu:)